Loading...
nl

Wil je een kaartlegging?

Suraly
Suraly jul 20 '12
Ik zie dat ik de volgende op de lijst ben...wacht met spanning af... smile
Tammie
Tammie jul 21 '12
Jaja idd. Nu is het Jouw beurt:)

Een lieve zorgzame en sterke vrouw,in het verleden soms wat te passief geweest. Goed van vertrouwen ook!
Ik zie in jouw kaarten dat je nog een last met je meedraagt die te maken heeft met je verleden. Je bent sterk en hebt alles overwonnen,maar het voelt alsof je het nog niet ECHT hebt losgelaten. Je blijft die ellende met je meedragen. Het staat zowat centraal in je leven. Je leeft met je zware rugzak,dag in dag uit. Het voelt voo jou ook normaal om het met je mee te dragen want dat hoort nu bij je! Toch zorgt het vaak onbewust voor blokkades in je leven. Daarom de volgende tip voor jou:
Probeer te mediteren! Klim in gedachten die zware ellendig berg nog een keer op en als je dan eenmaal boven op die top bent dan kijk je terug naar beneden en zie hoe die hoge bergen ineens veel kleiner zijn dan wat ze leken te zijn op het moment dat je het beklom. Pak je rugzak van je rug en gooi die naar beneden! Dan kijk je op en zie je dat je voor een deur staat. Kijk nog een keer achterom en neem afscheid van je verleden. Stap dan moedig door de deur naar jouw toekomst en jouw nieuwe en vrije ik.

Laat het verleden niet je toekomst bepalen.

Je weet het verstandelijk allemaal wel!:) Je bent een slimme vrouw! Gevoelsmatig kan je het bewust of onbewust niet goed los laten.
Maak jezelf vrij! Je hebt recht om te leven met een nieuw begin.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!:)

Succes en veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 21 '12
Hoi Cirr/Bart

Bart de man met wie je alle kanten op kan!:) Vaart met vele winden mee en zegt vaak ja want kent geen nee! Haha sorry die kwam spontaan in me op:)
Diep van binnen ben je zo,n andere man als hoe jij je voor doet komen. Het voelt als een pipo rol. Begrijp je wat ik daarmee bedoel? Die buiten kant is zo duidelijk aanwezig waardoor je er zelf voor zorgt dat niemand daar doorheen kan. Op die manier houdt jij je ware ik zo veel mogelijk alleen voor jezelf. Jij helpt andere maar andere kunnen en of mogen niet voor jou zorgen.
Ik zie en voel eenzaamheid en afzondering. Mooi leerpunt om daar balans in te vinden.
Laat jezelf zien! Je bent een mooi mens!
Het voelt ook alsof j er ergens bent blijven stilstaan en mijn hoofd voelt vol. Ik voel een druk op mijn hoofd! Beide kanten. Denken en voelen... Het niet weten en blijven hangen in diezelfde toestand omdat je gewoonweg echt niet weet hoe en wat en welke keuzes etc. Gevoelig en zeer medelevend! Misschien hsp?? Weet t niet zeker hoor.

Je bent een pracht mens voor iedereen! Nu leren om die energie meer naar binnen te richten voor jezelf!

Ik hoop dat het klopt want het leek alsof iemand mijn hoof overnam,ik wilde dit alles niet eens zo schrijven maar het gebeurde toch!? Apparte ervaring weer met die kaarten. Ben heeel benieuwd naar je feedback.

Veel liefs van Tammie
Cirr
Cirr jul 21 '12
Hoi Tammie,

Hahaha, vindt het leuke uitspraken. De eerst twee zinnen kloppen helemaal :-)

Ik begrijp de Piporol niet helemaal. Ik doe me vrolijker voor dan dat ik eigenlijk ben? Klopt, dat ik een soort van houding/schild heb. Dat is een ingebouwde veiligheid voor mezelf, die ik alleen laat varen als ik mensen om me heen heb, waarvan ik weet dat het okay is. Omdat er niet altijd aansluiting is, kan ik me inderdaad afzonderen wat eenzaam kan voelen. Had zelf al het idee dat ik hooggevoelig ben, maar ben nog niet zolang geleden bij een iriscopiste geweest, en zij zei ook dat ze aan mijn ogen kon zien dat ik HSP was, omdat veel gevoelige kinderen van nu ook deze ogen hadden (ligt aan het zenuwstelsel wat naar voren komt in de ogen).

Mooie woorden, dank je wel. Mag inderdaad de energie meer naar binnen richten voor mezelf, sta daar soms te weinig bij stil.

Bijzonder voor jou dat toch deze informatie naar boven komt die normaal niet uit de kaarten komen, dus dan moet het toch ergens anders vandaan komen laugh

Ga door met je leggingen, want ik vind ze bijzonder, zowel voor mij als ook voor de anderen die ik hier lees !

Liefs en groetjes,
Bart
Tammie
Tammie jul 21 '12
Dank je wel bart! smileik vind het ook leuk om te doen!
Tammie
Tammie jul 23 '12
hoi Marlies13

ben jij echt kind geweest?Dit is de eerste vraag die in mij opkomt. Alsof je al snel te volwassen bent geworden, niet echt kind kind bent geweest. Wijs en slim voor je leeftijd... maar dit zorgt ook voor eenzaamheid. Omdat je anders bent dan vele andere kinderen om je heen... bijvoorbeeld op de basisschool?!
Het woord oneerlijk komt ook bij me naar boven, en in de steek gelaten. Ben je in de steek gelaten voor je gevoel en heeft dat voor verdriet gezorgd of is dat juist nu aan de gang... in elk geval is het nog aanwezig in je huidige leventje op aarde. Ik raad je sterk aan om dit stukje in je leven aan te gaan. Want dat kan voor blokkades zorgen in de rest van je leven.
Ik heb nogmaals de kaarten gelegd voor meer info, maar krijg er tot zover alleen maar deze info uit voor je... blijkbaar is het dan iets waar je iets mee zou kunnen/moeten doen.
Mooie levensles voor je meid.

Ik hoop dat het klopt en jij je hierin kan vinden, dat je hier wat mee kan.

Veel geluk en succes

veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie jul 23 '12
Voor Surely! 2e keer gepost, was vergeten de naam erbij te vermelden...

Jaja idd. Nu is het Jouw beurt:)

Een lieve zorgzame en sterke vrouw,in het verleden soms wat te passief geweest. Goed van vertrouwen ook!
Ik zie in jouw kaarten dat je nog een last met je meedraagt die te maken heeft met je verleden. Je bent sterk en hebt alles overwonnen,maar het voelt alsof je het nog niet ECHT hebt losgelaten. Je blijft die ellende met je meedragen. Het staat zowat centraal in je leven. Je leeft met je zware rugzak,dag in dag uit. Het voelt voo jou ook normaal om het met je mee te dragen want dat hoort nu bij je! Toch zorgt het vaak onbewust voor blokkades in je leven. Daarom de volgende tip voor jou:
Probeer te mediteren! Klim in gedachten die zware ellendig berg nog een keer op en als je dan eenmaal boven op die top bent dan kijk je terug naar beneden en zie hoe die hoge bergen ineens veel kleiner zijn dan wat ze leken te zijn op het moment dat je het beklom. Pak je rugzak van je rug en gooi die naar beneden! Dan kijk je op en zie je dat je voor een deur staat. Kijk nog een keer achterom en neem afscheid van je verleden. Stap dan moedig door de deur naar jouw toekomst en jouw nieuwe en vrije ik.

Laat het verleden niet je toekomst bepalen.

Je weet het verstandelijk allemaal wel!:) Je bent een slimme vrouw! Gevoelsmatig kan je het bewust of onbewust niet goed los laten.
Maak jezelf vrij! Je hebt recht om te leven met een nieuw begin.

Ik hoop dat je er wat aan hebt!:)

Succes en veel liefs van Tammie
layla
layla jul 23 '12
Hey Tammie,

En ik ben, denk ik, de volgende in de rij....
Ik wacht ook af in spanning. :-)

Groetjes,emma
Tammie
Tammie jul 23 '12
Hallo Emma

wat een mooie kaarten zie ik bij jou! smile

eens een keer wat anders dan moeilijkheden en levenslessen door te moeten geven... i like this! smile

Ik zie namelijk de kaart van transformatie al in je verleden te liggen. Jij hebt dus al het nodige gedaan met je levenslessen of ben jij een engel die het allemaal al achter de rug hebt!? ja dat ben je zeker! I feel it! Maar iedereen blijft leren uiteraard. Toch zie ik bij jou wel een groot verschil wat betreft de leerprocessen. Je hebt al een hoop geleerd in elk geval.
Ik zie heel veel kracht bij jou, liefde en geluk... maar kijk uit want ik zie ook jaloezie... die jaloezie komt bij andere mensen vandaan. Maar ik heb ook wel het idee dat je er wel goed mee om kan gaan, jij weet hoe mensen zijn en jij laat hun in d'r eigen waarde! Geen opdringer, maar alles op z'n tijd! Levenslustig ook!:)
Ik kan er niet veel over zeggen, he het gevoel om tegen je te zeggen dat je geslaagd bent!
Ik krijg meteen door dat ik je dat mag zeggen ook, dus bij deze!:) Ik zie bij jou ook geborgenheid! dat is ook het eerste wat ik bij jou voelde en toen had ik die kaarten nog niet eens gelegd, maar kwam ook uit de kaarten! Mooie bevestiging toch!
Je spirits zijn helemaal blij met jou!

Jij bent op de goede weg, ga zo door... let wel op je grenzen... niet iedereen is al zover en dat kan soms voor jaloezie en verdriet zorgen. Soms zelfs ondankbaarheid etc... tja mensen he!:) trek je er niets van aan, jij weet veel beter, want jij bent heel wijs en laat je never nooit daarvan af brengen...

Prachtige kaarten, ben er stiekem wel jaloers op! Hoe doe je het!? Ben jij niet zo koppig en eigenwijs misschien en ik veel te koppig en eigenwijs? haha. nee hoor meid, geen jaloezie! Ik accepteer liefdevol waar ik ben in mijn ontwikkeling, maar je bent een mooie spiegel voor andere!

we zitten met z'n alle in 2012 waar we sdus met z'n alle veranderingen zullen ondervinden dus jij ook ga ik wel vanuit. Ik wens je daarmee veel succes!:)

Ik hoop dat het klopt, ik krijg er meer niet uit nu en ben niet op mijn vaste locatie, dus hoop dat ik geen verkeerde info ontvang. Had deze ochtend wel een beetje dat idee dat ik info kreeg die niet klopte maar wel bij de persoon van wie dit huis is dus... ik hoop echt dat deze info klopt bij jou.
ik weet namelijk dat deze info niet past bij de persoon die hier woont wink

Heel veel liefs en geluk van Tammie




Ik hoef jou waarschijnlijk niet te vertellen dat je hulp krijgt aan alle kanten van je spirits, maar doe het toch!
Suraly
Suraly jul 23 '12
Hi lieve Tammy,

Bedankt voor de legging!

Ik had het al door dat de legging voor mij was bedoeld...maar lief dat je hem nogmaals post met mijn naam...thnx... wink

Moet wel zeggen dat je de spijker op zijn kop slaat...want het slaat volledig op mij... grin

Ik heb zeker heel wat overwonnen maar ik heb het nog niet ECHT losgelaten...de onnodige ballast die ik nog dagelijks meesleur zorgt zeker voor blokkades in me leven...

Ik zal je advies opvolgen en gaan mediteren...want het is hoog tijd dat ik die rugzak naar beneden gooi!

Ja, ik weet het allemaal wel...maar goed om te lezen dat je me duidelijk maakt dat ik het allemaal wel op een rijtje heb... wink

Op naar een nieuw begin!

Nogmaals bedankt...en ja ik heb hier zeker wat aan! smile

Veel liefs,

Suraly
layla
layla jul 24 '12
Hey Tammie,

Eerst en vooral heel erg bedankt voor de legging en de tijd die je erin gestoken hebt.
In alles wat je schrijft, herken ik mezelf heel erg.

Ik heb inderdaad een periode van transformatie/verandering achter de rug, ik heb heel wat meegemaakt het laatste jaar. Ik heb heel erg diep gezeten, maar ik heb mezelf bij mekaar geraapt en keihard gewerkt aan mezelf…. Met als resultaat dat ik er veel sterker ben uitgekomen.
Ik heb heel goed afgewogen wat voor mij persoonlijk belangrijk is in mijn leven, en alle mensen/dingen/situaties die dat niet zijn (en dus ook mijn tijd/energie/moeite niet waard zijn), heb ik losgelaten en achter mij gelaten…

Die jaloezie kan ik ook heel goed plaatsen, vooral van collega’s ondervind ik veel jaloezie.
Maar ook dat kan ik perfect loslaten….
Ik stel me steeds de vraag : ‘is het de moeite om me druk te maken of te stressen in die persoon of situatie?’ En meestal is het antwoord ‘nee’, en laat ik het los. Want uiteindelijk is hun jaloezie hun probleem, niet het mijne…. Plus, als ik stress of me zenuwachtig maak in hun jaloezie, wie is dan het slachtoffer? Ik, want die jaloerse mensen weten niet hoe ik me voel of vinden het juist leuk dat ik me slecht voel. Die macht wil ik niemand geven over mijn leven of mijn gevoelens;..
Zoals je zegt : ik laat hen gewoon doen en hun jaloers gedrag of jaloerse opmerkingen raken me niet langer.

Ook die geborgenheid is heel juist.
Doordat ik voor mezelf heel duidelijk heb bepaald wat en wie belangrijk is in mijn leven en wat/wie niet, verspil ik niet langer energie aan mensen die dat niet waard zijn.
Alle energie die ik daardoor over heb, spendeer ik aan de mensen die ik heel graag zie.
Ik krijg ook nu vaak de opmerking van die mensen dat ze mijn liefde en vriendschap écht voelen…
Dat te horen, doen ongelooflijk veel deugd.

Ik let inderdaad heel goed op mijn grenzen. Vroeger liet ik me van de wijs brengen en was ik verdrietig als mensen me opzettelijk kwetsten of lelijke dingen zeiden tegen mij.
Nu niet meer, ik probeer erboven te staan en te denken : ‘dat is jouw mening en jij hebt recht op jouw mening, maar ik laat me er niet meer door kapot maken’.

Hehe, hoe ik dit gedaan heb, vraag je me….
Ik heb héél diep gezeten, en nu denk ik : ‘ik moest eerst de bodem van de put voelen, waar ik ingevallen was, om me dan keihard terug te kunnen afduwen in die put en in volle snelheid naar boven te schieten….als een ander, sterker en krachtiger mens.’
Het is eigenlijk wel jammer dat je eerst zo hard moet gekwetst worden, zo veel pijn en verdriet moet meemaken om die ontwikkeling te kunnen doormaken.
Op het moment zelf is het zwaar om te blijven vechten, te blijven doorzetten…
In die periode heb ik heel veel gehad aan de mensen rondom mij : mijn ouders, vrienden, familie…
Ik heb ook geleerd altijd naar de positieve dingen te kijken.
Uit heel veel situaties die je meemaakt, kan je iets positiefs leren.
Uit die zware periode heb ik geleerd dat een mens heel veel aankan en dat je ook alleen heel sterk kan zijn. En het spreekwoord : ‘waar een wil is, is een weg’, is ook waar.
Ik had een hele sterke wil om er niet onderdoor te gaan en om er als een ander mens uit te komen.
In die periode heb ik ook heel veel boeken gelezen over loslaten, problemen laten bij wie ze horen, omgaan met jaloezie….

Leuk te horen dat ik veel hulp krijg van mijn spirits. Ik heb hen ook in die zware periode vaak gevraagd om mij bij te staan en me te helpen erdoorte komen. Ik ging toen ook regelmatig naar het kerkhof om mijn overleden dierbaren te bezoeken….

Nogmaals bedankt, Tammie, voor de legging.
Groetjes,emma
admin
admin jul 24 '12
Dankjewel voor deze terugkoppeling Emma, gericht aan Tammie, maar we lezen allemaal mee smileen ik wil je zeggen dat als je jouw verhaal leest dat je 'gevecht' en 'overwinning' inspireert. In je verhaal klinkt de kracht door, die je op jezelf hebt heroverd. Fijn. Kan je aangeven waar mensen jaloers op zijn en hoe je dat bent gaan herkennen? Natuurlijk alleen delen als je dat wilt... In elke geval mijn complimenten voor de manier waarop je je weg hebt afgelegd. Gr., Mars
layla
layla jul 24 '12
Hey Mars,

Fijn te horen dat anderen meelezen, want ik heb die tekst ook hier gepost (en niet via PM aan Tammie) omdat ik indertijd, tijdens die zware periode, ook heel veel gehad heb aan verhalen die ik hier las, in boeken of gewoon gesprekken met anderen.
Ik ben die periode doorgeworsteld en als ik met mijn verhaal mensen kan helpen en/of steunen, dan doe ik dat met veel plezier en heel mijn hartje.

Goh, naar mijn gevoel zijn bepaalde mensen uit mijn omgeving jaloers omdat ik iemand ben die is opgevoed met 3 basisprincipes en die zijn : ‘eerlijk duurt het langst’, ‘doe nooit een ander aan wat je niet wil dat ze jou aandoen’, en ‘vriendelijk en respectvol zijn, kost geen geld’.
Persoonlijk vind ik dat hele mooie en goede principes, maar met eerlijkheid kunnen mensen niet altijd goed om, ook al ben ik altijd eerlijk op een beleefde, respectvolle manier.
Verder ben ik ook iemand die, eens ik mezelf een doel heb gesteld, er 100% voor gaat en niet opgeeft. Ik bereik ook meestal wat ik voor ogen heb, en dat maakt mensen, die snel opgeven en niet doorzetten, jaloers, denk ik.
Bijvoorbeeld : toen ik 13 jaar was, vroeg een leraar wat elke leerling wou bereiken in het leven.
Toen hij die vraag aan mij stelde, antwoordde ik : ‘op mijn 18e hoger onderwijs volgen, 3 jaar later afstuderen met onderscheiding, direct daarna gaan werken, op mijn 25e een eigen huis hebben….’
Die leraar schrok erg en had nog nooit een kind van die leeftijd zoiets horen zeggen.
Intussen heb ik al die doelen bereikt…. Enkel het huis heb ik iets later gekocht dan gepland, maar al de rest is zo uitgekomen.
Ik heb er wel keihard voor gevochten en soms echt afgezien, maar toch heb ik het gehaald, op wilskracht.

En als je die doelen dan bereikt, wekt dat jaloezie bij mensen…
Ook nu ik op emotioneel vlak veel heb losgelaten en mezelf nieuwe doelen heb gesteld ( = enkel nog tijd/energie en moeite steken in de mensen die dat écht waard zijn), merk ik jaloezie.
Omdat ik heel bewust heel veel doe voor de mensen die ik graag zie en omdat ik de mensen die mijn vriendschap niet waard zijn, gewoon loslaat, laat zien wie ze zijn, maar verder geen contact met hen zoek. Omdat de vriendschap en liefde die ik nu kan geven aan mensen die het wél verdienen, zo veel intenser en dieper is, wekt dat jaloezie....

Het leven is al zo kort, dat ik voor mezelf ervoor gekozen heb het maximale eruit te halen met de mensen die ik graag zie en geen energie meer wens te verspillen aan mensen die dat simpelweg niet waard zijn…
admin
admin jul 24 '12
Hi Emma,

Dankjewel voor je frank en vrije antwoord. Bijzonder. Je bent heel duidelijk en resoluut en dat strekt tot voorbeeld. Niet iedereen is in staat om zo helder zijn of haar keuzes te formuleren, zoals je beschrijft. Ik heb je antwoord met plezier gelezen. Je woorden hebben een aanzuigende werking, waar anderen in de 'slipstream' mee zouden kunnen varen. Je hebt een echte go getters mentaliteit. Er komen twee vragen bij me op en ik ben zo vrij ze je voor te leggen. De eerste vraag is of alles op je pad zo helder is/was, of dat je ook mensen/situaties tegenkomt/kwam waar je zou kunnen spreken over een 'grijs gebied' (wel of geen energie investeren) en zo ja, hoe kwam je daar tot een keuze, wat was je criterium? [Is dit goed voor Emma?] De tweede vraag ligt een beetje in het verlengde van de eerste: is ten principale niet ieder mens jouw vriendschap waard? Ik snap dat je keuzes maakt in je aandacht/energie, zondermeer, maar ben erg nieuwsgierig of de 'zwakkeren' (bijvoorbeeld jaloerse mensen) en hun verhaal of achtergrond kunnen rekenen op je compassie en jullie van elkaar mogen leren. Thanks for sharing. Je hebt een interessant verhaal. Liefs, Mars
Tammie
Tammie jul 25 '12
Ik dank jullie alle voor de feedback! smile
Vind ik erg fijn om terug te lezen en dit alles samen te kunnen delen en te leren... smile

Dank jullie alle dat ik voor jullie de kaarten heb mogen leggen en jullie een stukje heb mogen helpen met inzichten die ik gekregen heb. Dank jullie voor het vertrouwen in mij en onze gidsen!

Dank jullie ook namens onze spirits! smile
marlies13
marlies13 jul 26 '12
Woowww mijn hart gaat ervan tekeer haha
Klopt wel, vorige week nog over gehad. Dat ik me altijd ouder heb gevoeld dan andere kinderen op school. Verder leuke jeugd gehad, en op me 17de was ik wel al zwanger. Dat in de steek gelaten moet ik ff overna denke;)

Bedankt!!
Islandlady
Islandlady jul 29 '12
Hoi Tammie,

Wat een mooie leggingen doe jij.
Wil je voor mij, als je tijd hebt ook een legging doen?

Dank je wel alvast.

Knuffel

B
admin
admin jul 31 '12
Hoi Tammie,

Wat.bijzonder is dit zeg! Wil je voor mij ook een legging doen alsjeblieft?

Groetjes, Sarah
Laurina
Laurina aug 1 '12
Hai Tammie,

Ik zou graag van je horen wat ik nodig heb volgens jouw kaartleggingen. En misschien mag je me dan ook dingen laten weten die ik me afvraag.

Lieve groetjes
Laurina
Tammie
Tammie aug 2 '12
Hoi Islandlady

ik zie bij jou voornamelijk positiviteit,geluk,tevredenheid,stabiliteit en liefde!:)
Hele mooie kaarten! Ik zie dat er van alles is gebeurd maar dat het je uiteindelijk rust heeft gebracht. Ik zie namelijk in je verleden keuze,s te liggen. Hebben die keuze,s te maken met het verbreken van een relatie/vriendschap met iemand waar je veel van hield? Het voelt bijna niet als een keuzen maar was eerder noodzakelijk! Het heeft je veel opgeleverd uiteindelijk!
Ik voel een lieve vrouw,heb j het druk? Ik zie veel mensen om je heen en toch voel jij als persoon rustig aan bij mij. Je lijkt druk bezig te zijn met meerdere mensen. Ik zi ook ontmoetingen en reizen bij jou. Misschien dat het daarmee te maken heeft dat ik et ervaar als druk?! Mensen om je heen,ik blijf het voelen...
Ik zie ook iets met geld. Heb je een erfenis gekregen of nieuws wat te maken heeft met geld en ik zie ook een verhit gevecht... het gaat om iets wat afgesloten is en daarvan ontvang je geld.
Ik merk dat het moeilijk is om bij jou te komen. Ik krijg moeilijk contact met je. Voor mijn gevoel komt. dat door al die mensen om je heen. Je bent er zo mee bezig en kan niet stil staan lijkt wel en ik moet steeds achter je aan rennen.

Lief,leuk en gezellig mens ben! Behulpzaam vooral! Graag onder de mensen...
Neem je ook op tijd even rust,je doet het prima en je vind het leuk. Maar let wel op je energie...
Je weet al veel en bent op de goede weg in je leven.
Jij durft keuzes te maken en voor jezelf te kiezen.... Heeeeeel goed!:)

Veel liefs van Tammie
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki