Loading...
nl

Het grote 'hoe voelen wij ons vandaag' topic

Tatora
Tatora aug 27 '11
Dus ...bedoelde ik ..niet us...hihihii
Serenity
Serenity aug 27 '11
Ohwww door jezelf niet genoeg af te sluiten, tot jezelf te komen helpt daar tegen??
niels
niels aug 27 '11
daar heb je gelijk in Tatora maar ik vraag me telkens af waarom sommigen bang zijn voor het licht.Er is daar toch niets engs? maar als je erover nadenkt heb je in dit leven enorme nood aan dualiteit. zonder licht weet je niet wat duisternis is;zonder rijkdom weet je niet wat armoede is . Soms is dat zo erg dat er meer en meer problemen door die dualiteit terwijl het meestal zoveel gemakkelijker kan .
Serenity
Serenity aug 27 '11
Zoals?
niels
niels aug 27 '11
Wel om eerlijk te zijn Miri weet ik niet meer waarover ik het had , jawel nu weet ik het weer; ik het had over oorlog en dergerlijke dingen
Serenity
Serenity aug 27 '11
pff gne gne gne jaaaa dat heb ik ook weleens!!

Ik ga, nu de deur uit!
Ciao!
niels
niels aug 27 '11
daag miri laugh
gast
gast aug 27 '11
Origineel bericht van: Groene heks
Wat je uitzend krijg je terug..best creepy want je wil niet weten wat ik degene toewenste die mijn auto zo zwaar heeft beschadigd, ik ben me er wel bewust van en realiseer me dat ik nog niet zo heel goed liefde kan sturen naar iemand die zoiets flikt...ik ben dus gaan wensen dat hij/zij krijgt wat hij/zij mij heeft gegeven, what goes around comes around smile

Daar hoef je dus eigenlijk niet eens iets voor te doen zelf want het telt voor iedereen. Je kunt eigenlijk alleen meelijden hebben met mensen die dat doen omdat ze terug krijgen wat ze zelf doen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 27 '11
Origineel bericht van: gast
Wat je uitzend krijg je terug..best creepy want je wil niet weten wat ik degene toewenste die mijn auto zo zwaar heeft beschadigd, ik ben me er wel bewust van en realiseer me dat ik nog niet zo heel goed liefde kan sturen naar iemand die zoiets flikt...ik ben dus gaan wensen dat hij/zij krijgt wat hij/zij mij heeft gegeven, what goes around comes around smile

Daar hoef je dus eigenlijk niet eens iets voor te doen zelf want het telt voor iedereen. Je kunt eigenlijk alleen meelijden hebben met mensen die dat doen omdat ze terug krijgen wat ze zelf doen.

ik zou allereerst toch ff gaan denken, waarom doet iemand zoiets?, en waarom bij mij?
heb ik misschien niet iemand heel boos gemaakt, want dan is het al een reactie, op een actie?
sommige mensen he?

groetjes
niels
niels aug 27 '11
hallo allemaal,

Sorry van mijn reactie vandaar juist ik weet niet hoe het komt maar het leek alsof ik zo vermoeid was dat ik mezelf niet was ,dus hierbij mijn oprechte schuldbetuiging.

Nu ik moet zeggen dat ik mij er dikwijls genoeg op betrap dat als iemand mij kwetst ik vaak genoeg die persoon negatieve dingen toewens ,maar dan verman ik mij metteen en stuur hen heel veel liefde en licht omdat ze er soms gewoonweg niet aan kunnen doen. Ik denk zelfs dat sommige mensen andere kwetsten omdat ze niet anders kunnen omdat wij de gekwetste of de kwetsers zelf er een bepaalde les uit moeten leren, en vergeet nooit dat de scheidingslijn tussen duisternis en licht heel dun is .

Heel veel liefs
Niels
gast
gast aug 28 '11
Meestal weet ik zelf wel waar het vandaan komt (eigen gedrag/gedachten) maar het zit wel heel ingewikkeld in elkaar hoe het werkt. Het is nooit een directe copy die je op je bord terug krijgt maar wel kun je de strekking eruit halen als je er oog voor hebt. Ik geef eerder mezelf er de "schuld" van dan de ander....En verwacht alles terug wat ik uit zend....
Groene_heks
Groene_heks aug 28 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
Origineel bericht van: gast

ik zou allereerst toch ff gaan denken, waarom doet iemand zoiets?, en waarom bij mij?
heb ik misschien niet iemand heel boos gemaakt, want dan is het al een reactie, op een actie?
sommige mensen he?

groetjes

Nou ik heb helemaal niks gedaan hoor, gewoon tuig wat met de scooter tegen mijn auto rijd, thats all.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 28 '11
shockeddus het was een ongelukje ?

naja, ik hoop dat degene dan wel zo netjes geweest is om zich te melden!

Vandaag, voelde ik me een beetje ziekjes smirk
koud, en brandend maagzuur...
het gaat nu alweer wat beter gelukkig smile
groetjes moonflowertje

Tatora
Tatora aug 28 '11
slaap wel lieve engeltjes hier
liefs x
Groene_heks
Groene_heks aug 29 '11
Sorry Moonflower, verkeerde knop gebruikt, vandaar dat het lijkt of ik in je bericht iets heb veranderd, das dus niet zo smile

Ja gewoon doorgereden en geen briefje dus..
Ik denk dat er met een scooter tegen mijn auto is gereden, hij staat nu voortaan op een andere plek, niet meer langs het fietspad.
Cialara
Cialara aug 29 '11
confusedhet is weer einde zomer en dan heb ik altijd van die prikogen en niesbuien; de huismijt is dan namelijk nogal aktief, balen. Tranende ogen zijn niet fijn.
Emuca
Emuca aug 29 '11
Ik mag zo weer naar school! Heb er wel zin in, en ga lekker in fantasystijl.. lol smileWordt wel weer wennen aan het ritme.. maargoed smile

Nu balen want ik heb weer geen water en ik sta veeeeel te laag om het huisje te krijgen wat ik wilde... volgende keer beter..:S
Serenity
Serenity aug 29 '11
Sorry Moonflower, verkeerde knop gebruikt, vandaar dat het lijkt of ik in je bericht iets heb veranderd, das dus niet zo smile

Ja gewoon doorgereden en geen briefje dus..
Ik denk dat er met een scooter tegen mijn auto is gereden, hij staat nu voortaan op een andere plek, niet meer langs het fietspad.

vorige week liep ik met mijn fiets in de hand over een smal stoepje heen en ik kraste ook met mijn rem tegen een spiegel aan ik heb ook gewoon een briefje met telefoon nummer onder de ruiten wisser gedaan, later belde de vrouw op dat ze het waardeerde maar het krasje zal met poetsen wellicht ook weg gaan..
Nou aardig goed verlopen dus! ^^

Mensen die langs liepen stonden raar te kijken maar vonden het wel netjes dat ik toch een briefje had geschreven, tja ik weet niet beter dat je dat gewoon netjes doet.
Tatora
Tatora aug 30 '11
tjonge jonge jonge...
storm in een glas water..
de tekeningen van Cialara..en het orakel...het fotolezen..
alles komt boven met de kracht van een orkaan..
tranen,pijn,bedenkingen,alles...
tjonge...
wat een openbaringen hier zeg!
oneindig veel liefs en warmte X
Cialara
Cialara aug 30 '11
Het is zeker de tijd van het jaar, of het gemis aan zonlicht, maar er gebeurt hier ook van alles met mij. Zit niet echt lekker in het velletje vandaag en dan ook nog ongesteld confusedBleehhhh...

Ik wens dat de zon de rest van de week gaat schijnen en dat ik veel buiten kan zijn. Ik wens nog veel meer, maar dat ga ik hier niet plaatsen winkmijn waslijstje hangt al bij de engeltjes daar boven, ze hoeven het alleen nog maar uit te voeren, lol.

Liefs allemaal, ik ga naar buiten, mijn hoofd in de wind steken en alle muizenissen en spinnewebbetjes even weg laten blazen. Is ook wel eens lekker tongue

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki