Loading...
nl

Omdat verf tof is

Emuca
Emuca okt 1 '09
Dankje. smileIk heb net nieuwe foto's op mijn blog gezet, maar ik vind ze nog niet zo geslaagd...
Debiorah
Debiorah okt 1 '09
hmmm...de foto's niet of je werk?
Emuca
Emuca okt 1 '09
De foto's vooral. smile
Debiorah
Debiorah okt 1 '09
Dat heb ik ook heel vaak, de foto's kunnen dan toch niet vastleggen hoe mooi het echt is wink
Emuca
Emuca nov 18 '09
Ik heb een hele rits nieuwe... dus hier alvast een!



De grote komen later. smile
admin
admin nov 18 '09
Wow AOD, erg mooi ! De kleuren op de achtergrond zijn erg goed, net zoals de structuur erin en met de spetters erbij verteld het een heel verhaal. Zie het zo in een strip staan!
Emuca
Emuca nov 18 '09
Dankje Bart smileHelaas is op de foto niet goed te zien dat er echte blaadjes in verwerkt zijn...
admin
admin nov 18 '09
Graag gedaan smileNee, dat zie je niet goed helaas, maar dat maakt het wel even wat meer bijzonder natuurlijk!
Cialara
Cialara nov 18 '09
Oh wat een leuke weer, ik had 'm nog niet gezien! Ik zie die blaadjes niet, maar ik vind het wel leuk dat je ze gebruikt. Ik plak zelf ook vaak van alles op mijn werken.
Emuca
Emuca nov 18 '09
Ik zal straks de grote uploaden... daar is het wel redelijk te zien. smile
Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Ik kan niet wachten..... Laat maar komen.
Emuca
Emuca nov 18 '09
admin
admin nov 18 '09
Geweldig gedaan AOD ! smile
Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Prachtig gemaakt. Het zou zo een ansichtkaart kunnen zijn of een tekening uit een kinderboek. Ik vind 'm heel mooi. Je gaat deze tekening gebruiken voor een verjaardagskalender?
Emuca
Emuca nov 18 '09
Dankjulliewel. smileDe tekening zit inderdaad in de verjaardagskalender. smileHet origineel is trouwens op doek.. best groot voor mijn doen. laughDit is de dame van herfst en aarde. Maar een ansichtkaart is ook een leuk idee! Of een plaatje in een kinderboek.
Emuca
Emuca nov 18 '09
Omdat we toch aan het uploaden zijn:

Pegasus
Pegasus nov 18 '09
Heeeeeeeeel mooooi!
Emuca
Emuca nov 18 '09
En we gaan verder! laugh

admin
admin nov 19 '09
Mooi hoor AOD ! laugh
Emuca
Emuca nov 19 '09
Dankjewel... :3 Het origineel is wel beter hoor... laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki