Heks laat me aarden, engelmens laat me zweven en dat voelt vreselijk.
Kan je uitleggen waarom de engelmens je laat zweven? Is de engelmens juist niet bezig met de aarde?
Omdat ik als heks in de aarde kan wroeten en met plantjes en stenen bezig ben.
de kaarten houden me ook met de voeten op de grond.
Zodra Engelen in beeld komen ga ik zweven, vraag me niet waarom, geen idee.
Ik heb de Yod inwijding gehad in februari, ik kan nu en mag nu ook deze energie aanroepen als ik dat wil.
Steeds als ik dat doe word ik licht in mijn hoofd en voelt het niet fijn. De Engelmens is bezig met mensen, niet met de aarde, misschien is dat het verschil?
Ander voorbeeld, tijdens het Samhain (halloweenweekend) vorig jaar waren er veel mensen om mij heen met een hele sterke energie bij zich. Mensen waarvan een hoop Engeleninwijdingen hebben gehad. Ik ben echt praktisch elk uur naar buiten gelopen om een boom te knuffelen of door de weilanden te banjeren, ik zweef gelijk weg.
Hetzelfde met trancereizen, 1 knip met de vingers en Kaat is in trance. Meditatie? Geen punt, ik schiet dagelijks spontaan in meditatie zelfs tijdens gesprekken, voor mij soms enorm vervelend maar ik ben gewoon erg snel *weg*.
Begrijp me niet verkeerd, ik vind engelen machtig mooi, de engelenkaarten vind ik zalig om te leggen (oeps Fatna en de rest ik zal vanavond beginnen..
)
Het is iets van mijzelf dat weet ik, het is niet iets dat is.
Ik schrijf mijn gevoel, de waarheid hierin weet ik niet, alleen mijn eigen waarheid en dat is dat aarden megabelangrijk is voor mij, geen vleugels dus.
Overigens alle respect naar de mensen die dit wel zo voelen hoor!
Over gevoel kun je niet filosoferen, ik bedoel iedereen is anders toch? Gelukkig maar