Loading...
nl

De Mexicaanse griep, een zonde of een zegen?

Maryssa
Maryssa sep 1 '09
laughhahaha die is leuk Nims!
Emuca
Emuca sep 1 '09
Ik ga ook zo'n munt inzamelings ding openen! Haha.

Bij ons op school staan overal desinfecterende pompjes. Maar het prikt. Prik = evil.
Heidelroos
Heidelroos sep 1 '09
Ik vind het een overdreven gedoe als je weet dat een gewone grieppandemie 80.000 mensen besmet in Nederland waarbij er zeker 24 mensen om het leven komen (de zieken zwakken en misselijken) ..
Nu 8000 mensen besmet, één dode (ziek, zwak en misselijk?) en alom paniek?!!

Waar slaat het nog op..
griepje krijgen?
Gewoon uitzieken, net als anders!!
Emuca
Emuca sep 1 '09
Ho ho ho... wel 2 doden hea? Maar wel die allebei al een ernstige ziekte hadden. Ik ben absoluut niet bang voor die griep...
Heidelroos
Heidelroos sep 1 '09
Het zij zo..
admin
admin sep 1 '09
Whoehahaha, NiMs, die is goed laughlaughlaughlaughlaugh

Liefs,
M
Cialara
Cialara sep 1 '09
Lachen NiMS, hele goeie, ik ga hem ook rondsturen wink

Groetjes Jorine.
liesanne
liesanne sep 11 '09
Goedendag,

Onlangs hebben alle huishoudens een "voorlichtingsfolder" van Minister Klink ontvangen over de vaccinatie tegen de Mexicaanse griep.
Daarin staat NIET vermeld dat :

>> dit vaccin oa. het giftige element Kwik bevat in een ongezonde dosis.
>> de minister al in 2003 kon weten dat de griepremmer Tamiflu ernstige bijwerkingen heeft.
>> zijn belangrijkste adviseur Ab Osterhaus aandeelhouder is van Viroclinics BV, wat werkzaam is voor vaccinfabrikant GlaxoSmithKline.
>> de directeur van ons College ter Beoordeling van Geneesmiddelen (CBG) jarenlang directeur was van het farmaceutisch bedrijf Solvay, door de minister benaderd voor de levering van het vaccin.
>> het vaccin al in juli ongetest goedgekeurd werd door het Europese agentschap ter beoordeling van geneesmiddelen.

Na alle onthullingen over farma-sluikreclame, belangenverstrengelingen, graaiende bankdirecteuren, miljoenenbonussen, etc. en een "economische crisis" , die de werkgelegenheid, de pensioenen, de inkomens en uw bestaanszekerheid ondermijnen, ligt het in de lijn der verwachtingen, dat minister Klink niet kan achter blijven en op advies van Osterhaus en CBG , 700 miljoen euro belastinggeld investeert in een ongetest vaccin.

LAAT U NIET GEK MAKEN DOOR OPGEKLOPTE KRANTENBERICHTEN EN TV-PROGRAMMA'S OVER EEN GRIEP-PANDEMIE DIE WERELDWIJD ENKELE TIENTALEN SLACHTOFFERS HEEFT GEEIST ONDER GEZONDEN EN GEEN DUIZENDEN.

Tegen minister Klink en het Europese agentschap wordt een aanklacht voorbereid.
In afwachting daarvan is het zinvol om van deze onnodige vaccinatie af te zien en in plaats daarvan uw gezondheidstoestand te optimaliseren.
Verder acht ik het raadzaam u opmerkzaam te maken op het volgende:

>> Ongeteste vaccins kunnen stoffen bevatten die tot onoverzichtelijke gevolgen voor uw gezondheid kunnen leiden in een later stadium, waardoor de link met het belaste vaccin niet voor de hand ligt, wat beoordeling en bestrijding van deze gevolgen ernstig bemoeilijkt.
>> Ongeteste vaccins zijn heel zelden capabel in het bestrijden van een specifieke soort griep, omdat de benodigde precieze informatie en fijnafstemming ontbreekt en daardoor eerder een belasting voor het lichaam is dan een preventie.
>> Vaccins houden geen rekening met de verschillende aanleg van en condities waarin mensen verkeren, waardoor het vaccin voor sommige mensen heilzaam kan zijn en voor sommige mensen fataal, een riskante gok.
>> Laat u leiden door uw gezonde verstand en intuitie met in acht neming van de u aangeboden informatie.

Artsen bekommeren zich om uw ziekte, daar leven zij van.
U dient zich om uw gezondheid te bekommeren, daar leeft u langer en gelukkiger van.


Hartelijke groet,
Hans de Back
The Health Angels


Veel mensen sterven aan hun geneesmiddelen en niet aan hun ziekte. (Moliére)

Er is één kwaal, waarvan de artsen ons tenslotte altijd genezen: onze goedgelovigheid in hun mogelijkheden. (John Petit-Senn)

annewil
annewil sep 11 '09
Goed om het weer eens onder de aandacht te brengen.Ik laat me ook niet gek maken .Het is gewoon misdadig!!!
gast
gast sep 11 '09
Ach ja, uiteindelijk proberen we allemaal "beter" te worden van de anderen. Het grote geld is alleen iets opvallender omdat het meer mensen betreft.
Zeg nu eerlijk; wie van jullie hebben er allemaal een aanvullend pensioen of een andere met aandelen spaarfonds?
Net zo goed met de kredietcrisis; daar doet meer dan 80% van de Nederlanders aan mee. Hetzij met een persoonlijke lening (voor de auto bijv) hetzij middels een hypotheek.
Het is "energie" dat er nog niet is wat al uitgegeven is en dat kan nooit lang goed gaan.....
Lena
Lena sep 11 '09
nou heftig hoor,hoewel ik ook weet dat er zoveel mensen onnodig overlijden door medicijn vergiftiging... frown
Islandlady
Islandlady sep 11 '09
Origineel bericht van: gast
Ach ja, uiteindelijk proberen we allemaal "beter" te worden van de anderen. Het grote geld is alleen iets opvallender omdat het meer mensen betreft.
Zeg nu eerlijk; wie van jullie hebben er allemaal een aanvullend pensioen of een andere met aandelen spaarfonds?
Net zo goed met de kredietcrisis; daar doet meer dan 80% van de Nederlanders aan mee. Hetzij met een persoonlijke lening (voor de auto bijv) hetzij middels een hypotheek.
Het is "energie" dat er nog niet is wat al uitgegeven is en dat kan nooit lang goed gaan.....


En dat staat!!! Je verwoord precies wat ik wil zeggen. Dank je wel lieve Syl
admin
admin sep 11 '09
Geen aanvullend pensioen, geen aandelen, zelfs geen spaarrekening.
Wel ben ik van plan de staatsloterij gauw een keer te winnen.. laugh
Dan koop ik de belastingdienst op en laat de gebouwen daarna platgooien..hi hi
gast
gast sep 11 '09
Nou dat is mooi Karin, zit je bij de minder dan 20% van de Nederlandse bevolking.
Ik heb trouwens wel een aanvullend pensioenfonds gedoe.
Moest trouwens altijd wel lachen om de reactie van die lui die belden om een lenig over te sluiten met minder rente. Hoezo rente? Ik betaal helemaal geen rente! Dan werd het altijd verdacht stil aan de andere kant van de lijn want daar waren ze blijkbaar niet op voorbereid laugh
Het is overigens niet zo dat ik nooit een lening heb gehad, maar ik was maar wat blij toen ik daar vanaf was.
gast
gast sep 11 '09
Trouwens goed idee van je als je de staatsloterij wint.
admin
admin sep 11 '09
Ja hé, ik vind het zo leuk om dan in gedachten alles te verdelen en al die blije koppen (de mijne incluis) voor me te zien.
Het lijkt me zooo zalig als je iemand zo kan verrassen!
In gedachten bouw ik dan ook een nieuw huisje voor mezelf, ergens in de Provence met olijfbomen, heeeeel veel lavendel en geiten en kippen..ja daar gaat Kaat weer..lol
Erytrix
Erytrix sep 11 '09
Ik vind het prima dat mensen kritisch zijn over vaccinaties, maar ga anderen niet aan of afraden vaccinaties te nemen.
Laat de keus aan die persoon zelf over. Gelukkig hebben we in Nederland ook die keuzevrijheid!
Met HPV is dat ook gebeurd.
Straks gaan we dat ook nog doen met polio en tetanus....??

Ery, een arts die nog niet kan rentenieren, maar gewoon voor het beroep arts heeft gekozen om hulp aan anderen te bieden.
gast
gast sep 11 '09
Kunnen we dan ook het stukje "beinvloeding en indoctrinatie" overslaan en gewoon zuivere informatie geven. Dat zou mooi zijn want dan krijg je echt een keus om er wel dan niet voor te kiezen.
Erytrix
Erytrix sep 11 '09
Zuivere informatie wil ook zeggen...we weten niet precies wat we hiervan kunnen verwachten. Dat is een lastige boodschap om te brengen, want die wordt niet gemakkelijk geslikt.
Maar eerlijkheid duurt het langst!

Ery
gast
gast sep 11 '09
En waarom zou het dan niet zo verteld worden? Omdat men bang is dat er niet genoeg vacinaties verkocht worden?
Ik heb het trouwens helemaal niet zo op de reguliere geneeswijze. Ik ben meer voorstander van heelkunde in de meest elementaire interpretatie; de kunde van het heel zijn/worden. Een mens die volledig in balans is wordt niet ziek. Waarom wordt daar niet meer aandacht aan besteed? Laat me raden; het brengt minder geld in het laadje en er worden mensen buitenspel gezet (er zijn dan veel minder verpleegkundigen, artsen, chirurgen, farmaceuten ed nodig) Dus is ziek zijn big business en iets wat toch het liefst wel in stand moet worden gehouden.
Sorrie voor het wat negatieve beeld dat ik schets maar ik vind het nog steeds jammer dat er niet meer gewerkt wordt om mensen in balans te krijgen i.p.v. te "genezen" (het is meer symptoombestrijding)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki