Loading...
nl

Vandaag brand ik een kaarsje voor......

Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10

Dank je wel lieve Bellefleur ...dat waardeer ik zeer
Islandlady
Islandlady mrt 12 '10
Ik brand een kaarsje mee voor je nichtje ik ben in gedachten bij haar en jou
Beschermengel
Beschermengel mrt 12 '10

Dank je wel Islandlady ..
admin
admin mrt 14 '10
Vandaag brand ik graag een kaarsje voor de ouders en familie van Millie die is verdwenen.
De gedachte dat je kind zoek is en dat je niet weet waar ze is moet onvoorstelbaar verschrikkelijk zijn...
admin
admin mrt 14 '10
En een kaars voor het nichtje van Beschermengel, hoe is de ingreep verlopen Engeltje?
Beschermengel
Beschermengel mrt 14 '10


Lief dat je het vraagt, en bedankt voor het kaarsje natuurlijk smile.....ja ik wilde al iets schrijven, maar weet zelf ook nog niet heel veel...de operatie is goed verlopen en als de wond genezen is word ze bestraald....maar of ze al thuis is weet ik eigenlijk niet. Ik ga zometeen mijn zus is bellen.....ze zou me op de hoogte houden maar nog niets gehoord.

Zodra ik nieuws heb laat ik het jullie weten smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 14 '10
En een kaarsje voor Mille en haar ouders ..inderdaad vreselijk is het zo in onzekerheid te verkeren.

admin
admin mrt 14 '10
Ik heb zeker een kaarsje staan voor de ouders en Millie. Maar ook voor Beschermengel.

Verder ook voor iedereen die wat extra warmte, licht en energie kan gebruiken!!
admin
admin mrt 14 '10
Een kaarsje voor mijn kindjes, mijn schoondochter is na 3 maanden hier te hebben gewoond weer terug naar haar eiland Taiwan.
De kinderen zijn even heeeeel verdrietig en missen haar nu al vreselijk, ze is ook zo lief..
En natuurlijk ook een kaars voor Phyllis, voor een veilige reis en een fijn terugzien van al haar vrienden/ vriendinnen en familie.

See you soon sweetie xxxx
gast
gast mrt 14 '10
Grappig, ik dacht altij dat Taiwan en Tailand naast elkaar lagen. Niet waar dus, haha.
Komt ze wel weer hier naar toe? Ik hoop dat ze een goede reis heeft.
admin
admin mrt 15 '10
laughTopografie is niet mijn sterkste kant.
Tim (mijn zoon) gaat in de zomer naar haar toe, waarom zoekt hij zijn liefdes toch zo ver..
Zijn vorige vriendinnetje woonde in Zuid-Duitsland.
Mijn dochter heeft tot 23 uur liggen snikken op de bank, die zal wel wallen hebben zo meteen.
gast
gast mrt 15 '10
Ach gosie. Wat kan één mens toch veel impact hebben op anderen. Begrijpelijk hoor.
Haha, Tim weet ws dat wat van ver komt lekker is wink
admin
admin mrt 15 '10
Ik blijf branden, vandaag een kaars die niet meer opbrand..
Pappa heeft de uitslag gehad van de operatie, in 1 van de lymfeklieren zaten toch foute cellen... cry
Ik weet het, positief blijven denken, maar ik heb niet zo heel veel hoop eigenlijk.
Helma
Helma mrt 15 '10
Ach Karin toch...
Wat verschrikkelijk voor jullie. Hebben de artsen nog iets aangegeven daarbij, qua behandeling? jeetje meid, wat pittig nou toch. Weet eigenlijk niet zo goed wat ik zeggen moet...

Dikke kus voor jou xxx
gast
gast mrt 15 '10
Jeetje Karin, jullie hadden zo'n goede hoop dat het allemaal weg zou zijn na de operatie.
Sterkte.
admin
admin mrt 15 '10
(((((((KARIN)))))))

Meisje, elke avond brand ik een kaarsje en vanaf nu zijn het er twee !!!!

Liefs en knuffelllll
admin
admin mrt 15 '10
ohhh, Karin, dit had ik zelf ook niet gedacht.
Heel veel steun voor jullie!

Lymfeklieren waar zitten die juist? (ik ken niets van het lichaam, zal effe googlen)
Cialara
Cialara mrt 15 '10
Oh jeetje Karin, wat een slecht nieuws frownIk zal voor jou en je pappie ook een kaarsje branden.

Knuffel van Jorine.
Emuca
Emuca mrt 15 '10
Ah.. Wat is het toch een rotziekte! frownHeel veel sterkte!

De lymfeklieren zitten o.a. in je keel, onder je oksels en bij je lies. smile
Beschermengel
Beschermengel mrt 16 '10


Heel veel sterkte Karin ...het is een vreselijke ziekte en de kaarsjes branden constant bij mij hoor.

Mijn nichtje is weer thuis, wel erg moe van alle emotie's rond de operatie en dan het daarna...ze moet nog 8 dagen wachten eer ze uitslag krijgt of het uitgezaaid is....slopend is het.
Maar we gaan voor de goeie afloop en proberen positief te blijven.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki