Mijn broer heeft eens gedroomd hoe oud ik, hij en mn zus zouden worden. Bij mij droomde hij 106 jaar. Ook de levenslijn in mijn hand duidt op een lang leven. Dus het zou zomaar kunnen..
Ik word ook 96. En bijna 4 maanden. Ik weet al waneer het mijn datum en tijd is. Via alfa kan ik dit zeer nauwkeurig vaststellen. Ook voor anderen. En niet alleen dit. Als ik een auto koop, dan 'weet' ik bij welke km-stand ik extra attent moet zijn. En als iemand op reis gaat wordt me gevraagd of alles goed zal gaan. Toch handig.
Ik heb eens een handlezing bij mezelf gedaan en volgens dat boek moest je je aantal polsringen tellen en dat keer tien. Dan zou ik net 30 jaar worden. Dit heeft me een hele tijd dwars gezeten.
Nu heb ik zo iets van:"Ik zie wel."
Ik laat dit stukje leven open. Ik wil het niet weten, het heeft geen nut om het te weten want zodra ik het zal weten leef ik al niet meer (denk ik). Ik geloof wel heilig in het lot en dat ieder zijn/haar tijd heeft. Daarom heb ik het er altijd moeilijk mee als mensen stellen dat anderen langer hadden kunnen leven dan ze door toedoen van anderen gedaan hebben.
De dood had misschien op een andere manier kunnen gebeuren maar het is een onvermijdelijk iets.
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet oud zou worden, maar er is iets gebeurd waardoor dat veranderd is. Heel oud wordt ik denk ik niet, maar ik denk dat ik de 50 wel zal halen... :3
Ik denk dat ik in de 60 wordt .. heb eens een visioen mogen zien dat ik in het ziekenhuis overlijdt als mijn dochter volwassen is en kinderen heeft .. maar heb zoiets van leef bij de dag, zie het vanzelf wel als de tijd daar is
Ik heb ook altijd het gevoel dat ik wel lang zal leven, hoe ik daar bij kom weet ik niet. Ik kan er ook geen getal bij geven maar wel dat het nog lang niet zo ver is, dat voel ik gewoon..
Wat ik me afvraag is, hoe sommige van jullie wel een precieze leeftijd weten?
Dat moet je nog maar afwachten, er kan altijd een idioot iemand neerknallen terwijl het je tijd niet is.
Maar ik weet niet wanneer ik dood ga en dat wil ik ook niet weten.
Nims jij bent toch een "engelmens"?
nee, want wat ik uit deze site begrijp is dat als de nieuwe tijd er is en het werk van de engelmensen klaar is dat zij weer terug gaan en aangezien het bijna 2012 is kan je toch nooit 96 worden?
Volgens mij was het dat de engelmensen dan toch enkel geen werk meer hebben, en dus gewoon met pensioen gaan. Maar niet dood? Of ze krijgen een begeleidende functie. Geen idee.