Loading...
nl

Ik noem mezelf geen engelmens

admin
admin jun 1 '09
Eigenlijk helemaal niets denk ik.
Ik kan me noemen wat ik wil, maar dat wil nog helemaal niet zeggen dat ik dat ook ben.

Lekker naast zich neerleggen dus.
liesanne
liesanne jun 2 '09
Origineel bericht van: NiMS
Ik voel me als engelmens ook helemaal niet beter of slechter. Ik vind het daarom ook jammer dat door sommigen, de engelmens als "ubermensch wink" wordt gezien.

Toch kan ik niet veel veranderen aan de perceptie van andere mensen die het beeld hebben dat engelmensen beter of slechter zouden zijn.


Nims, mag ik vragen waarom je dan bv wel een uitspraak als deze doet?

Inderdaad. Ik heb er veel voor gedaan en doe er nog veel voor. Soms lok ik wel eens een discussie uit waardoor er sommige mensen hier weggaan. Dat doe ik zeer bewust omdat ik heel goed weet waar het heen moet met Merudi. Op dit moment ben ik uiterst tevreden op hoe het er hier aan toegaat.

Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!


(zie jouw fotolezing: http://nlforum.merudi.net/ubbthreads.php/topics/48746/2.html)
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Dit zijn twee hele verschillende dingen.

Waar ik het over heb is dat ik bepaalde mensen bewust heb afgestoten van Merudi, omdat zij bezig waren het structureel onderuit te halen. Ik ga hier nu geen namen noemen, maar het "hoe voel je je vandaag"-topic waarin Karin haar frustraties heeft ge-uit, is hier het meest concrete voorbeeld van. (En dan bedoel ik dus niet dat ik Karin bewust heb afgestoten!)

Dat heeft dus niets meer met beter of slechter te maken, maar met het moedwillig kapot maken van iets wat ik met veel liefde heb opgebouwd. Daar ga ik dus ook absoluut tegenin en ken vele manieren om de dingen te laten lopen zoals ik dat het graagst zie.
Helma
Helma jun 3 '09
Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!

Bovenstaande zin werd niet gequote als zijnde van jou, Nims, maar wat ik vragen wil: wil je dan een forum met enkel engelmensen? Wat betekent het voor jou dat er hier ook 'gewone' mensen schrijven? Zijn die voor jou minder van belang? Iemand die zich geen engelmens voelt, zou het gevoel kunnen krijgen een buitenbeentje te zijn...
admin
admin jun 3 '09
Ik weet wat je bedoelt Nims en ben blij dat je dit hebt gedaan.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Origineel bericht van: Helma
Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!

Bovenstaande zin werd niet gequote als zijnde van jou, Nims, maar wat ik vragen wil: wil je dan een forum met enkel engelmensen? Wat betekent het voor jou dat er hier ook 'gewone' mensen schrijven? Zijn die voor jou minder van belang? Iemand die zich geen engelmens voelt, zou het gevoel kunnen krijgen een buitenbeentje te zijn...

Nee absoluut wil ik dat niet. Ik wil juist een plek maken waar iedereen zich kan thuisvoelen.

Engelmensen zijn ook maar mensen smile.
Eruan
Eruan jun 3 '09
Dat is een erg mooi streven Nims! smile
Als iedereen zo maar eens dacht, een plek waar iedereen zich thuisvoelt. Wouw! laugh
gast
gast jun 3 '09
Iedereen kan zich overal thuis voelen. Het is maar net hoe je het zelf ervaart en invult. Met vrede in je hart maakt het niet uit waar je bent, met angst is dit een heel ander verhaal.
Lena
Lena jun 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Dit zijn twee hele verschillende dingen.

Waar ik het over heb is dat ik bepaalde mensen bewust heb afgestoten van Merudi, omdat zij bezig waren het structureel onderuit te halen. Ik ga hier nu geen namen noemen, maar het "hoe voel je je vandaag"-topic waarin Karin haar frustraties heeft ge-uit, is hier het meest concrete voorbeeld van. (En dan bedoel ik dus niet dat ik Karin bewust heb afgestoten!)

Dat heeft dus niets meer met beter of slechter te maken, maar met het moedwillig kapot maken van iets wat ik met veel liefde heb opgebouwd. Daar ga ik dus ook absoluut tegenin en ken vele manieren om de dingen te laten lopen zoals ik dat het graagst zie.


toch jammer dat je het zo ziet nims...
waarom bewust afstoten...waarom niet de dialoog opzoeken..
of moet je in alles gelijk hebben... tongue
een site als merudi vraagt om vragen wink
als je zegt: ik ken vele manieren om de dingen te laten lopen zoals ik dat het graagst zie.
wat zit je dan dwars in deze....
admin
admin jun 3 '09
Soms zijn dialogen niet mogelijk, het is lastig omdat er anderen bij betrokken zijn. Maar neem maar van mij aan dat Nims zijn intenties echt zuiver zijn hierin.
Daar ben ik na deze hele toestand (die ik echt niet ga uitleggen omdat er dus anderen bij betrokken zijn) echt wel van overtuigd.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '09
Origineel bericht van: Lena10

toch jammer dat je het zo ziet nims...
waarom bewust afstoten...waarom niet de dialoog opzoeken..
of moet je in alles gelijk hebben... tongue

Jammer dat je dit zo ziet Lena, want het gaat hier helemaal niet om mijn gelijk.

De dialoog opzoeken is niet mogelijk met mensen die geen dialoog willen aangaan, maar die enkel tot doel hebben om je kapot te maken.

En dat is wel wat hier speelde en had ik al vrij snel door. De schijnheiligheid is te erg voor woorden.

Noem het parasieten en die zijn niet gewenst.
Origineel bericht van: Lena10

een site als merudi vraagt om vragen wink
als je zegt: ik ken vele manieren om de dingen te laten lopen zoals ik dat het graagst zie.
wat zit je dan dwars in deze....

In deze niets want de personen over wie het gaat zijn vertrokken, en de mensen die mee zijn gegaan en die hebben ingezien wat voor een parasiet het eigenlijk was, zijn weer vrolijk terug gekomen smile.

Wat zit jou eigenlijk dwars?
Lena
Lena jun 4 '09
niets dwars maar verbaasd,maar heb het gevoel dan zal ik wel iets gemist hebben hier... crazy
schijnheilig of parasiet...dat zijn nogal termen voor iemand..
Lena
Lena jun 4 '09
Origineel bericht van: Karin
Soms zijn dialogen niet mogelijk, het is lastig omdat er anderen bij betrokken zijn. Maar neem maar van mij aan dat Nims zijn intenties echt zuiver zijn hierin.
Daar ben ik na deze hele toestand (die ik echt niet ga uitleggen omdat er dus anderen bij betrokken zijn) echt wel van overtuigd.


ok karin ik snapte niet waar het overging...
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 4 '09
Origineel bericht van: Lena10
niets dwars maar verbaasd,maar heb het gevoel dan zal ik wel iets gemist hebben hier... crazy
schijnheilig of parasiet...dat zijn nogal termen voor iemand..

Ik heb er ook geen andere woorden voor. Want deze persoon is namelijk echt zo. Gelukkig had ik het al heel snel door, en hebben we er hier op merudi weinig last van gehad wink.
liesanne
liesanne jun 5 '09
Origineel bericht van: NiMs
Origineel bericht van: liesanne

Nims, mag ik vragen waarom je dan bv wel een uitspraak als deze doet?

Inderdaad. Ik heb er veel voor gedaan en doe er nog veel voor. Soms lok ik wel eens een discussie uit waardoor er sommige mensen hier weggaan. Dat doe ik zeer bewust omdat ik heel goed weet waar het heen moet met Merudi. Op dit moment ben ik uiterst tevreden op hoe het er hier aan toegaat.

Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!


Dit zijn twee hele verschillende dingen.

Waar ik het over heb is dat ik bepaalde mensen bewust heb afgestoten van Merudi, omdat zij bezig waren het structureel onderuit te halen. Ik ga hier nu geen namen noemen, maar het "hoe voel je je vandaag"-topic waarin Karin haar frustraties heeft ge-uit, is hier het meest concrete voorbeeld van. (En dan bedoel ik dus niet dat ik Karin bewust heb afgestoten!)

Dat heeft dus niets meer met beter of slechter te maken, maar met het moedwillig kapot maken van iets wat ik met veel liefde heb opgebouwd. Daar ga ik dus ook absoluut tegenin en ken vele manieren om de dingen te laten lopen zoals ik dat het graagst zie.



Oké, ik snap wat je hier uitlegt maar ik doelde vooral op de laatste zin. Ik hoor daarin toch een voorkeur(?) voor engelmensen...maar dat kan mijn invulling zijn. Ik lees nu dat je er ook anders over schrijft.

wb. het andere punt wat je noemt:
Hoezo is Merudi kapot te krijgen....dit geloof je toch zelf niet. wink

Persoonlijk vind ik het niet zo prettig dat hier over mensen die weg zijn op een bepaalde manier wordt gepraat, ook al worden ze niet bij naam genoemd, er wordt wel van alles over gezegd.

Het valt niet mee om met de schaduwzijde van iemand van doen te hebben, maar wat hebben wij en die ander er aan om zo iemand nog meer in de schaduw te zetten? Het levert ons misschien wat bondgenoten op, maar verder doet het geen werkelijk recht aan onszelf en de ander.






admin
admin jun 5 '09
Auw...je hebt gelijk Liesanne.. blush
Heidelroos
Heidelroos jun 5 '09


Ik kan ook niet zo goed tegen die termen..
Wie wil er nou een simpel forumpje 'ten gronde richten'..
Het is toch maar een forum?!!

Misschien is diegene wel anoniem teruggekomen onder een andere naam.. ?

En euhm even iets anders...
Omdat Hans zegt dat er bollen zijn met een symbool erin..
Neemt men simpel aan dat er meer en meer engelenmensen op het forum komen, wat NiMS zeer tevreden stemt?

(No offense, maar een kritische vraag)
admin
admin jun 5 '09
Ja en ik heb dus precies gedaan waar ik zo'n enorme hekel aan heb...al zijn er inderdaad geen namen genoemd.
Gaat niet meer gebeuren!
Lena
Lena jun 6 '09
Origineel bericht van: Heidelroos


Ik kan ook niet zo goed tegen die termen..
Wie wil er nou een simpel forumpje 'ten gronde richten'..
Het is toch maar een forum?!!

Misschien is diegene wel anoniem teruggekomen onder een andere naam.. ?

En euhm even iets anders...
Omdat Hans zegt dat er bollen zijn met een symbool erin..
Neemt men simpel aan dat er meer en meer engelenmensen op het forum komen, wat NiMS zeer tevreden stemt?

(No offense, maar een kritische vraag)


het draait hier toch niet alleen om nims
hoewel het zijn site en zijn verhaal is ,zonder inbreng van anderen was deze site leeg....
in dit forum mogen
mensen wel kritisch blijven toch?
Heidelroos
Heidelroos jun 7 '09
Het ging om die zin ...
Zeker de komst van de vele engelmensen, stemt mij zeer tevreden!

Jup, klakkeloos aannemen.. beetje allergisch voor ...
Zegt iets over mij... shocked
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 6 7 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki