Loading...
nl

Welke gaves bestaan er allemaal?

gast
gast okt 21 '08
Quote:
sept 1996 om 5u smorgens ben ik bevallen van een zoontje op 8 maanden, hij heeft het niet gehaald om 19u is hij gestorven


jeetje wat erg dat je dit hebt moeten meemaken. Was het door de geboorte (zuurstofgebrek o.i.d.) of was hij niet levensvatbaar ontwikkeld?

Quote:
nu 12jaar later denk ik nog elke dag van deze beeld.


Op welke manier? Als een beangstigend iets, of probeer je voor jezelf te verklaren wat het was?
gast
gast okt 21 '08
Origineel bericht van: Lena10
of bedoel je of iemand anders die nieuwe energie al ervaart?


Jazeker want die is er al een tijdje hoor. Maar het gaat langzaam dus wij merken er niet direct iets van als je je er niet bewust van bent.
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: NiN
Origineel bericht van: gast
@Nin Je moet ook niets geloven........


Daarom wil ik ervaren/bevestiging...


Maar dan niet de verhalen van anderen, maar je eigen innerlijke gevoel bevestigt zien. (wat dat gevoel ook inhoud) Of begrijp ik je verkeerd?


Nee hoor je begrijpt me helemaal! wink
witte
witte okt 21 '08
de longen waren nog niet klaar van het baby een zoontje

ja ik wil weten wat het was wat ik ermee doe,
eerst was ik heel angstig van 10jaren

tot vorig jaar vertelde ik aan iemand en zei het is goed.
daarom nu al 1jaar begon ik me verdiepen in het paranormaal.

en met het droom van mijn oma, vraag ik mij af ofhet niet een teken is
Lena
Lena okt 21 '08
heeft je zoontje ook een naam gekregen?
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: Karin
Stop met zoeken buiten jezelf, je hebt alle antwoorden al echt!
( hier spreekt mevrouw frustratie smile)
Bevestiging vind je binnen jezelf, nooit daar buiten!


Ik weet niet of dit tegen mij gericht was, tenslotte begin ik over bevestiging, vandaar dat ik me even geroepen voel te reageren.

Juist omdat alle antwoorden in onszelf zitten en we alleen maar hoeven te herrinneren, ga ik een cursus volgen bij een vertouwd persoon om me meer open te stellen voor mijn hogere ik.

Pest is, ik kan niet goed mediteren, steeds als ik bijna bovenin de *boom* ben, schiet er een aardse gedachte door me koppie en ploep...weg wijs persoon in die mooie witte stoel...(mijn hogere ik)
Vandaar dat ik een beetje hulp nodig heb.
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: witte
en drie dagen geleden droomde ik mijn overleden oma al 20jaar gestorven met een kind van een beeld van mij toen ik nog +- 5jaar was.


Ik snap deze hele zin eigenlijk niet zo goed?

je oma met een kind van een beeld van jou?
Lena
Lena okt 21 '08
pas je wel op daar boven in die boom wink
gast
gast okt 21 '08
Ken je de levensboom van de kaballa? Die staat nl op zijn kop. We moeten niet de kruin in maar afdalen naar de wortel ookal heb je het idee dat je omhoog gaat. Dus misschien moet je daar op mediteren wink
Lena
Lena okt 21 '08
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Lena10
of bedoel je of iemand anders die nieuwe energie al ervaart?


Jazeker want die is er al een tijdje hoor. Maar het gaat langzaam dus wij merken er niet direct iets van als je je er niet bewust van bent.


wat zou je daar van kunnen meekrijgen is dat iets algemeens of persoonlijk?
witte
witte okt 21 '08
mijn oma hield een kind vast en het kind leek op mij toen ik +- 5a6jaar oud was. en zij waren echt gelukkig
gast
gast okt 21 '08
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Lena10
of bedoel je of iemand anders die nieuwe energie al ervaart?


Jazeker want die is er al een tijdje hoor. Maar het gaat langzaam dus wij merken er niet direct iets van als je je er niet bewust van bent.


wat zou je daar van kunnen meekrijgen is dat iets algemeens of persoonlijk?


Het is beide. Want dat wat in je is is ook buiten je, alleen op een "andere" manier wordt dit uitgebeeld zeg maar.
Lena
Lena okt 21 '08
Origineel bericht van: gast
Origineel bericht van: Lena10
Origineel bericht van: gast
[quote=Lena10]of bedoel je of iemand anders die nieuwe energie al ervaart?


Jazeker want die is er al een tijdje hoor. Maar het gaat langzaam dus wij merken er niet direct iets van als je je er niet bewust van bent.


wat zou je daar van kunnen meekrijgen is dat iets algemeens of persoonlijk?


Het is beide. Want dat wat in je is is ook buiten je, alleen op een "andere" manier wordt dit uitgebeeld zeg maar. [/quote]

ik zal eens opletten wink
admin
admin okt 22 '08
Wat leuk Nin!
Nee, het is meer in het algemaan, ik bedoel niet alleen jou Nin smile.
Val je steeds uit de boom?
Meditatie krijg je meestal niet gelijk onder de knie volgens mij, het duurt even voordat je dat onder de knie hebt.
Yoga heeft mij wel geholpen, maar dat zal voor iedereen anders zijn.
Och weet je Nin, Keulen en Aken zijn ook niet in 1 dag gebouwd smile..dacht ik... laugh
NiN
NiN okt 22 '08
*proest* lekkere lieverds zijn jullie toch ook!

Ik val niet uit de boom hoor, stel je voor.

Het is eerder zo dat als ik eindelijk in gedachte dat wijze persoontje in de luie stoel zie zitten en dan vraag welke boodschap er op dit moment voor mij is dat ik dan onbewust aan de boodschappen moet denken die gehaald moeten worden en hopla..weg concentratie. *zucht diep*

Ik ben wat dat betreft zo aards als een aardappel.
gast
gast okt 22 '08
De boodschap kan ook tussen je gewone boodschappen zitten....
inneke
inneke okt 22 '08
"Men wordt niet verlicht door zich allerlei beelden van licht voor te stellen, maar door zich bewust te worden van de eigen innerlijke duisternis. " (Jung)
Thomas A
Thomas A okt 22 '08
Ja ja dat dat maar even helder is......... je bewust worden dus, de schaamte en angst voorbij..........
Bajad
Bajad okt 22 '08
begin op een tak je weet al hoe je daar geraakt ben, wel altijd dezelfde boom kieze natuurlijk. Laat de aardse gedachte meegaan, laat ze zien waar je heen gaat, laat ze geen afleiding zijn, maar begeleiding, ze gaat vanzelf wel weg, go with the flow
proost
proost okt 23 '08
Origineel bericht van: NiN
*proest* lekkere lieverds zijn jullie toch ook!

Ik val niet uit de boom hoor, stel je voor.

Het is eerder zo dat als ik eindelijk in gedachte dat wijze persoontje in de luie stoel zie zitten en dan vraag welke boodschap er op dit moment voor mij is dat ik dan onbewust aan de boodschappen moet denken die gehaald moeten worden en hopla..weg concentratie. *zucht diep*

Ik ben wat dat betreft zo aards als een aardappel.



Of het 'proest' op mij slaat weet ik niet. Hoe ik hier als 'proost' op de site gekomen ben weet ik niet, maar het bevalt me wel.

Als je 'onbewust' aan een te ontvangen boodschap denkt dan is het geen wonder dat je concentratie weg valt. Het is net zoiets als wanneer je een brief krijgt en bij het zien van de envelop al weet wat er in de brief staat. Dat is vooruit lopen op de boodschap, terwijl je die in handen hebt. Ongeduld is geen goede eigenschap bij het ontvangen van boodschappen.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki