Loading...
nl

oeps mijn kind ziet aura's...

admin
admin jun 13 '09
Ja, dat klopt, en wie weet laat Ayla* mij dat ooit wel weten smileHoor ik het antwoord van haar.
Dank je wel voor je lieve reactie!!
Cialara
Cialara jun 15 '09
Mijn lieve kind zei vanavond tijdens het koken tegen mij:

"Mama, het is best wel raar; jouw aura is wel twee keer zo groot als die van papa? Komt dat door de Reiki?"

Tja, daar sta je dan, te dubben, zal ik wel of niet open kaart spelen? Is wat ik pas heb gehoord van Hans voor hem ook duidelijk? Ik heb er maar "ons geheim" van gemaakt wink

Verbazingwekkend, want hij ziet het dus veel beter dan ik het kan! Heeft ons dus stiekem zitten scannen op aura's...
admin
admin jun 15 '09
grinMooi Jorine!
Emuca
Emuca jun 18 '09
Aura's zien lijkt me heel apart... Wel cool dat je kindje zo'n opmerking maakt. smileIk weet niet eens hoe mijn aura eruit ziet.. maar volgens Denzil is hij wit/violet met wat blauw... smile
Cialara
Cialara jun 18 '09
Hij ziet geen kleuren, alleen een witte band zeg maar.

Ik zie zelf nog niet zo lang aura's en tot nu toe heb ik alleen nog maar wit, beetje groenig en een zilverkleurige gezien. Die laatste was heel helder, maar dat was ook bij een helderziend medium, dus dat klopt dan ook wel denk ik.
admin
admin jun 18 '09
Kan je leren om aura's te zien??? Ik zou het ook heel graag willen, maar sta ik daar niet voor open, of kan ik dat gewoon niet???
Misschien is hier al een topic over hoor, maar deze vraag kwam in me op smirk
Richie Richard
Richie Richard jun 19 '09
Ik heb het eergister geleerd.. Maar misschien kon ik het al, maar heb ik nooit geweten hoe.. Dus ik heb geen idee..
Cialara
Cialara jun 19 '09
Ik vind het kijken naar aura's heel erg mooi, maar het is voor mij wel heel intens en dus vermoeiend.
Je kijkt eigenlijk niet naar de persoon maar naar de eerste centimeters naast die persoon zeg maar. Het lijkt soms ook net of je dubbel ziet. Het best kun je de aura zien rond het hoofd, de nek en schouders.

Je kunt oefenen bij iemand als die voor een lichte rustige wand staat en het licht ietsjes gedimd is. Je ziet dan gewoon een soort gloed om mensen heen. Soms is die heel dik en duidelijk, bij sommige mensen minder fel en moeilijker te zien.

Bij jezelf in de spiegel kan ook, maar vind ik al wel moeilijker.
Natalie1986
Natalie1986 jun 20 '09
je moet gewoon naar de neus van een persoon kijken en daarop concentreren dan zie je al heeel snel een witte rand om iemand heen.
Zo heb ik het geleerd, ik zie alleen een witte rand om mensen heen. Niet bij iedereen trouwens hoe kan er verschil in zitten dan? zie je het pas als iemand gevoeliger is ofzo?
Maris1976
Maris1976 jun 20 '09
Hoi, leuk topic smile

Ik denk dat mijn dochter ook aura's ziet, toevallig ook mijn middelste kind.
Vorig jaar (toen was ze 3) vertelde ze bij iedereen welke kleur haar ze hadden en sinds kort kan ze zich verbaal veel beter uitdrukken (ze ligt sociaal/emotioneel wat achter, omdat ze zich verbaal ook slecht kan uitdrukken), maar goed sinds kort zegt ze dus dat mensen kleuren om zich heen hebben, zo ben ik volgens haaar blauw en dan zie je haar echt een beetje scannen en goed kijken.

Ook tekent ze mensen met aura's, voor haar is dat heel gewoon. Dus voor mij ook, lijkt me wel leuk om haar hierin te begeleiden, maar niet te pushen natuurlijk.

Zelf zie ik ook witte randen om mensen, maar ook om planten en dieren. Is dat niet de energie?
Natalie1986
Natalie1986 jun 20 '09
ja planten en dieren hebben ook aura's de witte of gekleurde randen!
Fatna
Fatna jun 20 '09
hoi larapinta,

ik wil wel vertellen over mijn twee kindjes in het hiernamaals hoor...

het geslacht van het eerste kindje is niet zeker voor mij, ik heb het zelf niet gezien namelijk en twee mensen die contact hebben met zielen zeggen beiden wat anders, volgens de 1 een meisje volgens de ander een jongetje.....de tweede is zeker een jongetje, hem ben ik verloren na 5 mdn zwangerschap en ik zag dat het een jongen was...

ik merk dat als ik meer open sta voor contact met gene zijde, ik af en toe kleinesignalen doorkrijg van die twee kindjes, hun manier om te laten weten dat ze bij me zijn...

ik sluit me er echter voor omdat ik me toch niet zo comfortabel voel op dat gebied (en dat heeft niet te maken met mijn kindjes maar met eventueel andere entiteiten die dan ook door kunnen komen) en als ik ervoor gesloten ben merk ik dus niets meer van mijn kindjes aanwezigheid, ik ben namelijk niet heldervoelend o.i.d.

er is me wel verteld dat de beiden kindjes beschermengelen van mijn zoontje zijn en dat hij ze wel ziet en ook gerelegd met ze speelt?!? dat vindt ik dan wel mooi om te weten..
admin
admin jun 20 '09
Hey Fatna,

Iedereen beleeft het op een andere manier natuurlijk. Maar Ayla* is gewoon altijd bij me geweest. En er was iemand die mij zei, ik heb 9 miskramen gehad en ik heb er niks mee. Het is een afgesloten periode. Dat is ook goed, dat is het gevoel van haar dan weer.

Maar Jorinda heeft ook duidelijk contact met haar en ook Hielke praat over zijn oudste zus, en dan bedoelt hij niet Jorinda maar Ayla*. Dus zij maakt gewoon deel uit van ons dagelijkse leven.

Lief dat je erover vertelde xx

Liefs,
Marjan
Fatna
Fatna jun 20 '09
nou het is voor mij geen afgesloten periode, ten minste ik ervaar hun verlies niet als een einde......ik blijf ze als mijn kinderen zien, ik blijf aan ze denken en ik weet dat ze er zijn...

ik zou ook graag open willen staan maar niet als er een risico aan vast zit dat andere ongewensten entiteiten ook mee kunnen profiteren om het zo maar te noemen, ik kan helaas niet selectief open staan voor enkel mijn kindjes anders had ik dat gedaan...

wat bijzonder dat je kinderen ook zo bewust met ayla omgaan!! ook bijzonder dat ze uberhaupt van hun oudere zus weten, heb jij dit verteld of zijn ze er zelf achter gekomen?

ik weet namelijk niet of ik ayman speciaal over mijn twee miskramen moet vertellen
admin
admin jun 20 '09
Quote:
wat bijzonder dat je kinderen ook zo bewust met ayla omgaan!! ook bijzonder dat ze uberhaupt van hun oudere zus weten, heb jij dit verteld of zijn ze er zelf achter gekomen?


Ik heb wel altijd een knuffel in mijn woonkamer gehad, een wit poesje, en daar mochten de kinderen niet aankomen. Die was voor mij. Maar niet specifiek vertelt dat ie gekocht was voor de eerste toen ik zwanger van Ayla* was.

Jorinda heeft angst gehad voor een verschijning die ze steeds zag op de overloop, totdat ik met haar een gesprek heb gehad dat het wel eens de miskraam kan zijn....uitgelegd. Daarna was het rustig en kon ze ermee omgaan en vindt ze de aanwezigheid van Ayla* normaal. Hielke heeft het onbewust altijd gevoeld. Pas sinds een maandje ofzo weet hij van mijn miskraam.

Liefs,
Marjan
Cialara
Cialara jun 20 '09
Fatna, je kunt je wel beschermen en toch openstaan voor je eigen kinderen hoor!

Volgens mij kun je dit dus heel goed aan je gids en beschermengel vragen en je kunt volgens mij ook een soort van "licht-schild" visualiseren waar alleen liefde door heen kan komen; en je kindjes zullen je altijd in liefde benaderen...
admin
admin jun 20 '09
Dat idee en gevoel heb ik ook. Ik heb helemaal niet het gevoel dat er bij het doorkomen en het contact met Ayla* een ongewenste entiteit uberhaupt mee zou kunnen komen.
Ik heb het tenminste nooit meegemaakt, als Ayla* er is, dan is zij er, en geen anderen die mij of de kinderen kwaad zouden kunnen doen...
Fatna
Fatna jun 21 '09
ja maar ja, ik heb dus geen contact met gids en beschermengel...
Emuca
Emuca jun 21 '09
Maar contact kan je proberen te maken. smile
Cialara
Cialara jun 22 '09
Vandaag zei mijn zoon het volgende tegen me:

Mam, ik heb gisteren met m'n derde oog confusedeen foto van je gemaakt en later toen ik naar bed ging heb ik er naar gekeken. Maar je hebt van die uitsteeksels op je rug wist je dat? smirk
Oh ja, en ze zijn een beetje goudkleurig! smile

Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki