Loading...
nl

Hoe oud word je?

JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 1 '09
Wat valt er uit te leggen? Wat je zegt klopt. Omdat ik hier niet ben voor mezelf, weet ik ook niet veel over mezelf. Ik weet alleen dat ik 96 jaar wordt.
Natalie1986
Natalie1986 apr 1 '09
Maar wie heeft jou verteld dat je 96 wordt?
Lena
Lena apr 1 '09
Origineel bericht van: NiMS
Wat valt er uit te leggen? Wat je zegt klopt. Omdat ik hier niet ben voor mezelf, weet ik ook niet veel over mezelf. Ik weet alleen dat ik 96 jaar wordt.


dit klopt niet bij het beeld nims van alles wat je hier aan antwoorden gegeven hebt dus je weet niet veel van jezelf maar wel veel van anderen?
dus ken uzelf is je totaal vreemd?
dus framentaties als het jou ontkomt?
de ultieme waarheid is dan volgens jou.....
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
Maar wie heeft jou verteld dat je 96 wordt?

Dat heeft niemand gedaan. Ik weet ook niet waarom ik het weet, alleen dat ik het weet smile.
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 3 '09
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: NiMS
Wat valt er uit te leggen? Wat je zegt klopt. Omdat ik hier niet ben voor mezelf, weet ik ook niet veel over mezelf. Ik weet alleen dat ik 96 jaar wordt.


dit klopt niet bij het beeld nims van alles wat je hier aan antwoorden gegeven hebt dus je weet niet veel van jezelf maar wel veel van anderen?
dus ken uzelf is je totaal vreemd?
dus framentaties als het jou ontkomt?
de ultieme waarheid is dan volgens jou.....

Omdat ik hier niet gekomen ben voor mezelf en zonder ziel ben, weet ik niets van mezelf, omdat mezelf eigenlijk niet bestaat.

Afhankelijk van met wie ik spreek, ziet iemand mij totaal verschillend. Zelfs op energetisch vlak, ziet iedereen mij weer anders en heb ik gemerkt dat er altijd getoond wordt, wat de ander wil zien.

Hoe dat precies werkt, weet ik niet, maar dat het zo werkt is mij wel opgevallen door hoe mensen steeds verschillend op mij reageren wink.

De ultieme waarheid is voor mij dus niet jezelf te kennen, maar onweerlegbare feiten te vinden.
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Origineel bericht van: NiMS
Origineel bericht van: Natalie1986
Maar wie heeft jou verteld dat je 96 wordt?

Dat heeft niemand gedaan. Ik weet ook niet waarom ik het weet, alleen dat ik het weet smile.


ohh op die fiets, ik dacht dat een engel ofzo tegen jou had verteld dat je 96 werd.
gast
gast apr 3 '09
Quote:
Afhankelijk van met wie ik spreek, ziet iemand mij totaal verschillend. Zelfs op energetisch vlak, ziet iedereen mij weer anders en heb ik gemerkt dat er altijd getoond wordt, wat de ander wil zien.

Hoe dat precies werkt, weet ik niet, maar dat het zo werkt is mij wel opgevallen door hoe mensen steeds verschillend op mij reageren .


Heeft niet iedereen dit?
Natalie1986
Natalie1986 apr 3 '09
Origineel bericht van: gast
Quote:
Afhankelijk van met wie ik spreek, ziet iemand mij totaal verschillend. Zelfs op energetisch vlak, ziet iedereen mij weer anders en heb ik gemerkt dat er altijd getoond wordt, wat de ander wil zien.

Hoe dat precies werkt, weet ik niet, maar dat het zo werkt is mij wel opgevallen door hoe mensen steeds verschillend op mij reageren .


Heeft niet iedereen dit?


Volgens mij heeft ook iedereen dit hoor laugh
Lena
Lena apr 4 '09
Omdat ik hier niet gekomen ben voor mezelf en zonder ziel ben, weet ik niets van mezelf, omdat mezelf eigenlijk niet bestaat.

De ultieme waarheid is voor mij dus niet jezelf te kennen, maar onweerlegbare feiten te vinden.


onweerlegbare feiten vinden waarvoor?
en hoe kun je nu hier zijn zonder ziel,dan leef je dus niet smile
en jij weet niets van jezelf? wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '09
Je kan prima leven zonder ziel, omdat je nog steeds een geest en een lichaam hebt. Alleen je identiteit is er niet meer.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Kan iemand daarom zo hard over komen? of juist te soft hmmm.. misschien dat ik het begin te snappen
JulienMoorrees
JulienMoorrees apr 6 '09
Ja dat kan zeker. Er is niets meer dat je echt raakt:

De afstandelijke houding van de Engelmens zorgt er direct voor dat de Engelmens bijna niet geraakt kan worden. Het is erg belangrijk dat de Engelmens een stabiele pilaar voor de nieuwe tijd is. Ze is het fundament van de nieuwe samenleving die de oneffenheden moet rechttrekken. Als ze niet stabiel zou zijn en snel geraakt en beïnvloed zou kunnen worden, zou dit problemen veroorzaken door machtswellustelingen. Ze kan dan worden beïnvloed en zelfs misbruikt worden voor eigen gewin. Om dit te voorkomen is de Engelmens bijna onkwetsbaar. Ze kan door niemand geraakt worden in geestelijke zin.
Natalie1986
Natalie1986 apr 6 '09
Ik hoor echt heel veel mensen zeggen dat ik zo afstandelijk ben op maar een paar mensen na dan.
Maar ik zal zeker niet zomaar mensen kwetsen al gebeurd dat soms wel onbewust...
Richie Richard
Richie Richard apr 8 '09
Waarschijnlijk tussen de 25-35 jaar.. Don't ask me why. Vraag maar aan de entiteiten hier.
Klinkt kort, maar ik vind het lang genoeg.
Emuca
Emuca apr 9 '09
Op welke entiteiten doel je?
Cialara
Cialara apr 9 '09
Ik heb geen flauw idee hoe oud ik zal worden en eigenlijk wil ik het ook niet weten! Stel je voor dat je weet dat je in jaar X dood zal gaan; ga je daar dan helemaal op zitten wachten? Nee toch, gewoon lekker leven en we zien wel wanneer het gebeurt. Ik heb er absoluut geen angst voor, maar wil er ook niet over nadenken; ik leef NU.
Richie Richard
Richie Richard apr 9 '09
Origineel bericht van: Denzil
Waarschijnlijk tussen de 25-35 jaar.. Don't ask me why. Vraag maar aan de entiteiten hier.
Klinkt kort, maar ik vind het lang genoeg.


De bekende winkJe weet zijn naam wink
Emuca
Emuca apr 13 '09
Maar dat hoeft niet zeker te betekenen dat het uit zal komen, toch? 25-35 jaar is nogal een tijdje lang. Je toekomst staat nog niet vast... Ik heb het mijne ook weten te omzeilen.
Natalie1986
Natalie1986 apr 13 '09
Als echt je tijd voorbij is ga je toch wel en anders had het niet zo mogen zijn. Tenminste zo denk ik erover!!
Heidelroos
Heidelroos apr 19 '09
Origineel bericht van: Hans
Ik word ook 96. En bijna 4 maanden. Ik weet al waneer het mijn datum en tijd is. Via alfa kan ik dit zeer nauwkeurig vaststellen. Ook voor anderen. En niet alleen dit. Als ik een auto koop, dan 'weet' ik bij welke km-stand ik extra attent moet zijn. En als iemand op reis gaat wordt me gevraagd of alles goed zal gaan. Toch handig. smile


Inderdaad handig..
Maar ik weet niet of ik wel zo blij zou moeten zijn met deze gave.. hahaha..

Ik zou niet weten hoe oud ik word..
Misschien ook wel handig om niet te weten..

Liefsssssssssss
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki