Loading...
nl

Ik noem mezelf geen engelmens

Muin
Muin jun 22 '09
Gast, jouw bericht doet me denken aan een stel die ik een paar maanden heb leren kennen. Zijn vriendin stelde heel veel eisen en zij hoorde niet eens wat hij wilde zeggen.
Op een gegeven moment zegt hij niets meer en zij vraagt zich nog steeds af waarom hij zo stil is. Ik denk niet dat zij egoïstisch is maar ik denk meer dat zij teveel met zichzelf bezig is (dan is er geen ruimte meer voor een ander). Hij wil ook gehoord worden maar zij hoort alleen zichzelf en haar eigen behoeften en wensen. Ze zijn nog steeds bij elkaar en af en toe hoor ik haar klagen dat hij niet meer communiceert. wink
Hemelwandelaar
Hemelwandelaar jun 22 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Sylvia, wat een invulling, joh.. en ik zag jouw zinnen, die je nu net schreef, al van ver bij je klaarliggen. laugh
je bent iets tè doorzichtig.


Liefs,
Bellefleur


Hai Bellefleur.

In de tijd dat ik niet zo erg actief was ivm scheiding kwam jij in beeld? reden?

Sorry, ik ben mss enorm blond en vrouw, ik heb jouw twee foto's gezien, maar zou je nogmaals willen uitleggen waarom je ons hebt gevonden ?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 22 '09
Origineel bericht van: Bellefleur
Sylvia, wat een invulling, joh.. en ik zag jouw zinnen, die je nu net schreef, al van ver bij je klaarliggen. laugh
je bent iets tè doorzichtig.


Liefs,
Bellefleur

Dames, zouden jullie dit even via de prive-berichten met elkaar verder willen bespreken? Ik wordt een beetje moe van die steken onder water iedere keer. Als het nou echt ergens om zou gaan, ok, maar dit is gewoon elkaar een beetje provoceren om te zien wie er hapt. Ben er een klein beetje flauw van.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki