Loading...
nl

Vandaag brand ik een kaarsje voor......

karda
karda mrt 12 '11
Ik brand ook een kaarsje voor alle mensen en dieren die zijn getroffen door de aardbeving en de tsunami.
Lin
Lin mrt 12 '11
Mijn kaars brand mee, vreselijk

Als ook een kaars voor de man die gisteren overleden is aan een bedrijfsongeluk naast het bedrijf van mijn man.
De man (60jr) was een haperende hakselaar aan het reparen , is hij op de band gaan staan en de machine is weer aangegaan...

ook voor de nabestaanden


lin
Beschermengel
Beschermengel mrt 13 '11

Voor iedereen die het moeilijk heeft zowel mens als dier.

En voor de mensen en dieren die over zijn gegaan.

jannie
jannie mrt 14 '11
Japan....intens ..zo enorm...de aarde beeft...woorden schieten te kort...mijn handen..mijn hart..vol liefde naar onze medemens..
Kracht..moed..sterkte..hoop...vertrouwen..liefde..en zoveel meer..van ons..op aarde...
Liefs ..wij...
Emuca
Emuca mrt 17 '11
Ik brand een kaarsje voor de familie van mijn mentor, die vannacht is overleden.
Mimosa
Mimosa mrt 17 '11
Wat naar zeg. Lijkt me voor jou ook wel heftig. STerkte ermee.
Groene_heks
Groene_heks mrt 17 '11
Ik brand met je mee Emmy, sterkte met dit verdriet.
Ans_F
Ans_F mrt 19 '11
Voor Mouse, mijn lieve (kater) buddy die donderdag 17 maart is overgegaan.
Dat hij rustig en tevreden zijn betere plek zal vinden.
Ik weet dat hij nog thuis is om mij te troosten..lief...maar ik wens hem het allerbeste en hoop hem ooit terug te zien.
Dank je Mouse voor alles wat je hebt gedaan en nu nog doet maar nu is het jouw tijd om te rusten en te genieten..Mama Ans..Ga maar..laat los..
Ans_F
Ans_F mrt 19 '11
Origineel bericht van: Beschermengel

Voor iedereen die het moeilijk heeft zowel mens als dier.

En voor de mensen en dieren die over zijn gegaan.



Dank je...er zijn er zoveel die dit nodig hebben..ook de nabestaanden van onze lieve huisdieren...
Beschermengel
Beschermengel mrt 19 '11


Sterkte lieve Ans ...
diebrabander
diebrabander mrt 19 '11
Ik brand een kaarsje
Voor mijn opa Gert, hij heeft al een tijd demensie, en pas toen hij erg verward was heeft hij rond de 80 paracetemollen opgegeten..
Vervolgens werd hij opgenomen in het ziekenhuis omdat zowel zijn nier als zijn lever kapot waren gegaan.. Inmiddels was het al een stuk beter, totdat hij een hoop ontstekingen kreeg, long,blaas en nog een boel.
De dokter heeft gisteren besloten geen medicijnen meer te geven omdat het volgens hem toch niets meer uithaalt..
Ik was straks bij hem en hij was er heel slecht aan toe, kreeg morfine en je kon op bijna geen enkele manier met hem communiceren, praten kon hij nietmeer, alleen heeel soms een onverstaanbaar gebrabbel(niet zoals een baby maar gewoon geen tongbeheersing ofzo)..

Dus ik brand een kaarsje in de hoop dat als hij moet/wil gaan, dat hij met zo min mogelijk pijn en verdriet gaat, en op een mooie plek komt.
siskaatje
siskaatje mrt 25 '11
mijn lieve vader die pas overleden is op 16-02-11 en zeer plots uit mijn leven gerukt is.
lieverd ik mis je zo wil je nog zo veel vragen ,waar je ook bent ik hoop dat je het goed hebt en dat iedereen daar net zo veel van je mag genieten als hier op aarde.

xxx siska.
jannie
jannie mrt 25 '11
Lief Siskaatje...sterkte..ik voel wat jij voel..Mijn pa is nu 3 jaar overgegaan...en nog elke dag mis ik zijn goede raad..zijn lieve hart..zijn "zijn "zijn...
Mijn pa geloofde niet in een leven na dit leven,..toch weet ik zeker dat hij elke dag bij me is..en denkt..die dochter van mij..die had het goed...
Telkens komt hij mij bezoeken in mijn dromen en laatst zei hij...het is goed zo schat....bijzonder !!
ik brand een kaarsje mee..voor iedereen die iemand mist in ons menselijk hier zijn...
Denk aan je...
Groene_heks
Groene_heks mrt 25 '11
Hi hi Jannie en jij twijfelt of je je gids kan horen?

Sterkte Siska en gecondoleerd.
jannie
jannie mrt 25 '11
Slik....wordt nu even heel stil....
Mijn keel zit even dicht...en ik voel ogen branden..
Ohhhhh my god...zo mooi..
Groene_heks
Groene_heks mei 1 '11
Ik brand een kaars voor de Engel die mijn collegaatje heeft beschermd.
Ze vertelde me zojuist dat gisteren iemand in Eindhoven haar drankje had gedrogeerd (GHB)en dat ze zo ver weg was dat ze moest worden gereanimeerd, 10 minuten later en ze was er niet meer geweest.
En dit meisje heeft al zoveel achter haar kiezen, soms....
gast
gast mei 1 '11
Bah wat flauw zeg! Waarom spelen mensen zo met het leven van iemand anders en dan alleen voor eigen gewin ws.
Gelukkig is ze beschermd. In gedachten brand ik ook een kaarsje.
Esther
Esther mei 3 '11
Ik brand een kaarsje voor Ome Toon.. zodat hij het goed mag hebben aan de overkant..... en voor kracht voor zijn familie en vrienden....
MoonFlowertje
MoonFlowertje mei 4 '11
Mijn opa en mijn oom, omdat ze toch wel heel erg duidelijk alle familie-banden hebben herstelt!
bedankt, ome Erik, en bedankt Opa wink
groetjes Cindy
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki