Loading...
nl

Welke gaves bestaan er allemaal?

Groene_heks
Groene_heks aug 16 '11
Nou ik denk dat het heel verwarrend kan zijn, sommige gaven herken je niet zomaar bij jezelf.
MoonFlowertje
MoonFlowertje aug 17 '11
dat klopt Groene heks...

Soms voel je iets bijv...
je voelt iets voor een persoon ( verliefd) ,... je snapt dit niet, want het is er zomaar ineens... achteraf blijkt dan soms, dat dit gevoel van hem afkomt...
dit kan je hele leven op zijn kop zetten!

ik weet niet welke gave het is, maar ik denk heldervoelend ?
groetjes moonflowertje
Groene_heks
Groene_heks aug 18 '11
Nou ik herken bij jou de gave om je ergens lekker in vast te bijten, als ik zie hoe jij je hier inzet voor anderen, dat is ook een gave smile
angel-star
angel-star aug 21 '11
Nou ik ben van mening dat intuitie en een paranormale gaven toch echt wel een groot verschil is .maar daar is ieders mening anders in
Groene_heks
Groene_heks aug 21 '11
Ja denk ik ook, ik denk namelijk dat de twee juist samen moeten werken, dat je met een slechte intuitie nooit zult ontdekken of je gaves hebt.
Dus ik denk wel dat er een sterke band is tussen intuitie en paranormale gaven.
angel-star
angel-star aug 21 '11
Dat denk ik inderdaad ook, een goeie eigen intuitie is een goei bassis om een goed paronormaal gave te kunnen onwikkelen.in mijn iedee is een paronarmaale gave een heel uitgebrijd berip waarom heel veel goeie eigenschapen en verschillende manier van gave's inbrepen worden waarvan ik overtuigt ben dat eigen intuitie een hele belangrijke tak is
EarthCrystal
EarthCrystal sep 4 '11
leuk onderwerp om te lezen. Ik heb er verschillende. Maar misschien vertel ik daar later nog wel eens meer over. EarthCrystal
Papillon-Blanc
Papillon-Blanc sep 7 '11
Ondanks dat er vele mogelijkheden zijn kan zich dit toch beperken tot enkele per persoon.
Zo kan ik zelf heldervoelen, -zien,-ruiken,-horen.
Ik werk met mijn Gidsen en (bescherm-)Engelen en kan contact maken met overleden personen (als zij dat zelf ook willen). Entiteiten die overgebracht willen worden naar het licht melden zich bij mij (is mij gezegd door een medium dat dit mijn taak zou zijn, ik heb me hier best lang tegen verzet omdat ik -en mijn kinderen- het maar eng vonden). Niks MOET, je doet alles uit vrije wil. Uiteindelijk ben ik het ook gaan doen omdat ik het zelf wilde en niet omdat mij dit werd "opgelegd".
Ik verdiep mij in was tekeningen (encaustic) die ik zelf maak, al staat dit momenteel op een laag pitje.
Verder ben ik Reiki Master.

Maar.....ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met Aura's. Ik zie ze niet. Ben wel heel gevoelig voor andermans energie maar zie dus geen Aura's. Ik kan ook geen kaarten leggen zoals Tarot, of werken met Runen. Uiteraard valt dit allemaal te leren.
Maar momenteel heb ik zoiets als: ik werk met de instrumenten die ik aangereikt heb gekregen en we zien wel wat de toekomst brengt!

Liefdevolle groet,
Elrian
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki