Loading...
nl

Welke gaves bestaan er allemaal?

NiN
NiN okt 23 '08
Het *proest* is een vorm van proest-lachje, proost...snappie?

Ik zal al jullie adviezen meenemen mijn aankomende les!
Thnxie
proost
proost okt 23 '08
Bedankt vor je uitleg, Thrixie.
Mijn boodschap was niet te erg te verlangen naar 'boodschappen,' want anders kun je alles als 'boodschap' gaan zien als het in een jouw bekende envelop, zoals een eerdere ervaring, zit.
Centaine
Centaine nov 21 '08
Origineel bericht van: NiN
Ik denk dat het manspersoon dat je aan je bed hebt gehad met het lichaam van je zoontje zijn *haler*(engel) is geweest. Misschien wilde je zoontje nog even afscheid van je nemen voor deze man hem meenam naar *huis*.

Ik begrijp je schrik hiervoor, terwijl het voor mij echt heel warm aanvoelt.


Ja, ik ervaar dit ook zo. Voel ik dit zo aan omdat ik een buitenstaander ben? Of is het een "weten"?

Ik heb eigenlijk in mijn leven nog maar één keer afscheid moeten nemen. Ik was 18 en een vriend van diezelfde leeftijd had zelfmoord gepleegd. Ik heb veel verdriet gehad maar na de crematie kon ik het mooi afsluiten.
Ik had er vrede mee omdat ik wist dat zijn lijden over was. Nu nog steeds.
Amytje14
Amytje14 jan 18 '09
paranormaal begaafd zijn moet je dat egt "zijn" zeg maar of kan je dat ook leren zeg maar?
Precious1
Precious1 jan 18 '09
Origineel bericht van: Amytje14
paranormaal begaafd zijn moet je dat egt "zijn" zeg maar of kan je dat ook leren zeg maar?

Iedereen heeft dat in een bepaalde mate. Bij de één is het alleen sterker ontwikkeld als bij de ander.

Je kunt, wat je al van jezelf hebt verder ontwikkelen. Maar verwacht niet dat je dan een volleerd medium wordt die alles kan zien/horen/voelen etc.

Echte goede mediums zijn mensen die dat al vanaf hun geboorte hebben. Zoals bijvoorbeeld een Rosemary Althea.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 21 '09
Origineel bericht van: Precious1

Echte goede mediums zijn mensen die dat al vanaf hun geboorte hebben. Zoals bijvoorbeeld een Rosemary Althea.

Dat vraag ik me eigenlijk af aangezien ik een zeer goed medium ken die pas op late leeftijd (68) hiermee in aanraking is gekomen.

Dus misschien kan ik beter vragen. Wat is voor jou echt goed?
Colombiaantje
Colombiaantje aug 25 '09
ik denk dat niet iedereen het kan leren hoor het heeft ook veel te maken met je levens ervaringen enzo en ook wat je allemaal geleerd hebt in je vorige levens en je moet naar mijn gevoel ook echt een goed persoon altijd geweest zijn anders lukt het ook niet ik denk dat het gewoon komt door me levens ervaringen in me vorige leven en het leven die ik nu heb dat ik bepaalde dingen kan ik ben goed in helder weten en dan maakt me gedachte beslissingen enzo
dus ik geloof en heb het gevoel dat niet iedereen het kan god heeft het juist aan die mensen gegeven zo is het denk ik
Beschermengel
Beschermengel aug 25 '09

Lief Colombiaantje, zou je punten en komma's kunnen neerzetten, dat leest iets fijner ..... smile
Colombiaantje
Colombiaantje aug 25 '09
hahaha sorry klinkt dom maar heb het nooit echt geleerd tongueXD dus vandaar zal wel effe aan me vader en moeder vragen of ze me het willen leren of niet tongueik heb het nooit geleerd dus vandaar
sorry


laturs laugh
Richie Richard
Richie Richard aug 25 '09
Origineel bericht van: Precious1
Origineel bericht van: Amytje14
paranormaal begaafd zijn moet je dat egt "zijn" zeg maar of kan je dat ook leren zeg maar?

Iedereen heeft dat in een bepaalde mate. Bij de één is het alleen sterker ontwikkeld als bij de ander.

Je kunt, wat je al van jezelf hebt verder ontwikkelen. Maar verwacht niet dat je dan een volleerd medium wordt die alles kan zien/horen/voelen etc.

Echte goede mediums zijn mensen die dat al vanaf hun geboorte hebben. Zoals bijvoorbeeld een Rosemary Althea.


Lijkt me vrij onwaarschijnlijk dat je als een klein baby er al bewust van bent? Natuurlijk, je spirituele kant die heeft iedereen vanaf zijn geboorte. Maar hoe verre staat het open. Dat heeft o.a. met de opgroeien te maken.
Debiorah
Debiorah aug 25 '09
Ik denk niet dat 'paranormale' gaves iets te maken hebben met de mate waarin je goed leeft. ik ken mensen die alles behalve zuiver hebben geleefd maar toch zo helderziend zijn als de pest.
Maris1976
Maris1976 aug 25 '09
Ik denk dat het ook te maken heeft hoe dicht je bij jezelf staat.

Een kind is zuiver en staat ervoor open, aura's en "denkbeeldige vriendjes", maar dit kan afzwakken omdat we andere dingen aanleren en naar school gaan.

Misschien dat iedereen die er voor open kan staan dingen kan ontwikkelen, maar ja de een ruikt nu eenmaal beter, de ander hoort beter, zou dat dan ook zo met gaves zijn?
En in hoeverre zijn dat dan gaves?
susie14
susie14 aug 29 '09
Origineel bericht van: Maris1976
Ik denk dat het ook te maken heeft hoe dicht je bij jezelf staat.

Een kind is zuiver en staat ervoor open, aura's en "denkbeeldige vriendjes", maar dit kan afzwakken omdat we andere dingen aanleren en naar school gaan.

Misschien dat iedereen die er voor open kan staan dingen kan ontwikkelen, maar ja de een ruikt nu eenmaal beter, de ander hoort beter, zou dat dan ook zo met gaves zijn?
En in hoeverre zijn dat dan gaves?


Denk dat je dit goed omschrijft. Iedereen kan het inprincipe. Net als dat iedereen kan tekenen. Alleen de een kan het beter dan de ander. zo is het ook met het paranormale. Iedereen heeft het in zich, alleen niet iedereen zal het als"gave "meegekregen hebben. Denk dat het ook te maken heeft met welk doel ben je in dit leven gereincarneerd.....Misschien heb je wle als doel meegekregen om een brug te maken tussen hemel en aarde..
Fatna
Fatna aug 29 '09
Origineel bericht van: Colombiaantje
hahaha sorry klinkt dom maar heb het nooit echt geleerd tongueXD dus vandaar zal wel effe aan me vader en moeder vragen of ze me het willen leren of niet tongueik heb het nooit geleerd dus vandaar
sorry


laturs laugh

dat leer je toch op school! smirk
admin
admin aug 29 '09
Quote:
Misschien heb je wle als doel meegekregen om een brug te maken tussen hemel en aarde..



Wat een mooie omschrijving!!!

Liefs,
Marjan
admin
admin aug 29 '09
Origineel bericht van: Fatna
Origineel bericht van: Colombiaantje
hahaha sorry klinkt dom maar heb het nooit echt geleerd tongueXD dus vandaar zal wel effe aan me vader en moeder vragen of ze me het willen leren of niet tongueik heb het nooit geleerd dus vandaar
sorry


laturs laugh

dat leer je toch op school! smirk


Dat dacht ik ook, of heb je geen school gevolgd in Nederland, colombiaantje?? Hoe heb je dan nederlands geleerd?

Liefs,
Marjan
tresor
tresor okt 21 '09
Dag iedereen, ik ben zo geintreseerd in het spritueel, iemand zei het ook tegenm ij u bent spritueel en moet kunnen vertrouwen en kunnen omgaan op u gevoel. Kan dat ik deze gave heb en hoe kan ik die ontwikkelen.
Lena
Lena okt 22 '09
om welke gave zou het gaan denk je?
tresor
tresor okt 22 '09
dag lena,
Ik zou het zelf niet weten, het is meer voelen, ik weet het niet. Ik ben der zelf op zoek, of is het spiritueel die me erg intreseert, maar ik weet het, dat ik dat heb maar weet nie er mee omgaan en ontwikkelen en hoe.
angel-star
angel-star aug 15 '11
Ik zou je er even op willen wijzen dat het gevoel wat je omschrijft je gewoon kunt plaatsen in de catogorie intuitie of je aan je eigen intuitie kunt luisteren dat zal de toekomst je moeten uitwijzen.

als je een parnomalegave bezit dat twijfel je absoluut niet aan
of je nu wel of niet bezit bent van een gave dan weet je dat zeker bij twijfel is het duidelijk zat je hebt geen gave bezit.
zowiezo zal iemd met en gave wat niet openstaat voor het speruitele zal daar zelf niets vanaf weten.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki