Hoi sarah81
Wil graag helpen omdat jij weet hoe!
Klopt dat ik graag mensen help. Weet echt niet altijd hoe dus laat t ook vaak. Misschien bedoel je dat ik t vaker zou moeten doen?.
Kan soms erg frustrerend zijn omdat niet iedereen geholpen wil worden of jou niet begrijpen. Soms zou j het liefst d levenslessen erin willen stampen! En niet omdat jij niet lief bent maar omdat je weet wat het hun uiteindelijk kan brengen en dat gun jij ze!
Dit levert soms een verhit gevecht op met jezelf maar ook met andere.
Sorry, dit herken ik niet. Misschien omdat Ik niet weet wat t iemand kan brengen want Ik weet t zelf niet eens. Ik Vind ook eigenlijk niet dat t een meerwaarde heeft te weten dat je vaker leeft, dat je mee kan kijken, ieder leven en ertussen leert blabla .
Niemand uit de buitenwereld weet dat ik hiermee bezig ben. Niemand zal ik t ookzeggen. Mijn kinderen zijn nog klein en ik wil niet dat hun vroendjes het zouden laten afweten omdat hun moeder kierewiet is. Dus niemand weet t en ik probeer mensen niet om te praten.
Breng de boodschap maar wacht niet elke keer op het resultaat. Jij hebt j taak volbracht!:)
Jij bent momenteel ook bezig met je levenslessen/doelen en je begrijpt ze ook!
Ik begin door te krijgen hoe t werkt. Delessen begrijp ik geen biet van. Ik maak er dan voor mezelf wel een verhaal van om t te accepteren maar ik begrijp ze pas als ik er een draai aan geef. Neem bv vlak voor vakantie vorig jaar in t ziekenhuis komen en met zware hersenschudding op vakantie gaan. Daar maak ik dan van dat ik t rustiger aan moet doen. Terwijl ik n klote vakantie hebgehad, mijn kidsmoesten inleveren want ik deed niks en lag alleen op bed. Les 2 : kids leren rekening met mensen houden. Tja, hoe t werkt?
Jij zoekt en krijgt daarbij hulp van je gidsen/spirits. Je ontvangt meer en meer boodschappen en wil het ook allemaal aangaan. Stapje voor stapje is ook goed! Blijf even gefocust op jezelf. Je voelt je heel sterk op dit moment en j ontdekt meer en meer.
Daar heb je een goeie! Ik vraag vaak hulp en antwoorden aan mijn gids.
Ik moet aan mezelf denken. Helaas voel ik me niet sterk op dit moment. Mss Ben Ik t wel....
Ik zie dat je iets aan het afkappen bent wat je meer rust zou geven als j dat doet. Maar toch blijft het moeilijk en raak je ervan in de war... Ondanks dat je het allemaal zelf heel goed weet. Je krijgt meerdere mogelijkheden en ook dat weet je,omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren hierna twijfel je.
Deze klopt helemaal!
Ik zie een terugkerende liefde/relatue,heb het idee dat het daarmee te maken zou kunnen hebben?!
nee daar heeft t niet mee te maken. Ben benieuwd wie dat zou kunnen zijn trouwens .....
Je zit middenin een transformatie en dat voel je zelf ook!:)
sorry, dat wist ik niet maar verklaart wel een hoop
Veel liefs van Tammie