Mag ik morgen nog wat kaarsjes? De operatie is om drie uur en duurt vijf uur.
Dan gaat pap naar de ic en hopelijk woensdag of donderdag naar de afdeling...bibber...
Morgen zal ik al mijn waxinelichtjes hier aansteken voor je vader & jullie allemaal ... En ook mijn speciale kaars brandt voor jullie. Sterkte!! Denk aan je xXx
vandaag brand ik een kaarsje voor een vriendin en haar man, hun zoontje is amper 10 dagen oud en heeft tot nu toe al een paar zware ingrepen gehad en vandaag is een belangrijke dag omdat vandaag moet blijken of de ingrepen nut hebben gehad, het knulletje is zo verzwakt en vecht zo hard voor zijn leventje maar ik geloof dat hij alle kracht en steun van de wereld kan gebruiken
veel knuffels en licht voor het lieve babytje en hun famillie.
Mag hier ook effe gewoon een duim aangevraagd worden?
Van 9 tot 13 uur proefdraaien op een werk waar ik "misschien" wordt aangenomen! het is Poets-werk! In het frans wordt het genoemd "technicienne de Surface"..
Als je dat letterlijk vertaald is dat" oppervlakte-techniekster!"
In vlaanderen heet het tegenwoordig " interieurverzorgster "..
hahaha.. schat, doe je duim maar naar beneden,
jullie hebben dat goed gedaan,
en nu even afwachten, het werk zou weekend werk zijn
en in april beginnen!
vandaag brand ik een kaarsje voor een vriendin en haar man, hun zoontje is amper 10 dagen oud en heeft tot nu toe al een paar zware ingrepen gehad en vandaag is een belangrijke dag omdat vandaag moet blijken of de ingrepen nut hebben gehad, het knulletje is zo verzwakt en vecht zo hard voor zijn leventje maar ik geloof dat hij alle kracht en steun van de wereld kan gebruiken
Zijn er al duidelijkheden?? Omdat gisteren een heel belangrijke dag zou zijn?
Ik brand vandaag een kaarsje voor mijn lieve nichtje,( het kind van mijn zus) die om 11 uur geopereerd word en een kwaadaardige tumor word verwijderd uit haar borst.
En vraag Aardsengel Raphaël voor genezing en steun.