Loading...
nl

Hoe oud word je?

Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
whaha heerlijk toch met pensioen gaan voor je 65ste wink
tenzij je natuurlijk al veel ouder bent tongue
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Origineel bericht van: Natalie1986
nee, want wat ik uit deze site begrijp is dat als de nieuwe tijd er is en het werk van de engelmensen klaar is dat zij weer terug gaan en aangezien het bijna 2012 is kan je toch nooit 96 worden?

Wel klaar, maar niet dood smile.
koenewoen
koenewoen mrt 30 '09
Als je werk als engelmens er dan op zit in 2012 of iets later. Wat wordt er dan verder van je verwacht?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Waarom staat dit dan op de website

"Wanneer de mens de overstap naar de nieuwe tijd heeft gemaakt, is er geen functie meer voor de Engelmens. Zij dient enkel en alleen nog als fundament van de nieuwe samenleving. Het verhaal voor de Engelmens is klaar. De tocht die 16.000 jaar geleden begonnen is, is eindelijk ten einde. Ze kan op haar lauweren gaan rusten en genieten van de speeltuin die ze gemaakt heeft voor de nieuwetijdsen. Ze heeft haar rust verdiend en geeft de fakkel over aan de mensheid.

De Engelmens zal de aarde van de derde dimensie verlaten en weer terugkeren naar de Engelvorm. Ze kan nu als Engelvorm afdalen naar de aarde zonder te incarneren. De poort is open en de Engelen zijn niet meer beperkt tot het hebben van een fysiek lichaam.

Ze leven allen, nog lang en gelukkig!"

Als je toch geen doel hebt ga je denk ik wel eerder hoor, dat is ook gewoon met normale mensen.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Origineel bericht van: koenewoen
Als je werk als engelmens er dan op zit in 2012 of iets later. Wat wordt er dan verder van je verwacht?


Dat wil ik ook wel weten haha
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Er staan tegenstrijdige dingen in dat stukje.. Maar ik snap het denk ik wel. In 2012 wordt de poort geopend. En is alles meer in 5D.. Dus hoeft de engel de aarde niet te verlaten om weer in zijn engelvorm te zijn?
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Ik denk een soort wachter. Iemand die alles nog in de gaten houdt. Want niks gaat in een keer goed.. toch?
koenewoen
koenewoen mrt 30 '09
Ja dat zal wel een heel tijdje duren om de hele mensheid te helpen transformeren.
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Als je goed leest staat er dit: "Wanneer de mens de overstap naar de nieuwe tijd heeft gemaakt, is er geen functie meer voor de Engelmens."

Er staat nergens het jaartal 2012 genoemd, die heb je zelf ingevuld. Je zou dus ook de conclusie kunnen trekken dat in 2012 de mens nog niet helemaal is overgestapt naar de nieuwe tijd.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Ja dat zou best eens kunnen.

Dan moeten ze ook nog eens bij de goede mensen terecht komen. Niet bij de mensen die alleen aan hun geld denken, maar ook oprecht willen helpen.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
ja maar dan begint de nieuwe tijd
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Zoals mijn pa

Sorry, dat moest even. Maar ik denk niet dat mensen als mij pa snel overgestapt zullen zijn. Dat zijn van die mensen die eerst willen zien. Dan nog meer willen zien. Dan een wetenschappelijke verklaring. En dan zullen ze het misschien geloven.

Maar NiMS, sommige mensen zijn nu toch al een soort van overgestapt... Gaat het grootste gedeelte van de mensheid dan in 1 jaar de sprong wagen?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Volgens mij zijn ook heel veel mensen overgestapt, maar sommige hebben inderdaad nog even nodig geloof ik haha.

Maar officieel is de nieuwe tijd eind 2012. Tenminste als je iedereen moet geloven confused
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Het begin van de nieuwe tijd ja, maar het eind van de nieuwe tijd niet hoor.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 31 '09
Sommige zitten/werken al naar de nieuwe tijd hoor.

Toch geloof ik dan niet dat je 96 wordt want dan zit je veel te lang zonder reden hier.

Maargoed dat is mijn mening.
Lena
Lena mrt 31 '09
Origineel bericht van: NiMS
Aangezien er ook een topic is over hoe oud je bent, ben ik ook benieuwd hoe oud je wordt.

Ik word 96, en hoe zit het met jullie?


weet je ook hoe je oud wordt?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '09
Origineel bericht van: Lena10

weet je ook hoe je oud wordt?

Een kwestie van blijven eten,drinken en ademen.
Lena
Lena mrt 31 '09
ik zal de vraag wat simpeler stellen,de manier waarop nims
dus op welke manier wordt je oud?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 31 '09
Ik snap nog steeds de vraag niet. Vraag je of ik weet hoe mijn komende 69 jaar eruit komen te zien? Dat weet ik op dit moment niet, alleen de grote lijnen zijn mij duidelijk, maar de details niet. Dus wat er morgen allemaal gaat gebeuren? Geen idee smileen dat is wel zo prettig.
Lena
Lena apr 1 '09
je begrijpt de vraag dus wel smile

wat mij opvalt in je antwoorden is
dat je vaak spreekt over ik weet het wel
en in dit antwoord zeg je alleen de grote lijnen zijn mij duidelijk niet de details

maar over de engelmens en toekomst ben je zeer uitgeproken en weet je het wel en bedoel ik het verhaal van merudi
zou je me dit kunnen uitleggen?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki