Als je in real life voor iemand, of voor jezelf, een kaarsje wilt branden, omdat hij/zij in een moeilijke fase zit, kun je dat hier delen. Mag ook voor iemand op het forum natuurlijk.
Vandaag brand ik een kaarsje voor mijn ex-schoonzus, die twee dochters heeft, én Borderline, en Schizofrenie. Ik weet niet hoe het nu, een jaartje na de scheiding, met haar is, maar mijn gevoel zegt dat ze het nodig heeft.
Ik brand een kaarsje voor Azdin Chadli en zijn vrienden, familie en bekenden. Deze militair is gisteren omgekomen tijdens aan aanval in Afghanistan. Hoorde net dat het een vriend is van de vriend van mijn TZ. Komt ineens een stuk dichterbij, ook al kende ik hem niet.
Mijn lieve stiefvader, die helaas niet meer bij me is. April is altijd een maand waarin ik net iets meer aan hem denk. 7 Jaar geleden is hij gestorven..
Ik wil graag een kaarsje branden voor iedereen die mij steunt tijdens mijn moeilijke periode!
De liefde en de steun die ik van sommige mensen krijg is echt immens groot!
Daarom wil ik ze bedanken met een kaarsje!
Ik brand een kaarsje voor Island lady - Bea van dit forum. Ze heeft het heel moeilijk, kan niet in details treden, maar de warmte en het licht van een kaarsje kan ze goed gebruiken
Dit doet zo vreselijk veel goed. Dank jullie wel!!
Heeft me heel erg goed gedaan!
Bart lieverd er is nog steeds geen duidelijkheid maar misschien komt het nog?