Loading...
nl

De Mexicaanse griep, een zonde of een zegen?

Erytrix
Erytrix sep 11 '09
Ik werk zelf in de preventieve zorg. Voorkomen is beter dan genezen. Ik weet ook dat de reguliere geneeskunde niet heilig is en dat er daarin wel steeds meer ruimte komt voor wat alternatieve geneeswijzen genoemd wordt.
Je hebt recht op je negatieve beeld. Ik zelf zie het niet zo zwart wit. Ik handel vanuit mijn hart en daarin is ruimte voor integratieve zorg. In mijn ogen komt het er op neer dat iedereen die zorg behoeft daar recht op heeft en wel in die vorm die hij/zij nodig heeft. Ik denk dat regulier en alternatief elkaar daarin prima aan kunnen vullen.
Wellicht is het alleen maar symptoombestrijding zoals je zegt, maar dat geeft mensen wel weer de tijd om zelf naar de ware genezing te zoeken.
Ik zelf ben blij dat ik die kansen krijg, anders hadden wij hier nu niet met elkaar hierover geschreven.

Ery
Beschermengel
Beschermengel okt 1 '09

Ik kreeg dit filmpje toegestuurd, hoe denken jullie daar over?

admin
admin okt 1 '09
Heeft iemand al gezocht op internet ??

Het klinkt wel iets Te ver gezocht
hoe het hier wordt neergezet,
maar ik geloof het wel !!

Voor ons in ieder geval geen griepvaccin.

Niet vanwege die paar moleculen en het lichamelijke effect
Het voelt "energetisch" gewoon niet goed aan.
admin
admin okt 1 '09
ik werk zelf in de zorg en de organisatie waar ik voor werk willen alle medewerkers laten inenten....mij niet gezien hoor!
ik heb zoiets als je die griep moet krijgen dan krijg je hem, ik ben ook voordat ik dit filmpje gezien had nooit voor een vaccin geweest.
Maryssa
Maryssa okt 1 '09
Het lijkt mij ook ver gezocht maar stel dat er toch een kern van waarheid in zit... smirk

Straks eens even Google-en op "Varkensgriep 1976" ben wel benieuwd naar de advertenties en waarschuwingen van toen.

Hoe dan ook..ik ben niet bang voor de Mexicaanse griep dus ik laat me niet inenten.
admin
admin okt 1 '09
Hier ook geen vaccins, gewoon natuurlijke weerstand opbouwen, griep is helemaal oké is mijn mening.
Ik kan me voorstellen dat mensen die een grote risicofactor met zich meedragen dit wel doen.
Mijn oudste heeft deze griep al gehad en was er binnen een paar dagen weer bovenop.
De rest van het gezin is niet besmet, dus waarschijnlijk is onze weerstand prima in orde.
Daarbij is het prima om eens een griepje te krijgen, maar das mijn persoonlijke mening.

Ik vind wel dat als je besluit om niet te vaccineren, wat voor vaccinatie dan ook dat je je dan goed laat informeren. ben er wel eens mega mee in de mist gegaan..
Beschermengel
Beschermengel okt 2 '09

Ik denk toch niet dat ik me laat vaccineren, ik heb wel de gewone griepprik gisteren gehaald omdat ik vorig jaar toch behoorlijk ziek ben geweest ...longontstekening griep enz, en ik de griepprik dat jaar niet gehaald had confusedtoeval?

De jaren daarvoor altijd netjes mijn griepprik gehaald en gelukkig nooit ziek geweest. Maar bij de mexicaanse doe ik het toch maar niet, mijn gevoel is niet fijn daarover.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jul 29 '10
Ik kwam dit vandaag tegen, en kreeg toch een soort van "Dacht ik het niet"-gevoel.

Minister van Volksgezondheid Ab Klink (CDA) kocht vorig jaar onterecht 34 miljoen vaccins tegen de Mexicaanse griep. Dat meldt RTL Nieuws op basis van eigen onderzoek.

Klink zou adviezen om veel minder vaccins te kopen in de wind hebben geslagen. Nederland heeft twintig miljoen vaccins over, die inmiddels onbruikbaar zijn.

Volgens RTL Nieuws kreeg de minister vooraf adviezen om veel minder vaccins aan te schaffen dan de twee per Nederlander die uiteindelijk gekocht werden. Een tweede prik zou voor vaccinatie namelijk helemaal niet nodig zijn, had het Nederlands Vaccin Instituut vastgesteld.

Bovendien zou voor aanschaf al duidelijk zijn geweest dat een deel van de vaccins te laat geleverd zou worden, en dus niet gebruikt kon worden. Hiervoor had het RIVM de minister gewaarschuwd.

De minister besloot toch om 34 miljoen vaccins aan te schaffen. Hoeveel geld met de aanschaf gemoeid is gegaan is niet bekend.

Het ministerie van Volksgezondheid heeft RTL Nieuws in een reactie laten weten dat op het moment van beslissen veel onduidelijk was over de omvang en de ernst van de griep. Uit voorzorg besloot Klink toch de 34 miljoen stuks te kopen.

Het vernietigen van overtollige vaccins is inmiddels begonnen. In totaal zullen 17,8 miljoen vaccins vernietigd worden omdat op den duur de houdbaarheidsdatum verloopt.

Een woordvoerder van het ministerie van Volksgezondheid zei dat naar aanleiding van berichtgeving van RTL Nieuws.

Een woordvoerder van het ministerie noemde de berichtgeving ''onbegrijpelijk en onjuist''. Klink schafte vorig jaar 34 miljoen doses van het vaccin in, maar wegens het milde verloop van de epidemie waren die niet allemaal nodig.

Het was al bekend dat overtollige vaccins die niet doorverkocht konden worden, vernietigd zouden worden.
admin
admin jul 29 '10
Ik kan dat gevoel van je best begrijpen, want ik wist eveneens dat dit ging gebeuren.
Op zich is dat een goeie zaak, dat er overtollige vaccins zijn, dat betekent immers dat niet iedereen in die "energie van percé vaccineren" is gestapt!

en de volgende keer gaan ze weer minder vaccins aankopen, en zal je zien, dan is er weer een tekort! laugh
gast
gast jul 29 '10
Ben wel benieuwd in wiens belang het geweest is dat er zoveel was aangeschaft, ookal werd er al anders geadviseerd.
Marenubium
Marenubium jul 29 '10
M.i. is die hele hype omtrent de 'griep' valselijk opgezet om te kijken in hoeverre mensen geneigd zijn zich vrijwillig in te laten enten. Hebben ze niet namelijk een 'vloeibare' chip ontwikkeld?
En in wiens belang? Erm...de farma industrie ...?
En alles zoals gewoonlijk is weer gebaseerd op angst (manipulatie). Mensen die zich jarenlang bijv. hebben laten inenten zijn nu zo langzamerhand afhankelijk geworden van zo'n prikje. Njah. In mijn bescheiden opinie worden we gewoon systematisch ziek gemaakt en gehouden.

Toevallig stuitte ik vandaag ook op dit artikel:
http://www.wanttoknow.nl/overige/zon-e-300-000-000-aan-griepvaccins-vernietigd/
Erm...'toeval'...?
En en en bekijk eventjes het citaat helemaal onderaan dat artikel van Alice Walker smile
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 29 '10
Hehe, ja medicijnen zijn drugs in ander jasje (als; legaal en geaccepteerd...maar heel vaak zit er juist nog veel meer troep in dan in "harddrugs" ... moest echt meteen denken aan de film Requim for a Dream).

Niet dat het allemaal 'slecht' is enz..... maar heel vaak kan je het ook met bv wat ander voedsel weer fixen... het is eigenlijk wat in een ander filmpje in dit topic ook al ff naar voren werdt gehaald; het is symptoonbestrijding, die steeds weer eens stapje verder gaat neem ik aan... (btw af en toe moet je ook ff het symptoon bestrijden, om vervolgens weer echt verder te kunnen daar niet van...)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki