Loading...
nl

Vandaag brand ik een kaarsje voor......

Fatna
Fatna mrt 16 '10
ik brand een kaarsje voor bellefleur haar nichtje en karin haar vader!!

voor alle mensen die een kaarsje hebben gebrand voor het zoontje van een vriendin van mij, jullie zijn kanjers, het kleintje is sinds een aantal dagen thuis!!!

Hij moet levenslang onder controle blijven in het ziekenhuis en hij krijgt nog een ingreep na een aantal maanden, zit dagelijks vast aan de medicatie maar dat is het allemaal waard als er uiteindelijk een lichtpuntje is aan het einde van de tunnel...het gaat in ieder geval stabiel met de kleine jongen!!

bedankt allemaal ook namens mijn vriendin!
admin
admin mrt 16 '10
Oh wat fijn om goed nieuws te horen, heerlijk dat die kleine man thuis is!
admin
admin mrt 16 '10
Origineel bericht van: Fatna
ik brand een kaarsje voor bellefleur haar nichtje en karin haar vader!!

voor alle mensen die een kaarsje hebben gebrand voor het zoontje van een vriendin van mij, jullie zijn kanjers, het kleintje is sinds een aantal dagen thuis!!!

Hij moet levenslang onder controle blijven in het ziekenhuis en hij krijgt nog een ingreep na een aantal maanden, zit dagelijks vast aan de medicatie maar dat is het allemaal waard als er uiteindelijk een lichtpuntje is aan het einde van de tunnel...het gaat in ieder geval stabiel met de kleine jongen!!

bedankt allemaal ook namens mijn vriendin!


Fatna, das een vergissing, hoor.. ik vermoed dat je beschermengel bedoeld en niet Bellefleur.

Heerlijk om horen dat het goed gaat met het zoontje van je vriendin!!
De ketting die we hier met velen maken in kracht en licht werkt toch, zo veel het kan he, blijkbaar.
admin
admin mrt 16 '10
Origineel bericht van: Karin
Oh wat fijn om goed nieuws te horen, heerlijk dat die kleine man thuis is!


Lieve knuffel voor jou, lieve schat!!
Islandlady
Islandlady mrt 16 '10
Karin!!! Wat een slecht nieuws meis en het zag er allemaal zo positief uit. Ik brand een kaars voor jullie.

Beschermengel: die 8 dagen zijn slopend maar fijn dat ze thuis is.

Fatna: Fijn dat de kleine man weer thuis is.
Ayasha
Ayasha jan 1 '70
Ik brand een kaarsje voor een vroegere vriendin van me... Ze heeft een stom ongeluk gehad met haar paard en het is voor 98% zeker dat ze voor de rest van haar leven verlamd zal zijn vanaf de borst... Ik hoop haar veel sterkte, kracht en wijsheid toe te kunnen sturen om om te gaan met deze gebeurtenis in haar jonge leven.... It's over before it even began... :";"1268783524
admin
admin mrt 17 '10
Ik brand met je mee en zet er ook 1 neer voor Millie, wat vreselijk voor haar ouders en familie....
Farah
Farah mrt 17 '10
Mag ik ook 1tje mee branden? Ik brand voor alle mensen en dieren, die het slecht hebben...! Ik brand ook nog een kaars voor Millie en andere mensen die zo aan hen einden moesten komen en haar familie die een behoorlijke tijd in gaan...

Echt heftig
admin
admin mrt 17 '10
Ik brand mijn kaarsje onophoudelijk voor de pap en mam van Karin en Karin zelf, voor Ayasha haar vriendin en voor Milly, haar ouders, broer en zus.
Wil jullie ook vragen een kaarsje op te steken voor de Veendammers ... ook zij hebben het niet makkelijk, afgelopen nacht alwéér brand in het centrum.
Fatna
Fatna mrt 17 '10
Origineel bericht van: Bellefleur
Origineel bericht van: Fatna
ik brand een kaarsje voor bellefleur haar nichtje en karin haar vader!!

voor alle mensen die een kaarsje hebben gebrand voor het zoontje van een vriendin van mij, jullie zijn kanjers, het kleintje is sinds een aantal dagen thuis!!!

Hij moet levenslang onder controle blijven in het ziekenhuis en hij krijgt nog een ingreep na een aantal maanden, zit dagelijks vast aan de medicatie maar dat is het allemaal waard als er uiteindelijk een lichtpuntje is aan het einde van de tunnel...het gaat in ieder geval stabiel met de kleine jongen!!

bedankt allemaal ook namens mijn vriendin!


Fatna, das een vergissing, hoor.. ik vermoed dat je beschermengel bedoeld en niet Bellefleur.

Heerlijk om horen dat het goed gaat met het zoontje van je vriendin!!
De ketting die we hier met velen maken in kracht en licht werkt toch, zo veel het kan he, blijkbaar.


excuses, ik bedoelde inderdaad beschermengel
admin
admin jun 13 '10
Lieve Peejay,

Zal een kaarsje voor je meebranden, en mijn kaarsje brandt voor de opa van Steffiej, die ook maar 10% overlevingskans heeft gekregen, ook kanker ... frown

Liefs Mar
Cialara
Cialara jun 13 '10
Ik brand vanavond ook een kaarsje voor beide opa's en hun familie smileSterkte ermee lieverds!

Liefs Jorine.
admin
admin jun 13 '10
Ik brand ook een kaarsje voor jullie , sterkte !!
gast
gast jun 13 '10
Niet dat het niet vreselijk is om een geliefde te zien lijden en wegkwijnen door kanker, het heeft ook een hele mooie kant. Je krijgt nl de kans om afscheid te nemen van je naasten.
Ik wil jullie wel sterkte wensen bij dit proces want het is niet gebruikelijk in onze cultuur om met iets als de dood/afscheid op een "positieve" manier mee om te gaan. Ik hoop dat jullie die kracht wel hebben.....
gast
gast jun 13 '10
Dat is ook zo Peejay.
Beschermengel
Beschermengel jun 13 '10

Voor de Opa van Peejay .....


admin
admin jun 13 '10
voor jullie!
steff1990
steff1990 jun 13 '10
dank jullie wel allemaal,, ik brand ook een kaarsje voor mijn opa, er blijft een klein , heel klein beetje hoop bij mij dat hij toch donderdag goed nieuws krijgt, en er een behandeling is, maar ik vrees voor het ergste:( tot die tijd zal ik kaarsjes voor hem branden ... en er voor hem zijn.
admin
admin jun 13 '10
@ Gast -- dat vind ik een punt waard, ik was mijn vader ineens kwijt. Maar ook daar heb ik vrede mee gekregen, omdat ik weet dat hij geen lijdensweg heeft gehad. Geen afscheid, maar daarna genoeg contact op energetisch niveau gelukkig. Maar afscheid nemen, het is een proces dat je ook mag omarmen.

Mijn kaarsjes branden in mijn hart...

Liefs Mar
steff1990
steff1990 jun 13 '10
en ook brand ik een kaarsje voor mijn beste vriendin Josephine, zij is vandaag haar vriend verloren, ze wist pas een week dat hij ziek was, en nu is hij overleden. ze kan niet naar de begrafenis wegens allerlei omstandigheden, dus ze kan ook geen afscheid nemen.

een kaarsje brand er voor haar!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki