Loading...
nl

welke boeken hebben bij jou een speciaal plekje?

Cialara
Cialara sep 17 '09
Oh, dat lijkt me een mooi boek, ik ga naar de bieb wink
Cialara
Cialara sep 17 '09
Hebben jullie de nieuwe van Dan Brown al gezien? Hij is er alleen nog in de engelstalige versie, de nederlandse komt in oktober uit. Ik ga hem wel kopen, vind zijn boeken heerlijk om te lezen...
Precious1
Precious1 sep 17 '09
Ik heb het boek ook in mijn boekenkast staan. Ik ben niet verder gekomen dan een paar hoofdstukken.
Moet toegeven dat het erg wonderlijk is wat er in staat.
Toch denk ik niet dat wij dit soort dingen kunnen. Wij zijn geen Jezus. Jezus was een vergevorderde ziel (lees de boeken van William Gijsen). Zo ver gevorderd en geevolueerd, daar zijn wij nog lang niet.

Ik heb zojuist het boek "We zijn allen op weg naar de vervolmaking" van Loes van Loon gelezen.
Prachtig boek wat Loes samen heeft geschreven met haar gids. Haar gids is eigenlijk aan het woord in dat boek en zij maakt af en toe opmerkingen er tussen door.
Haar gids verteld dat mediumschap e.d. niet te leren is. Dat heb je of je hebt het niet. En als je dat hebt is daar een reden voor en als je het niet hebt is daar ook een reden voor.
Alle cursussen die tegenwoordig gegeven worden zijn veelal onzin en weggegooid geld. Er word je voorgeschoteld dat je ook medium kunt worden etc etc. Niets is minder waar. Je bent het of je bent het niet. Het enige wat wel oke is, is dat als je al medium bent dat je het dan in goede banen leert leiden.
Sommige cursussen zijn zelfs ronduit gevaarlijk..
Anyway, daarmee wil ik aangeven dat je niet zo snel dingen moet geloven, zeker niet dingen waarin wordt verteld dat iedereen dezelfde gaves heeft en als je die niet hebt dat je het kunt ontwikkelen.
Dat is namelijk niet zo.
Het is een eigenschap. Net zoals bepaalde karakter-eigenschappen die je wel of niet hebt. Een karaktereigenschap die je niet hebt kun je ook niet ontwikkelen tot een staat van het totaal bezitten van die eigenschap.

Het valt me zowiezo op dat er de laatste tijd steeds meer mensen zijn die pretenderen "iets" te kunnen op dat gebied.
Ik krijg vaak sterk het gevoel dat ze graag willen dat ze iets kunnen ipv dat het daadwerkelijk zo is.
Dit heeft volgens mij ook te maken met het feit dat het nogal "in" is momenteel.
Beschermengel
Beschermengel sep 18 '09
Quote:
Hebben jullie de nieuwe van Dan Brown al gezien? Hij is er alleen nog in de engelstalige versie, de nederlandse komt in oktober uit. Ik ga hem wel kopen, vind zijn boeken heerlijk om te lezen...


Waar gaat dat boek over Jorine? ik ken het niet.

@Precious het is inderdaad een boek die je zo 123 niet uitleest, ik leg hem soms ook even weg om alles te laten bezinken......maar als ik weer begin....ik lees echt heel langzaam, dan voel ik me toch weer heel blij met de informatie die er in staat smile


Het boek wat je zegt (We zijn allen op weg naar de vervolmaking" van Loes van Loon ) ga ik zeker ook bestellen ! smileje hebt me hartstikke nieuwschierig gemaakt, bedankt! smile
Cialara
Cialara sep 18 '09
Ik heb het nog niet gelezen want het is net uit! Maar ik heb wel de vorige twee boeken; De Da Vinci code en Het Bernini misterie gelezen.

Allebei heel spannende boeken waarin veel over religie's, de kerk en allerlei bestaande gebouwen worden verweven tot een verhaal wat daar dan op aansluit. Zijn boeken ben ik geneigd om in een keer uit te lezen, want elke bladzijde is spannend.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki