Loading...
nl

Hoe oud word je?

Esther
Esther mei 15 '11
Ik dacht ook dat ik nooit oud zou worden...... in mn "oude" gestreste, gehaaste en drukke leven ben ik 34 jaar geworden... toen ben ik ziek geworden... en ik heb gelijk gekregen.... dat leven is 34 jaar geworden..... nu leef ik veel intenser, blijer, vrolijker en vooral relaxter..... het gevoel van niet oud worden is nu weg..... en dit leventje hoop ik veeeeeel ouder te mogen worden......
aquarel
aquarel mei 20 '11
pfff.. ik weet niet hoe oud ik word, als ik de 70 haal mag ik best tevreden zijn, trouwens dat is niet het belangrijkste.. zolang ik maar gelukkig ben.
Moon_adamanta
Moon_adamanta mei 29 '11
100 laugh

zeg ik altijd
vrijevlinder
vrijevlinder aug 13 '11
Ik hoop dat ik minstens zo oud als mijn lieve oma word, zij werd 90 (is overleden in het begin van het jaar dat mijn dochter is geboren, 34 jaar geleden). Mijn oma woonde tot op het laatst zelfstandig. Maar als ik gezond mag blijven, hoop ik nog ouder te worden.
Ariel
Ariel aug 22 '11
Ik ga overlijden op 16 december 2058
Dus dan ben ik 82 jaar 6 maand en 1dag.

Tenminste als ik het goed uitgerekend heb.
Ik kreeg een tijd geleden in een meditatie een klok te zien dat ik om 3u moest opletten.
Toen bedacht ik dat ze met een andere tijd werken dan wij dus ik vraag hoe laat het nu was.
2u20
De aardse tijd was het 9u30
Ik vroeg hoelaat ik zou over lijden(je kan het proberen toch?)
En dat was om 5u30.
Dus ik ben toen gaan rekenen.
Hoe oud ben ik nu en hoe laat was het volgens hen etc.
en op 16 april 2021 moet ik uitkijken.

Dus ik had genoeg om te gaan rekenen en ben op deze data gekomen.
Toch betekend het niet dat ik nu alles kan doen ,want ik ga toch niet dood.
Er kunnen nog dingen gebeuren waardoor het eerder gebeurd ,maar zoals het leven nu gaat wordt dit de datum.

Serenity
Serenity aug 22 '11
"Toch betekend het niet dat ik nu alles kan doen ,want ik ga toch niet dood.
Er kunnen nog dingen gebeuren waardoor het eerder gebeurd ,maar zoals het leven nu gaat wordt dit de datum."

Daar geef ik je gelijk in Kalinka, dit zat ik me ook te bedenken van de week.
Dus ik hoef niet perse een wildebras te worden of een adareline kicker! ^^
Ariel
Ariel aug 22 '11
nee precies.
Als je blijft leven zoals je nu leeft komt de voorspelling uit ,maar als je ineens dingen gaat doen die je leven kunnen kosten kun je echt eerder gaan.
Tatora
Tatora aug 22 '11
vind dit een moeilijk iets hoor.
ben er zelf ook niet echt van overtuigt dat ze aan de andere kant je precies gaan vertellen wanneer je je lichaam verlaat..
en wat is "leef" "tijd"?
tijd is sowieso relatief..
en leven op zich eeuwig..
ik voel me "geboren " elke keer als ik de vogels hoor,en ze In mijn hart kan horen,als ik een kind zie lachen ,en de lach komt mijn hart binnen ,als mijn zoon op zn "18 jarige " manier zegt;love you too mom".
als ik wakker word met een glimlach op mijn gezicht,
dat soort ervaringen zijn belangrijk voor me..
liefs X
Sundance
Sundance aug 26 '11
komt ineens een liedje door m,n hoofd terwijl ik de titel las.

en...we gaan nog niet naar huis, nog lange niet, nog lange niet.... hahaha...
(grapje winklaugh)


Sabkes
Sabkes aug 26 '11
Geen idee. Mijn gevoel zegt me altijd dat ik ergens begin de 80 zal eindigen. Ach we zullen wel zien. Ik zeg altijd : het is niet de leeftijd die telt, maar de inhoud. Je kan 90 jaar worden en tot de constatatie komen dat je nooit echt hebt geleefd, of voldaan doodvallen op je 40ste. Dit maakt de leeftijd minder relevant. Que sera, sera denk ik dan zo. grin
Indigo88
Indigo88 sep 8 '11
Wat ik voel is dat ik niet ouder word dan 64/65 jaar, dat kan ik niet helemaal helder krijgen. Ik hoop op nog wat meer jaartjes (in goede gezondheid uiteraard) maar ik denk dat mijn 65e verjaardag geen prettige gaat worden
MoonFlowertje
MoonFlowertje sep 8 '11
uiteindelijk.... worden we allemaal 1
smile

tja en verder is dit nu iets waar ik me absoluut niet mee bezig
houd! Ik leef!!!
dat is voor mij het aller-belangrijkst!
groetjes moonflowertje wink
ButterFly78
ButterFly78 sep 23 '11
Ik dacht altijd dat ik 42 jaar zou worden. Maar dat heb ik losgelaten, want ik ben niet mijn moeder die op haar 42ste is heengegaan. Ik ben nog lang niet klaar en wil nog overgrootoma worden en wel een hele actieve!!!!
mercedes
mercedes nov 30 '12
ik wordt 78 jaar oud en ik zal in mijn bed in slaap vallen en nooit meer wakker worden, zelf vind ik het een mooie leeftijd, hoef ik niet lang te wachten om mijn moeder weer te zien, he mam! topwijf is het.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki