Ondanks dat er vele mogelijkheden zijn kan zich dit toch beperken tot enkele per persoon.
Zo kan ik zelf heldervoelen, -zien,-ruiken,-horen.
Ik werk met mijn Gidsen en (bescherm-)Engelen en kan contact maken met overleden personen (als zij dat zelf ook willen). Entiteiten die overgebracht willen worden naar het licht melden zich bij mij (is mij gezegd door een medium dat dit mijn taak zou zijn, ik heb me hier best lang tegen verzet omdat ik -en mijn kinderen- het maar eng vonden). Niks MOET, je doet alles uit vrije wil. Uiteindelijk ben ik het ook gaan doen omdat ik het zelf wilde en niet omdat mij dit werd "opgelegd".
Ik verdiep mij in was tekeningen (encaustic) die ik zelf maak, al staat dit momenteel op een laag pitje.
Verder ben ik Reiki Master.
Maar.....ik heb bijvoorbeeld helemaal niets met Aura's. Ik zie ze niet. Ben wel heel gevoelig voor andermans energie maar zie dus geen Aura's. Ik kan ook geen kaarten leggen zoals Tarot, of werken met Runen. Uiteraard valt dit allemaal te leren.
Maar momenteel heb ik zoiets als: ik werk met de instrumenten die ik aangereikt heb gekregen en we zien wel wat de toekomst brengt!
Liefdevolle groet,
Elrian