Loading...
nl

oeps mijn kind ziet aura's...

admin
admin jun 28 '09
Ik ga even met Maryssa mee hoor, geweldig!!! En ik vind het ook super zoals je hem ruimte geeft om te zijn wie hij is.
Cialara
Cialara jun 29 '09
Ik denk dat het heel erg belangrijk is om hem serieus te nemen èn hem de ruimte te geven om ook gewoon lekker kind te zijn; alleen zo kan hij op een rustige en vrolijke manier volwassen worden. Wie weet wat hem nog allemaal te wachten staat!

Ik ben soms best wel bezorgd om hem, en heb ook tegen hem gezegd dat hij het ook moet vertellen als er iets gebeurd wat hij eng vind of waar hij zich niet fijn bij voelt... je weet maar nooit met negatieve entiteiten enzo... blushdaar zou ik hem graag voor behoeden.
Cialara
Cialara jun 29 '09
Hij had ook nog een mooi verhaal over het bidden op school;

Als we gaan bidden dan komt er een soort filmpje in mijn hoofd; ik ben dan in een hele groene omgeving; een bos ofzo... en dan komt er een gouden straal (of schaal) en daar kan ik dan mee naar boven naar een wolk. En in die wolk is het dan heel erg licht! En als het bidden dan afgelopen is dan ben ik weer terug in de klas grin

Als alle kinderen dit zouden ervaren, hoe anders zou de wereld toch zijn...
admin
admin jun 29 '09
Hij kan dus ook nog eens prachtig visualiseren, het ook nog vertellen ... wonderbaarlijk!!!
admin
admin jun 29 '09
Zo, dat is bijzonder, de manier zoals hij het bidden ervaart.
Nog nooit zoiets daarover gelezen....
Cialara
Cialara jun 29 '09
Nee, ik heb het ook nog nooit gehoord of gelezen...mooi hè?!

Hahaha, en hij zei ook; als ik te laat begin, dan moet ik hard opschieten, dan kan ik nog net mee omhoog!

Alsof het een soort lift is... hi hihi, ik vind het wel leuk hoor!
admin
admin jun 29 '09
smile
Cialara
Cialara jun 30 '09
Naar aanleiding van het rijstexperiment en een vraag hierover van Hans, heeft mijn zoon ook aura-velden waargenomen bij het rijstexperiment!

Hij wist er ook bij uit te leggen wat het volgens hem betekent;

De lieve rijst had een sterke gele aura; ja, want die is natuurlijk blij grin

De negeer rijst had een middelmatige witte aura; ja daar is eigenlijk niks mee gebeurd...

De stomme rijst had een kleine rode aura; ja want die is eigenlijk boos frown

Simpele maar duidelijk uitleg.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki