Loading...
nl

Welke gaves bestaan er allemaal?

witte
witte okt 21 '08
ok ik ben bereid, ik heb een vriendin die heldervoelend is, kan zij mijn ziel ontdekken? en ontwikkellen moet ik dat zelf vinden of iemand zal het mij leren ontwikkelen
NiN
NiN okt 21 '08
Alleen JIJ kan je ziel ontdekken, om maar even in jouw woorden te spreken,persoonlijk noem ik het mijn *hogere ik*.
Het stukje ik dat vervuld is met de Christusliefde.
Het stukje ik dat *weet* wat mijn taak is op deze aardkloot.
Het stukje ik dat al eens eerder hoog in de kosmoslagen heeft gestaan...

Natuurlijk kan je iemand nodig hebben je hierbij te begeleiden, zoals ik ook zon persoon heb gezocht.
gast
gast okt 21 '08
Iemand kan je vertellen hoe je moet lopen, maar je moet het zelf doen om van A naar B te lopen,
iemand kan je vertellen hoe je moet zwemmen, maar je moet het zelf doen om je hoofd boven water te houden,
iemand kan je vertellen hoe iets smaakt, maar je moet zelf proeven hoe om te weten hoe het smaakt,
iemand kan je vertellen hoe iets eruit ziet, maar je moet zelf kijken om het te zien,
iemand kan je nog zoveel vertellen, maar het zijn jouw oren die het moeten horen.

En dat geldt ook voor de ziel. Iemand kan je vertellen dat iedereen die heeft, maar je moet het eerst zelf vinden.

Maak er geen beeld of voorstelling van van wat een ander je verteld heeft, want dan vindt je 'm zeker niet.
De ander kan je alleen een weg wijzen, je moet hem zelf gaan.
Thomas A
Thomas A okt 21 '08
iemand kan goeie vragen stellen.........
gast
gast okt 21 '08
Nin waar wil je je gaves voor gebruiken?
gast
gast okt 21 '08
Origineel bericht van: Thomas A
iemand kan goeie vragen stellen.........


...maar je moet zelf de antwoorden vinden laugh
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: gast
Nin waar wil je je gaves voor gebruiken?


Als ik heel eerlijk ben?

Bevestiging...
gast
gast okt 21 '08
Bevestiging van wat, of waarin?
NiN
NiN okt 21 '08
Bevestiging voor mezelf.

Ik ga het je proberen uit te leggen.
In de laatste jaren heb ik diverse ervaringen opgedaan in het paranormale. Deze ervaringen kwamen uit de mond van steeds een ander. Ik weet dat het bestaat maar wil dat zelf ervaren, persoonlijke bevestiging.

Snappie?
witte
witte okt 21 '08
gast, bedankt voor u antwoord, nu heb ik het begrepen.
gast
gast okt 21 '08
Ik ben ervan overtuigd dat iedereen het bevestigd krijgt of ie er naar zoekt of niet, de nieuwe energie zorgt ervoor dat het iet anders kan. (en veel mensen zullen er heel hard van schrikken en niet weten wat ze er mee aan moeten)
NiN
NiN okt 21 '08
Ach de nieuwe energie...voor het 2012 gebeuren bedoel je?

Ik weet niet zozeer of en welke *voorspellings-theorie ik daarvan moet/wil geloven eigenlijk.
witte
witte okt 21 '08
mischien heb ik schrik om dinges te zien

sept 1996 om 5u smorgens ben ik bevallen van een zoontje op 8 maanden, hij heeft het niet gehaald om 19u is hij gestorven, in dezelfde nacht was ik half aan het slapen en half wakker ik voelde dat er iemand aan mijn bed was, dacht verpleegster maar niet een man met het lichaam van mijn baby, en ik gillend en is alles weg, mijn ex-echtgenoot verklaarde dat ik nog in schok ben, toch was het waar. nu 12jaar later denk ik nog elke dag van deze beeld.


en drie dagen geleden droomde ik mijn overleden oma al 20jaar gestorven met een kind van een beeld van mij toen ik nog +- 5jaar was.
gast
gast okt 21 '08
@Nin Je moet ook niets geloven........
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: gast
@Nin Je moet ook niets geloven........


Daarom wil ik ervaren/bevestiging...
NiN
NiN okt 21 '08
Origineel bericht van: witte

sept 1996 om 5u smorgens ben ik bevallen van een zoontje op 8 maanden, hij heeft het niet gehaald om 19u is hij gestorven, in dezelfde nacht was ik half aan het slapen en half wakker ik voelde dat er iemand aan mijn bed was, dacht verpleegster maar niet een man met het lichaam van mijn baby


Wat naar voor je! Knuffel

Ik denk dat het manspersoon dat je aan je bed hebt gehad met het lichaam van je zoontje zijn *haler*(engel) is geweest. Misschien wilde je zoontje nog even afscheid van je nemen voor deze man hem meenam naar *huis*.

Ik begrijp je schrik hiervoor, terwijl het voor mij echt heel warm aanvoelt.
gast
gast okt 21 '08
Origineel bericht van: NiN
Origineel bericht van: gast
@Nin Je moet ook niets geloven........


Daarom wil ik ervaren/bevestiging...


Maar dan niet de verhalen van anderen, maar je eigen innerlijke gevoel bevestigt zien. (wat dat gevoel ook inhoud) Of begrijp ik je verkeerd?
admin
admin okt 21 '08
Stop met zoeken buiten jezelf, je hebt alle antwoorden al echt!
( hier spreekt mevrouw frustratie smile)
Bevestiging vind je binnen jezelf, nooit daar buiten!
witte
witte okt 21 '08
ja, ooh heel lief je hebt mij gerust gesteld en heel ontroerd kijg traantjes, ik heb ook geen afscheid kunnen nemen alles was zo snel gegaan ik ben bevallen met een keizersnede op het laatst moment.

en de droom van mijn oma?
Lena
Lena okt 21 '08
of bedoel je of iemand anders die nieuwe energie al ervaart?
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki