Loading...
nl

Omdat verf tof is

New Moon
New Moon jun 16 '10
Wow Emmy, dat is erg mooi geworden!! Het past helemaal bij hoe ik je had ingeschat, wat een talent! laugh

Liefs Josine
Emuca
Emuca jun 16 '10
Heel erg dankjewel Josine. smile
New Moon
New Moon jun 16 '10
Graag gedaan smile
Emuca
Emuca jun 16 '10
Na morgen kan ik trouwens weer lekker schilderen voor mezelf.. Dus verwacht komende tijd veel dingen. Haha.
Islandlady
Islandlady jun 16 '10
Origineel bericht van: Angel of Death
Ik wil graag mijn illustratieboekje met jullie delen!

http://badeenddesdoods.deviantart.com/#/d2rxda4


Geweldig Em! Erg mooi kan me er helemaal in voelen.
Liefs
Emuca
Emuca jun 16 '10
Dat is mooi. smileWant in de vorige zat veel minder gevoel, en daar werd ik op afgestraft.
New Moon
New Moon jun 16 '10
Of het zou kunnen dat dat gevoel niet wordt opgemerkt door sommige mensen op jouw acedemie, omdat het subtiel, geestig, en dubbelzinnig over komt (bij mij teminste, maar dat vind ik juist geweldig :))
New Moon
New Moon jun 16 '10
Wat ik wil zeggen is: een gevoel is niet puur meer als je het overdrijft als andere mensen daarom vragen (wel een lastige issue op een school frown)
Emuca
Emuca jun 16 '10
Nou, eerst had ik andere illustraties (en een paar die wel in dit boekje zaten) en dat kwam over alsof het wat losse plaatjes waren die niet samen hoorde. De gevoelens die je net opnoemde zitten er nu wel in... wat het verhaal duidelijker maakt. Dat komt en door de volgorde, en door de vormgeving. (harde uitknipsels met subtiele tekeningetjes erin bijv.)
New Moon
New Moon jun 16 '10
Je hebt helemaal gelijk ik kan op deze manier ook geen oordeel daarover vormen, omdat ik je vorige werk helemaal niet heb gezien smileSuper dat het nu wel gelukt is!
Emuca
Emuca jun 16 '10
Vorige illustraties staan wel op internet, http://badeenddesdoods.deviantart.com/gallery/#illustration-book , maar die zijn veel minder een eenheid. Dit is echt een boekje met een geheel geworden, wat ook de bedoeling was. Haha.

Heb nu wel photoshop trauma.
New Moon
New Moon jun 16 '10
Nu snap ik pas echt wat je bedoelt smile

Idd, het lijkt net alsof je het thema bij het vorige boekje elke keer vanaf een andere kant/perspectief bekijkt, terwijl er in je nieuwe echt een verhaallijn in lijkt te zitten. (collectief gevoel komt dan echt goed over, het pakt!)
Nu kan je lekker genieten van het mooie weer en wat uitrusten laugh
Emuca
Emuca jun 16 '10
Alleen morgen nog overleven en klaar! Vakantie. smile
admin
admin jun 16 '10
Vind het erg mooi geworden Emmy, cool ! Geniet van je vakantie trouwens smile
Emuca
Emuca aug 3 '10
Nou menschen, ik heb heeel lang geen dingetjes meer geplaatst! Hier komen er een paar:












Photoshop goudvis invasie... maar de eerste 2 zijn gewoon met de hand gemaakt hur.
admin
admin aug 3 '10
Schitterend, Emmy.. je bent een ware kunstenares! Die kleur combinatie's, het gegeven, het speelse.. echt heel mooi.
Beschermengel
Beschermengel aug 3 '10


OOhhh mooi Emmy!!! ... en wat een prachtige kleuren!
admin
admin aug 3 '10
Mooi hoor Emmy, heel vrolijk en veelzeggende plaatjes, echt professioneel ! smile
JulienMoorrees
JulienMoorrees aug 3 '10
Echt heel mooi! Ook die photoshop stijl spreekt me erg aan laugh
Emuca
Emuca aug 3 '10
Dankjullie wel! Misschien teken ik vandaag meer... maar ik moet eerst even mijn visjes afnaaien... laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki