Loading...
nl

12-12-2012

yannick
yannick sep 20 '06
wat gebeurd er precies op deze datum??

en klopt het dat ze later heling uit water kunnen halen??
Delen:
dragonfly
dragonfly sep 20 '06
hey yannick!

over welke datum heb je t toch?

ik geloof in ieder geval wel dat je je zelf kan opladen met water .
dat je daar dus energie van krygt,en juist de negatieve energie van je af kan spoelen!
JulienMoorrees
JulienMoorrees sep 21 '06
Hij bedoeld de datum van het onderwerp 12-12-2012. Je vergist je alleen, het moet 31-12-2012 zijn. Dit is het beginpunt van de nieuwe tijd. Als je precies wilt weten wat er gebeurt, neem dan een kijkje op de hoofdsite http://www.merudi.net en lees de berichten van Michael. Die vertellen je het meeste over de aanloop naar 2012, waarin wij op dit moment dus zitten!

Wat jij leest over heling uit water halen is mij niet bekend, en na 2012 ook niet meer nodig. De mens zal dan in staat zijn zichzelf te helen, mits wij bereid zijn te veranderen de komende 6 jaar.
????
???? sep 21 '06
Moet het niet 21-12-12 zijn? Althans die datum kom ik steeds tegen.
Volgens mij is het ook geen vaste datum maar een richt datum. Het kan net zo goed zijn dat het eerder of later gebeurd of juist heel gelijdelijk dat je er niet eens zo heel veel van merkt.
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Ja volgens mij is het ook 21-12-2012.

Kijk maar eens op http://2012.startpagina.nl/

Groetjes
Mirreke
Mirreke dec 10 '06
Het verloop van 2006 tot eind 2012 zal zich kenmerken door een versterkte aanwezigheid van de signalen van verandering. Deze signalen zullen immer heviger worden en een prominentere rol in het leven van alledag gaan innemen.

Kijk maar op
http://www.vijfdedimensie.nl/content/view/95/111/
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 10 '06
Laten we het gewoon op eind 2012 houden :). En dat is trouwens niet het einden, maar het begin van alles ;).
mause
mause dec 10 '06
ben benieuwd.
Charlie
Charlie dec 11 '06
Ik hoorde dat we dan allemaal doorgaan als lichtwerkers zonder lichaam. Klopt dit??
Oehoe, Scarry
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 12 '06
Nee dit klopt niet. We hebben ons lichaam nog steeds nodig. Wat er wel veranderd is hoe we met onze geest / ziel en lichaam en vooral elkaar omgaan. Dit gaat dus wel veranderen.
Charlie
Charlie dec 12 '06
Pfoeh, gelukkig. :p
Debiorah
Debiorah dec 12 '06
Er zijn vele verhalen over 2012 dus info genoeg. Wat jij ervan denkt is natuurlijk aan jezelf.
Over dat water, iedereen kan water instralen. Zoals je misschien ook weleens van jomanda hebt gehoord. Het is nu zelfs wetenschappelijk bewezen dat je water kunt veranderen door gedachtes of woorden. Hier ff een interessante stukje voor je, van het discovery programma "one step beyond".
 Quote:

Ons brein bestaat voor 80% uit water, de stof die verantwoordelijk is voor alle leven op aarde. Met speciale fotografische technieken heeft de Japanner Masaru Emoto in zijn boek "The Message of Water" de moleculaire veranderingen vastgelegd die zich voordoen wanneer het wordt blootgesteld aan verschillende situaties of emoties, waarmee wordt aangetoond dat het zelfs door gedachten wordt beïnvloed.
yannick
yannick dec 13 '06
naja een ding zeker, we zien dat wel weer wat er allemaal gaat gebeuren :)
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '06
Interessant. Het water leeft :).
Destiny
Destiny dec 14 '06
Ben wel heel benieuwd wat er allemaal gaat gebeuren. Toch ook wel een beetje bang dat ik de dingen waar ik van hou kwijt zou raken. We wachten gewoon maar af. En zal wel een beetje orienteren wie wat allemaal zegt.
Debiorah
Debiorah jan 12 '07
Ja het is zeker een spannende voorspelling.
En ik begrijp wat je bedoeld destiny ik heb er ook nog moeite mee om afstand te doen van deze dingen en mensen. Zelfs als ik weet dat mensen niet echt verdwijnen na hun dood wil ik ze ook niet graag missen.
LPChip
LPChip jan 12 '07
Je hoeft alleen maar afstand te doen van de dingen die je niet echt nodig hebt. Die zijn toch alleen maar ballast voor je. Dingen die echt iets voor je betekenen zijn immers een deel van je. Die wil je toch niet weg doen?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Dat is ook wel waar ik een beetje bang voor ben. Het afscheid dat er volgt en het loslaten van de realiteit zoals deze niet meer de realiteit is. Dat de echte verbindingen zichtbaar worden en duidelijk wordt dat de meeste mensen hun leven op een ilusie hebben opgebouwd. Dat het duidelijk wordt dat de meeste van ons, erg egostisch zijn geweest in de jaren hiervoor.

Fijn is anders....
jo
jo jan 16 '07
ik snap er helemaal niks mer van!!
ik heb al die berichten van michael gelezen maar ik weet het echt niet meer ik snap het niet meer :(
JulienMoorrees
JulienMoorrees jan 16 '07
Wat precies snap je niet? Mss dat ik wat dingen duidelijker kan maken voor je?
Pagina's: 1 2 3 4 5 6 7 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki