Loading...
nl

Hoe oud word je?

JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 27 '09
Aangezien er ook een topic is over hoe oud je bent, ben ik ook benieuwd hoe oud je wordt.

Ik word 96, en hoe zit het met jullie?
Delen:
Muin
Muin jan 27 '09
60 is voor mij voldoende grin
Maryssa
Maryssa jan 27 '09
Mijn broer heeft eens gedroomd hoe oud ik, hij en mn zus zouden worden. Bij mij droomde hij 106 jaar. Ook de levenslijn in mijn hand duidt op een lang leven. Dus het zou zomaar kunnen..
admin
admin jan 28 '09
Ik word ook 96. En bijna 4 maanden. Ik weet al waneer het mijn datum en tijd is. Via alfa kan ik dit zeer nauwkeurig vaststellen. Ook voor anderen. En niet alleen dit. Als ik een auto koop, dan 'weet' ik bij welke km-stand ik extra attent moet zijn. En als iemand op reis gaat wordt me gevraagd of alles goed zal gaan. Toch handig. smile
Akasha
Akasha jan 28 '09
Ik heb eens een handlezing bij mezelf gedaan en volgens dat boek moest je je aantal polsringen tellen en dat keer tien. Dan zou ik net 30 jaar worden. Dit heeft me een hele tijd dwars gezeten.
Nu heb ik zo iets van:"Ik zie wel."
jo
jo jan 28 '09
Polsringen? de vouwlijnen bedoel je?
dan zou ik al dood moeten zijn k heb er maar 2...

maar ik weet niet hoe oud ik word...
wil het ook niet weten hoor
Kinki DeVille
Kinki DeVille jan 28 '09
Ik zou het niet willen weten... Is ook niet echt mijn stijl, liever laat ik alles een beetje op z'n beloop.
Beschermengel
Beschermengel jan 28 '09

Als ik mijn polsringen tel ...heb ik er 5 dus zou ik 50 worden blushmaar ben inmiddels al ouder. smile

Ik heb het wel eens gevraagd aan gids...toen hoorde ik zeggen door een vrouwstem heel vriendelijk....rond de tachtig hoor! smile

nou hopen maar dat het uitkomt smile
gast
gast jan 28 '09
Ik laat dit stukje leven open. Ik wil het niet weten, het heeft geen nut om het te weten want zodra ik het zal weten leef ik al niet meer (denk ik). Ik geloof wel heilig in het lot en dat ieder zijn/haar tijd heeft. Daarom heb ik het er altijd moeilijk mee als mensen stellen dat anderen langer hadden kunnen leven dan ze door toedoen van anderen gedaan hebben.
De dood had misschien op een andere manier kunnen gebeuren maar het is een onvermijdelijk iets.
Helma
Helma jan 28 '09
Sorry, maar hier kan ik echt helemaal niks mee. Voor mij niet van belang om te weten. Bovendien geloof ik er niet in.

Maar ja, ieder zijn ding! wink
Sephora
Sephora jan 28 '09
Ik weet niet hoe oud ik word, is (nog) een verrassing voor mij smile
Emuca
Emuca mrt 3 '09
Ik heb altijd het gevoel gehad dat ik niet oud zou worden, maar er is iets gebeurd waardoor dat veranderd is. Heel oud wordt ik denk ik niet, maar ik denk dat ik de 50 wel zal halen... :3
Pisces
Pisces mrt 3 '09
Ik denk dat ik in de 60 wordt .. heb eens een visioen mogen zien dat ik in het ziekenhuis overlijdt als mijn dochter volwassen is en kinderen heeft .. maar heb zoiets van leef bij de dag, zie het vanzelf wel als de tijd daar is smile
Rory
Rory mrt 6 '09
Ik heb vaak gehoord dat ik een lang leven heb... Dus ik hoop dat ik heel oud wordt, zolang ik maar gezond ben laugh
Prada
Prada mrt 28 '09
Hey

Ik heb ook altijd het gevoel dat ik wel lang zal leven, hoe ik daar bij kom weet ik niet. Ik kan er ook geen getal bij geven maar wel dat het nog lang niet zo ver is, dat voel ik gewoon..

Wat ik me afvraag is, hoe sommige van jullie wel een precieze leeftijd weten?

xx
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 29 '09
Ja dat is een goeie vraag en eigenlijk weet ik het ook niet waarom ik het weet. Maar ik weet het wel laugh.
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
Dat moet je nog maar afwachten, er kan altijd een idioot iemand neerknallen terwijl het je tijd niet is.
Maar ik weet niet wanneer ik dood ga en dat wil ik ook niet weten.
Nims jij bent toch een "engelmens"?
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 30 '09
Nee hoor, er komt geen idioot met die plannen in mijn buurt smile. En ja, ik ben een engelmens. Hoezo?
Natalie1986
Natalie1986 mrt 30 '09
nee, want wat ik uit deze site begrijp is dat als de nieuwe tijd er is en het werk van de engelmensen klaar is dat zij weer terug gaan en aangezien het bijna 2012 is kan je toch nooit 96 worden?
Emuca
Emuca mrt 30 '09
Volgens mij was het dat de engelmensen dan toch enkel geen werk meer hebben, en dus gewoon met pensioen gaan. Maar niet dood? Of ze krijgen een begeleidende functie. Geen idee.
Pagina's: 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki