Loading...
nl

Hoe oud word je?

Acheliah
Acheliah apr 20 '09
Ik weet niet of ik zou willen weten hoe oud ik word maar ik denk dat de nieuwsgierigheid het wel gaat winnen van mij. dus ja ik zou het denk wel willen weten. ze hebben eens gezegd dat ik heel oud ga worden met de vriend van mijn dromen op dit moment heb ik die wel maar of ik daar mee oud word wie weet hahaha

XXX Angel
Heidelroos
Heidelroos apr 20 '09
Met ál die kinderen... hehehehe..
Wat lief Acheliah...

Iedereen zegt dat men heel oud wordt..
Ach ik heb geen enkele dag vergooid, is mijn tijd vandaag, so be it..
Is die over veertig jaar, ook goed..

Kep geleerd de zegeningen te tellen wink

Liefssssssssssssss
admin
admin apr 25 '09
Ik Leef op aarde al eeuwenlang (hihihi)
T'is een bijzondere vraag, waar -tijdens een bezoekje bij m'n
famillie - graag over gekeuveld wordt.
Echter ik ga me affirmeren met de zin ' Ik ben het leven!!' en dat zal zich wel tonen. grin
groetjes van Bellefleur!
Heidelroos
Heidelroos apr 26 '09
Koele affirmatie!!
Ik ga het ook doen laugh
Islandlady
Islandlady mei 15 '09
hmmm geen idee hoe oud ik word. Riep altijd dat ik de 40 niet ging halen...
6 jaar over datum dan nu bijna!
Runs in de family, oud worden. Mijn oma is al 98 en mijn andere oma is 94 geworden. Heb dus nog even hier smile
Fatna
Fatna mei 22 '09
geen idee en wil het ook niet weten
admin
admin jul 26 '10
Ik wil niet weten hoe oud ik wordt.. .Ik zie wel wanneer het mijn tijd is..
New Moon
New Moon jul 26 '10
Ik weet dat als ik niet stop met roken, mijn einde erg pijnlijk wordt.
Anders kan ik erg oud worden. Gelukkig ben ik 20 dus heb als het goed is nog een heel leven tegoed! (heb ik best zin in eigenlijk) tonguehihi
Desondanks ben ik niet zo erg geinteresseerd in leeftijd in al haar interpretaties (geleefde tijd, levende tijd, levendige tijd...) noch in de manier van sterven. tijd maakt me niet wijzer, mede doordat er een tijdsversnelling of verplaatsing plaats kan vinden in mn leven wat ik zelf veroorzaak(heb altijd al het idee gehad dat ik 2 levens in 1 moet proppen, dus vandaar dat ik dit bijna automatisch toepas).
Ik vind (leef)tijd een illusie; het zegt niet zo veel omdat je meer vergelijkingsmateriaal nodig hebt.
Zoals mn zweedse vriend altijd zegt:

Death is just another path we all have to take - (Gandalf, the lord of the rings)

Dus ik laat het op me afkomen smile
admin
admin jul 26 '10
Ik ga ervanuit, nu met deze veranderingen en transformatie's dat ik 120 jaar wordt! grin(mag een bietje meer zijn? laugh)
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 26 '10
hehe smile,

af en toe ist = nou meer dan 30 gaat het niet worden tonguewink

maaruh ik leef nog steeds ondanks alles...

dus, 144 zit er ook nog wel in winksmile

grtz
admin
admin jul 26 '10
Ik veruil dit nivo voor een andere dimensie en hoop bewuster te zijn dan nu, dus ik geloof niet in de dood....
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 26 '10
hmm, ja zo kan je het ook zien... dood=niet echt dood= het gehele einde... gewoon een gedeelte van 'the circle of life'


ik had het over mijn fysieke lichaampje (3d-lichaampje)

(zie ook muziektopic... highwayman ... terugkomen doe je uiteindelijk toch... in wat voor vorm dan ook...)


(*edit; vanwaar edit bea ? het was een mooie post smilenja maakt niet uit... ride on smile)
gast
gast jul 26 '10
Hoe oud ik wordt; onbepaald....
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 26 '10
Origineel bericht van: gast
Hoe oud ik wordt; onbepaald....


Ow well, true... maar af en toe moet ik ff druk/presure/adrenaline/heftigheid erop hebben... en soms moet alles idd, obepaald, weg/ luchtig/puur op visie / it doesn't matter zijn...bij mij...

grts
admin
admin jul 26 '10
Origineel bericht van: 1stMoonofMars
Origineel bericht van: gast
Hoe oud ik wordt; onbepaald....


Ow well, true... maar af en toe moet ik ff druk/presure/adrenaline/heftigheid erop hebben... en soms moet alles idd, obepaald, weg/ luchtig/puur op visie / it doesn't matter zijn...bij mij...

grts


haha, schitterend hoor. grin
1stMoonofMars
1stMoonofMars jul 26 '10
smilelaughik ontsteek een sterrenregentje voor jou winksmile(hmmmm, figuurlijk kheb geen vuurwerk in huis smilewinklaugh) )

Bye, ciao,

Grtsz,

1stMoonofMars
Lin
Lin jul 28 '10
Ik word 65 jaar...

Maar het leven van nu is m'n alles
haal alles eruit wat er inzit

Je kan nog zo oud worden en nog steeds spijt hebben er niet alles eruit te hebben gehaald..waarom niet nu ?

Liefs Lin
BezieldEngelmens
BezieldEngelmens feb 2 '11
heel oud en heel rijk, en ik kan heen en weer reizen tussen hemel en aarde, dus eigenlijk leeftijdloos. Ik weet alleen nog niet wat voor lichaam ik dan heb, mijn engelenlichaam of mijn menselijk lichaam of misschien dat mijn etherisch lichaam dan een vaste vorm kan aannemen of zo, maar dat zien we dan wel weer. En ik blijf goed gezond want mijn lichaam is zich aan het verjongen.
admin
admin feb 2 '11
Rijk van Geest Bezield Engelmens?
Serenity
Serenity mei 14 '11
Origineel bericht van: Akasha
Ik heb eens een handlezing bij mezelf gedaan en volgens dat boek moest je je aantal polsringen tellen en dat keer tien. Dan zou ik net 30 jaar worden. Dit heeft me een hele tijd dwars gezeten.
Nu heb ik zo iets van:"Ik zie wel."

Ik tel er 7 en iemand zei dat ik 67jaar zou worden…. shit happands!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki