Loading...
nl

Omdat verf tof is

Groene_heks
Groene_heks jul 20 '11
Mijn dochter had blauw behang met sterren en maantjes op haar babykamer smilegaaf Emmy!
Emuca
Emuca jul 20 '11
Ik wil mijn tekening ook wel op mijn muur.. haha
Groene_heks
Groene_heks jul 20 '11
Nou wat let je....:)
niels
niels jul 24 '11
WoW Mijn mond valt open van verbazing;echt mooi ,schitterend , prachtig . Als dat kinderboek met jouw illustraties wordt uitgegeven koop ik het meteen voor mijn zusje laughHebben we het dan over de speciale kinderboeken van Nims?

Heel veel liefs Niels
Emuca
Emuca jul 25 '11
Nee, over een andere.. smileHelaas hebben we er nog niet veel aan gedaan.. maar dat let met niet om verder te tekenen... Heb vandaag in de trein weer lekker zitten kliederen, dus binnenkort weer nieuwe dingen. smile
Emuca
Emuca jul 27 '11


Een van de nieuwe tekeningen.
Loaded Colours
Loaded Colours jul 27 '11
Prachtige creaties Emuca !!
Heel mooi en veel gevoel zit er in.

Greetzzzz
Groene_heks
Groene_heks jul 27 '11
Gaaf dat heksje met de uil smile
Ik wilde dat ik het kon, maar ik kan er ook zo van genieten als een ander het kan smile
Loaded Colours
Loaded Colours jul 27 '11
Weet je wat ik zo mooi vind, om iemand te zien wanneer ze kunst maken. Dat is voor mij de echte kunst achter de kunst.
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 27 '11
Whehe... als ik aan het schilderen ben, ben ik het liefst alleen, met mijn eigen gedachten!
Loaded Colours
Loaded Colours jul 27 '11


Kus.
Emuca
Emuca jul 27 '11
Origineel bericht van: Loaded Colours
Weet je wat ik zo mooi vind, om iemand te zien wanneer ze kunst maken. Dat is voor mij de echte kunst achter de kunst.


Dat is in mijn geval gewoon hangen op de bank of zitten aan een tafel.. hahahaha

Dankjewel iedereen smile
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 28 '11
Prachtig filmpje Loaded Colours!
zo kan het ook inderdaad wink

groetjes moonflowertje
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 28 '11
http://s126.photobucket.com/albums/p94/M...mview=slideshow

ik heb mijn best gedaan om alles in goede volgorde te doen...
( valt niet mee met 2 fototoestels shocked)

maar dat zijn de foto's van mijn gemaakte muurschildering, van vorig jaar zomer.
Van de lege muur naar een compleet uitzicht op een regenwoud, met waterval...

groetjes moonflowertje
Emuca
Emuca jul 28 '11
Mooi! Hoe lang ben je daar wel niet mee bezig geweest?
MoonFlowertje
MoonFlowertje jul 28 '11
5 x 3 uurtjes ongeveer...

en dat verspreid over 1 maand
alleen in het weekend kon zij...
in de laatste week had ze vakantie...
dus kon ik door wink

groetjes Moonflowertje
Beschermengel
Beschermengel jul 28 '11

MoonFlower Prachtig gedaan! vanuit het niets zie je het groeien smile
Loaded Colours
Loaded Colours jul 28 '11
@Moonflower

Als je binnenkort midden in de nacht veel lawaai hoort, dan ben ik dat smile

Ik kom je muur dan weg breken om mee te nemen.
Groene_heks
Groene_heks jul 28 '11
Lolz...
Loaded Colours
Loaded Colours jul 28 '11
Je mag natuurlijk zelf ook komen om gewoon bij mij iets moois te maken en te laten zien. Heb nog vele lege muren over om je op te uiten. En aangezien ik er zelf helemaal niets van kan ...... Brrrr

Ben al heel lang bezig om de muren mooi glad te krijgen en wou al een paar week geleden aan de slag gaan om iig het mooi wit te maken. Ik zou zelf heel graag iets van gebouwen willen zien dan. Vind ik prachtig om een skyline vol met gebouwen te zien. En dan de maan en de sterren daar boven.

Eigenlijks zou ik een mooie basistekening moeten hebben om die te projecteren op de muur. En dan met kleur nummers erbij zodat je ze op de juiste manier kunt invullen.

Maar laat ik eerst maar hopen dat ik straks weer wat kan doen want loop nu tegen de muren omhoog. Zodra ik ook maar iets doe begint het pijn te doen. Maarja, tijd zal het leren. Alleen kalmte kan u redden en al het goede komt langzaam denk ik dan maar weer.


Edit:

Ik wil zelf heel graag van mijn oude slaapkamer een soort hobby kamer maken. Ik wil dan graag mijn piano tegen de muur zetten en dan bijvoorbeeld daar een muurtekening/schilderij bij maken.

Met sky line zat ik te denken aan die oude algemeen bekende foto's van new york. Je kent dat wel!

Mooi voorbeeld van wat ik bedoel en al helemaal omdat er een vleugel in zit. (niet dat ik piano kan spelen) :



Maar wat ik mij dan afvraag, jij begint met zwart. Als je nu zoiets als van die clip wilt maken, begin je dan ook met zwart ?

En hoe zorg je ervoor dat er zoveel diepte in zit ? Ik kan mij alleen nog herinneren van tekenles dat je dan een punt in de verte moest tekenen.

Of kun je eerst met een potlood een soort schets maken?

Ik vind het echt zo vet lijken!


Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki