Loading...
nl

oeps mijn kind ziet aura's...

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
Ah zo. Is daar ook nog iets uit af te leiden? Of staat deze vorm niet vast per persoon?
admin
admin jun 24 '09
Aan eenvleugel kan je wel dingen afleiden, maar die zijn makkelijk te koppelen aan de eigenschappen.

Bijv. sterke gespierde vleugels geven kracht, en wendbaarheid, meer voor korte krachtige interacties
Lange ranke vleugels duiden op zweefvermogen en uithoudingsvermogen.

Mijn indruk is dat de vleugels kunnen groeien, dus degene met korte "flappers" mogen dat verder ontwikkelen.
admin
admin jun 24 '09
En Hans, ik vind het prachtig wat het zoontje van Jorine heeft gezien en getekend. Hóe zie jij de vleugels bij een ander? Als je aura's ziet, kan dat dan ook op afstand? Of zijn jullie buurtgenootjes? Stomme vraag misschien, maar kwam zomaar bij me op. Ik dacht dat je aura's ook alleen kon zien als je de persoon voor je had staan .... Naïef misschien?

Liefs,
Marjan
admin
admin jun 24 '09
Als ik iemand reiki heb gegeven op afstand, dan sluit ik de behandeling van de persoon af door hem/haar aan te vullen met gouden energie.
Die vult zich als een vloeistof vanaf de voeten en dan steeds verder omhoog in het energielichaam. Als ik bij een engelmens bij de schouders kom, dan worden de vleugels opeens zichtbaar.

Aura's kan je ook zien bij de prsoon die aanwezig is. Ik zie de aura zelden. Het werken met energie op afstand is makkelijker, ook al heb ik de persoon nog nooit in levende lijve ontmoet.
admin
admin jun 24 '09
Okee, op die manier. smile
Ik voel me in ieder geval de laatste weken steeds beter, hopelijk zet dit zich door!!!
Cialara
Cialara jun 24 '09
Hans, waren mijn vleugels dan zo kort als mijn zoon ze tekende? Want jij zei dat ik volwassen vleugels had? Hoe moet ik me die dan voorstellen? Lang en rank of sterk en gespierd? Of korte fladderaars?

Hij zei trouwens dat hij niet wist wat het was die uitsteeksels en dat hij er nog niet genoeg mee geoefend had om het goed te kunnen zien...
admin
admin jun 26 '09

En hoe kom je er achter dat je vleugels hebt????
Ben te nieuwsgierig naar mezelf denk ik... blush
admin
admin jun 26 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Hans, waren mijn vleugels dan zo kort als mijn zoon ze tekende? Want jij zei dat ik volwassen vleugels had? Hoe moet ik me die dan voorstellen? Lang en rank of sterk en gespierd? Of korte fladderaars?

Hij zei trouwens dat hij niet wist wat het was die uitsteeksels en dat hij er nog niet genoeg mee geoefend had om het goed te kunnen zien...
Ik zal nog eens kijken, Jorine. Doe dat samen met een blik op je ziel. smile
Richie Richard
Richie Richard jun 26 '09
Je maakt me nieuwsgierig hans. Me 2 please? laugh
admin
admin jun 26 '09
Sure Denzil, U 2.
gast
gast jun 26 '09
Hoe is het toch mogelijk dat engelmensen nu ineens wel weer een ziel hebben wink
Cialara
Cialara jun 26 '09
Origineel bericht van: Larapinta

En hoe kom je er achter dat je vleugels hebt????
Ben te nieuwsgierig naar mezelf denk ik... blush


Dat kun je aan Hans vragen Larapinta! Hij kan met Reiki op afstand kijken en eventueel vaststellen of je een engelmens bent. En hij kan het je heel erg mooi uitleggen grin
Cialara
Cialara jun 26 '09
Origineel bericht van: gast
Hoe is het toch mogelijk dat engelmensen nu ineens wel weer een ziel hebben wink


Ja, Gast, ik vond het ook maar een raar idee dat een engelmens geen ziel zou hebben... is nu toch vastgesteld dat ik er wel 1 heb. Pfoe, gelukkig maar grin(Mits je ervanuit gaat dat het inderdaad de ziel is die bekeken wordt hahaha, daar heb ik verder ook geen antwoord op)
Richie Richard
Richie Richard jun 26 '09
We hebben gewoon een ziel, punt uit tongue
Cialara
Cialara jun 26 '09
Even terug naar dit topic hoor...

Vandaag had ik een flinke ruzie met mijn andere zoon, waar S dus bijzat. Op een gegeven moment tijdens de ruzie voelde ik hem kijken en vroeg dus aan hem: Wat zie je nu aan onze aura's?

Hij keek me aan en zei toen: "Die van jou is nu rood en als je naar m'n broer kijkt zie ik vonken vanuit jouw ogen naar hem toe gaan. Die van hem is ook rood met een beetje blauw; dan is hij dus boos en bang tegelijk denk ik."

Even later zei hij: "heee, nu wordt het weer wit bij jullie allebei!" ja, onze boosheid was weg, mede door deze opmerkzaamheid van S.

Het gaat nu dus heel snel die ontwikkeling bij hem hoor! En dat hij dit zo duidelijk kan zien en zelfs al de kleuren probeert te verklaren vind ik ook wel knap van hem.

Ik vroeg hem ook of hij het ziet als wij boos op hem zijn, maar hij zei dat hij het dan niet zag. Waarschijnlijk is hij dan zelf te veel emotioneel betrokken om rustig te zitten kijken, gelukkig maar... lijkt me geen pretje om dat te zien. Ik vind het knap dat hij er zo rustig onder blijft. Wat een toppertje.
admin
admin jun 26 '09
Prachtig om S via jou te mogen volgen, Jorine!! Zeker een toppertje, wat kunnen we allemaal nog veel van hem leren!! smile
Richie Richard
Richie Richard jun 26 '09
Hmm raar.. Dan ziet hij andere aura's dan ik.. Bij mij hebben kleuren een andere betekenis. Eerder de status van de ziel. (Bijv, een vleugje wit of wit is een Engelmens. Yup ik kan ze tegenwoordig herkennen :))
admin
admin jun 27 '09
Raar? Volgens mij worden de aura's zien ook getekend door de ogen die ze zien. Het maakt dus niet uit wie ze ziet, hoe die ze ziet, maar dát je ze ziet is een prachtige ervaring!
Ik zag de aura gister toevallig op een fotolezing. Prachtig!

grin
Cialara
Cialara jun 28 '09
Aura's zijn geen statische dingen die om ons heen zweven zoals blijkt. Als je emoties hebt, dan worden die weerspiegeld in de aura. Er zijn (zo is mij tijdens mijn Reiki inwijding verteld) 7 lagen van aura's om ons heen. Allen met een andere functie. De enige aura die ik kan zien is de eerste, die het dichtst bij het lichaam is, en eigenlijk alleen de energie aangeeft van de persoon. S ziet ook een andere laag; die van de emotie's.

Leuk voorbeeld weer; we zaten vanavond met z'n allen aan tafel in de tuin en we zaten lekker te lachen. Volgens S waren onze aura's nu geel. Toen we uitgelachen waren werden ze weer wit volgens hem. Zijn broer zat een beetje eigenwijs leuk te doen (wij vonden het eigenlijk niet zo heel erg leuk...) en S zei toen; oh, die van hem is kots-groen... Niet zo'n hele leuke benaming, dus we vroegen hem om dat beter uit te leggen; nou het was groen gemengd met geel. Maar het was duidelijk dat hij grote broer gewoon even heel erg irri vond! hahaha.

Even later zei S. Zo nu ga ik even schommelen hoor, heb hier even geen zin meer in! Ja ja, hij is soms wijzer dan ik ben grin
Maryssa
Maryssa jun 28 '09
Hahahah geweldig dat ie dan zegt kotsgroen! En hij kan dus heel goed zn grenzen aan geven. Klinkt als een wijs mannetje inderdaad. Mooi dat je hem de ruimte geeft met wat hij opmerkt en hem serieus neemt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki