Loading...
nl

oeps mijn kind ziet aura's...

Emuca
Emuca jun 22 '09
Ahww.. dat vind ik echt lief! Geweldig dat hij het kan zien!
Cialara
Cialara jun 22 '09
Ja, lief is hij zeker! En ik vind het zeker heel bijzonder dat hij het heeft gezien...
admin
admin jun 22 '09
En dat hij het heeft over een foto met zijn derde Oog. Mooi hoor, hoe oud is je zoontje??
Cialara
Cialara jun 22 '09
Hij is net 10 geworden vorige week smile
Cialara
Cialara jun 22 '09
Ik vraag me af of het handig is om voor hem begeleiding te zoeken bij een betrouwbaar medium... hoe denken jullie daarover?
Emuca
Emuca jun 22 '09
Misschien doet het hem goed.. Maar misschien is het ook wel weer fijn voor hem om de dingen zelf uit te kunnen zoeken. Door bv. enkel aanmoedigen. Het forceren is denk ik niet zo fijn voor hem...
Cialara
Cialara jun 22 '09
Mmm, ja daar kun je gelijk in hebben. Hij zei al tegen me dat hij het heel erg fijn vind om er met mij over te kunnen praten! En dat lijkt me voorlopig ook wel heeeeeel erg belangrijk.

Maar goed, een betrouwbaar medium kan hem natuurlijk ook beter begeleiden dan ik dat kan? Trouwens, ik zou voor mezelf ook wel eens willen gaan!
Cialara
Cialara jun 23 '09
Deze schets heeft mijn zoon vanmiddag voor mij gemaakt. Het is een simpele weergave van wat hij bij mij gezien heeft:

JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Hier wat groter.


Heel bijzonder dat hij de engelmens zo duidelijk kan zien!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Origineel bericht van: Eniroj
Mmm, ja daar kun je gelijk in hebben. Hij zei al tegen me dat hij het heel erg fijn vind om er met mij over te kunnen praten! En dat lijkt me voorlopig ook wel heeeeeel erg belangrijk.

Maar goed, een betrouwbaar medium kan hem natuurlijk ook beter begeleiden dan ik dat kan? Trouwens, ik zou voor mezelf ook wel eens willen gaan!

Ik weet niet of je makkelijk kunt reizen, maar ik ken iemand in Zeist die heel betrouwbaar is. Als je wilt dat ik haar gegevens doorgeef, stuur me dan maar een PB en dan geef ik haar gegevens door.
Richie Richard
Richie Richard jun 23 '09
hmm.. ik denk dat die uitsteeksel je vleugels zijn.. Lijkt me ook vrij duidelijk ^^
Cialara
Cialara jun 23 '09
Ja, ha ha ha, daar was ik ook al achter hoor... maar dat hij ze gezien heeft; dat is toch wel bijzonder te noemen... ik weet het zelf nog maar net!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Ja heel bijzonder, maar wel heel mooi!
admin
admin jun 23 '09
En het komt mooi overeen zoals ik ook de vleugels bij Jorine zag.
Cialara
Cialara jun 23 '09
Ik wist eigenlijk niet dat iemand die aura's kan zien dit ook zou kunnen zien... tot nu toe ben ik er verder nog niet een tegengekomen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 23 '09
Ik had het eigenlijk wel verwacht dat ook de vleugels te zien zouden zijn. Tenslotte is dit ook een hele sterke energie.
Emuca
Emuca jun 24 '09
Zou hij dan ook verschillende vormen van vleugels kunnen zien?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 24 '09
Zijn er dan verschillende vormen?
Emuca
Emuca jun 24 '09
Nou... je hebt grote vleugels, lang, dunne, korte, stopmpjes etc.
admin
admin jun 24 '09
Ja, ik heb verschillende engelvleugels gezien. Van sterk gespierd tot ranke vleugels en van korte "flappers" tot zeer lange, bijna tot aan de voeten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki