Loading...
nl

Vandaag brand ik een kaarsje voor......

Helma
Helma apr 7 '09
Als je in real life voor iemand, of voor jezelf, een kaarsje wilt branden, omdat hij/zij in een moeilijke fase zit, kun je dat hier delen. Mag ook voor iemand op het forum natuurlijk.
Delen:
Helma
Helma apr 7 '09
Vandaag brand ik een kaarsje voor mijn ex-schoonzus, die twee dochters heeft, én Borderline, en Schizofrenie. Ik weet niet hoe het nu, een jaartje na de scheiding, met haar is, maar mijn gevoel zegt dat ze het nodig heeft.
admin
admin apr 7 '09
Een kaarsje voor mijn moeder.
Zit in een traject van hartonderzoeken en operaties.
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar apr 7 '09
Ik brand graag een kaarsje mee ter ondersteuning voor Phoenix en Hans.
liesanne
liesanne apr 7 '09
voor Paulette...

kracht gewenst in jouw proces.
Beschermengel
Beschermengel apr 7 '09

Ik brand een kaarsje voor iedereen .....
admin
admin apr 7 '09
Het kaarsje brandt behalve voor mijn moeder ook voor allen die het nodig hebben. Met name ook mijn vader, en natuurlijk ook Phoenix en Paulette.
Emuca
Emuca apr 7 '09
Ik brand een hele boel kaarsjes voor een hele boel mensen. smileWaaronder koen, die in een rotsituatie zit en ik heel veel kracht gun. smile
Lena
Lena apr 7 '09
smilevoor iedereen die het nodig heeft,en voor mensen waar ik heel veel van houd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 7 '09
Ik brand een kaarsje voor Azdin Chadli en zijn vrienden, familie en bekenden. Deze militair is gisteren omgekomen tijdens aan aanval in Afghanistan. Hoorde net dat het een vriend is van de vriend van mijn TZ. Komt ineens een stuk dichterbij, ook al kende ik hem niet.
Kinki DeVille
Kinki DeVille apr 7 '09
Mijn lieve stiefvader, die helaas niet meer bij me is. April is altijd een maand waarin ik net iets meer aan hem denk. 7 Jaar geleden is hij gestorven..
koenewoen
koenewoen apr 7 '09
Ik wil graag een kaarsje branden voor iedereen die mij steunt tijdens mijn moeilijke periode!
De liefde en de steun die ik van sommige mensen krijg is echt immens groot!
Daarom wil ik ze bedanken met een kaarsje!


BEDANKT!
admin
admin jun 8 '09
Ik brand een kaarsje voor Island lady - Bea van dit forum. Ze heeft het heel moeilijk, kan niet in details treden, maar de warmte en het licht van een kaarsje kan ze goed gebruiken eek
Maryssa
Maryssa jun 8 '09
Wat ontzettend naar voor Bea! Ik brand hier ook een kaarsje voor haar en stuur een dikke knuffel. Ik hoop dat ze zich snel weer wat beter voelt
admin
admin jun 8 '09
Ik wil ook een kaarsje branden voor Bea.. ondanks het verdriet ben ik blij dat er in ieder geval duidelijkheid is .. Sterkte voor jou
admin
admin jun 9 '09
Origineel bericht van: Bart
Ik wil ook een kaarsje branden voor Bea.. ondanks het verdriet ben ik blij dat er in ieder geval duidelijkheid is .. Sterkte voor jou


Lieve Bart,

Er is nog steeds geen duidelijkheid, vandaar mijn kaarsje voor haar.
Ze vecht voor wat ze waard is wink

Knuffel
Islandlady
Islandlady jun 9 '09
Lieve Mar, Maryssa en Bart

Dit doet zo vreselijk veel goed. Dank jullie wel!!
Heeft me heel erg goed gedaan!
Bart lieverd er is nog steeds geen duidelijkheid maar misschien komt het nog?

Liefs
admin
admin jun 9 '09
you're the best, Bea!!
admin
admin jun 9 '09
Kaarsje voor Bea.
En een kaarsje voor Emmy (AoD).
admin
admin jun 9 '09
Van mij uiteraard ook een kaarsje voor AoD, oftewel Emmy, heb vertrouwen!!
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki