Loading...
nl

Wil je een kaartlegging?

Tammie
Tammie aug 2 '12
@islandlady

Aanvulling: ik voel me moe naar het kaartleggen. Maar toch ga ik door en ik heb de neiging om snel en veel te willen praten!? Herkenbaar misschien?
Ik heb het idee dat jij het niet erg vind,misschien zelfs wel leuk want ik zie je vriendelijk lachen.
Is er reeds iemand overleden waar je veel van houdt misschien?
Tammie
Tammie aug 2 '12
Hoi sarah81

Wil graag helpen omdat jij weet hoe! Dit kan soms erg frustrerend zijn omdat niet iedereen geholpen wil worden of jou niet begrijpen. Soms zou j het liefst d levenslessen erin willen stampen! En niet omdat jij niet lief bent maar omdat je weet wat het hun uiteindelijk kan brengen en dat gun jij ze!
Dit levert soms een verhit gevecht op met jezelf maar ook met andere.
Breng de boodschap maar wacht niet elke keer op het resultaat. Jij hebt j taak volbracht!:)

Jij bent momenteel ook bezig met je levenslessen/doelen en je begrijpt ze ook! Jij zoekt en krijgt daarbij hulp van je gidsen/spirits. Je ontvangt meer en meer boodschappen en wil het ook allemaal aangaan. Stapje voor stapje is ook goed! Blijf even gefocust op jezelf. Je voelt je heel sterk op dit moment en j ontdekt meer en meer.
Ik zie dat je iets aan het afkappen bent wat je meer rust zou geven als j dat doet. Maar toch blijft het moeilijk en raak je ervan in de war... Ondanks dat je het allemaal zelf heel goed weet. Je krijgt meerdere mogelijkheden en ook dat weet je,omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren hierna twijfel je. Ik zie een terugkerende liefde/relatue,heb het idee dat het daarmee te maken zou kunnen hebben?!

Je zit middenin een transformatie en dat voel je zelf ook!:)

Veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie aug 2 '12
Hoi laurina

jij hebt al leren loslaten en kappen met dat wat niet goed voor je was/is...
Je bent er klaar mee,het oude leventje,je verleden en sommige mensen. Je hebt geleerd om dat los te laten en dat maakt dat je er helemaal klaar voor bent! De toekomst! Liefde is bij jouw het eindresulaat!:) hoe mooi!:)
Je bent een doorzetter,een vechter en hebt er zin in om nieuwe mensen te ontmoeten om veel te leren en je hebt alle vertrouwen. Wat een ontwikkeling zeg! Prachtig gewoon! Jij bent goedezind en het leven i je goed gezind! Dat beloofd een mooie toekomst!
Je bent een vriend voor ons alle!:)

Veel liefs van Tammie
admin
admin aug 2 '12
Originally Posted By: Tammie
Hoi sarah81

Wil graag helpen omdat jij weet hoe!




Klopt dat ik graag mensen help. Weet echt niet altijd hoe dus laat t ook vaak. Misschien bedoel je dat ik t vaker zou moeten doen?.



Kan soms erg frustrerend zijn omdat niet iedereen geholpen wil worden of jou niet begrijpen. Soms zou j het liefst d levenslessen erin willen stampen! En niet omdat jij niet lief bent maar omdat je weet wat het hun uiteindelijk kan brengen en dat gun jij ze!
Dit levert soms een verhit gevecht op met jezelf maar ook met andere.


Sorry, dit herken ik niet. Misschien omdat Ik niet weet wat t iemand kan brengen want Ik weet t zelf niet eens. Ik Vind ook eigenlijk niet dat t een meerwaarde heeft te weten dat je vaker leeft, dat je mee kan kijken, ieder leven en ertussen leert blabla .

Niemand uit de buitenwereld weet dat ik hiermee bezig ben. Niemand zal ik t ookzeggen. Mijn kinderen zijn nog klein en ik wil niet dat hun vroendjes het zouden laten afweten omdat hun moeder kierewiet is. Dus niemand weet t en ik probeer mensen niet om te praten.




Breng de boodschap maar wacht niet elke keer op het resultaat. Jij hebt j taak volbracht!:)

Jij bent momenteel ook bezig met je levenslessen/doelen en je begrijpt ze ook!




Ik begin door te krijgen hoe t werkt. Delessen begrijp ik geen biet van. Ik maak er dan voor mezelf wel een verhaal van om t te accepteren maar ik begrijp ze pas als ik er een draai aan geef. Neem bv vlak voor vakantie vorig jaar in t ziekenhuis komen en met zware hersenschudding op vakantie gaan. Daar maak ik dan van dat ik t rustiger aan moet doen. Terwijl ik n klote vakantie hebgehad, mijn kidsmoesten inleveren want ik deed niks en lag alleen op bed. Les 2 : kids leren rekening met mensen houden. Tja, hoe t werkt?




Jij zoekt en krijgt daarbij hulp van je gidsen/spirits. Je ontvangt meer en meer boodschappen en wil het ook allemaal aangaan. Stapje voor stapje is ook goed! Blijf even gefocust op jezelf. Je voelt je heel sterk op dit moment en j ontdekt meer en meer.




Daar heb je een goeie! Ik vraag vaak hulp en antwoorden aan mijn gids.
Ik moet aan mezelf denken. Helaas voel ik me niet sterk op dit moment. Mss Ben Ik t wel....





Ik zie dat je iets aan het afkappen bent wat je meer rust zou geven als j dat doet. Maar toch blijft het moeilijk en raak je ervan in de war... Ondanks dat je het allemaal zelf heel goed weet. Je krijgt meerdere mogelijkheden en ook dat weet je,omdat je niet precies weet wat er gaat gebeuren hierna twijfel je.


Deze klopt helemaal!



Ik zie een terugkerende liefde/relatue,heb het idee dat het daarmee te maken zou kunnen hebben?!



nee daar heeft t niet mee te maken. Ben benieuwd wie dat zou kunnen zijn trouwens .....




Je zit middenin een transformatie en dat voel je zelf ook!:)




sorry, dat wist ik niet maar verklaart wel een hoop wink

Veel liefs van Tammie


Dank je wel voorspellingen deze mooie kaartlegging ende tijd die je erin gestoken hebt.

Lieve groet Sarah
admin
admin aug 2 '12
Jaaaaaaa, die terugkerende liefde/relatie weet ik wel! Liefde voor en relatie met mezelf!!!! DAAR heeft t inderdaad mee te maken! Super Tammie!
admin
admin aug 3 '12
Hi Sarah,

Mij vielen twee reacties van je op:

"Niemand uit de buitenwereld weet dat ik hiermee bezig ben. Niemand zal ik t ook zeggen. Mijn kinderen zijn nog klein en ik wil niet dat hun vriendjes het zouden laten afweten, omdat hun moeder kierewiet is."

+

"Liefde voor en relatie met mezelf."

In het artikel "Hooggevoeligheid als kracht" van Enigma wordt gerefereerd aan aanpassingsgedrag. Ik moest daar bij het lezen van je reactie aan denken. Misschien kan je er iets mee, misschien ook niet.

Groet, Mars
Laurina
Laurina aug 3 '12
Dank je wel voor zulke mooie woorden! Ik begrijp ze. En 1 van die nieuwe mensen ben jij!

Liefs Laurina
admin
admin aug 4 '12
Je hebt gelijk Mars ... Dank je wel!
Tammie
Tammie aug 4 '12
Hoi sarah

bedankt voor je feedback. Tijdens het leggen van de kaarten heb ik een aantal keer gedacht:klopt dit wel bij sarah. Ik kreeg het gevoel dat de info meer voor mezelf bedoeld was namelijk. Toch eigenwijs geweest en mijn intuitie niet opgevolgd! Maar alleen zo kom ik erachter voor mezelf hoe ik wel beter naar mijn intuitie moet leren luisteren. Ik heb er een paar keer over gedaan om antwoorden te krijgen. Ik heb blijkbaar geen conectue met je kunnen krijgen. Ook heb ik sterk het gevoel dat ik dat nog steeds niet mag of kan. Na aanleiding van jouw feedback begrijp ik ook waarom!. Jammer dat je zo achter de schermen leeft.
Je hebt mij nu in elk geval erg geholpen doordat ik nieuwe inzichten heb gekregen over mijn intuitie!
Dank je wel daarvoor! Ik hoop dat je meer in jezelf gaat geloven en vertrouwen. Jij bent niet raar of gek! Je bent uniek en liefdevol!
Mijn wens voor jou is dat jij jezelf mag gaan bevrijden uit je eigen gecreeerde gevangenis.

Veel...succes! Liefde! Warmte! Geluk! Kracht en licht voor jou!:)

Veel liefs van Tammie
Tammie
Tammie aug 4 '12
Graag gedaan laurina:)
admin
admin aug 4 '12
Hoi Tammie,

Sow hey, jij moet boeken gaan schrijven;jij kan het spannend maken zeg! Van gevangenis is absoluut geen sprake. Bovendien mocht jemegewoon lezen, is ook al vaker gebeurd hier op het forum. HIER leef Ik me uit laughI.r.l. Praat ik nooit over de spirituele wereld en probeer ik niemand "over te halen" ook spiritueel te zijn (of hoe noem je dat). I.r.l. boodschappen doen, sportwedstrijden carpoolen, verjaardagen, hondenclub blabla. Ik heb wel iets anders te doen Dan daaroverte praten; Ik noemde het n.a.v. Jouw lezing (die overigens wel heel goed was, uiteindelijk bleek je me goed te kunnen
lezen).

Maar jebedoelt het goed. Dank voor jecommentaar en je lezing. Ik vond het echt goed!

Lieve groet, Sarah
Islandlady
Islandlady aug 6 '12
Origineel bericht van: Tammie
Hoi Islandlady

ik zie bij jou voornamelijk positiviteit,geluk,tevredenheid,stabiliteit en liefde!:)
Hele mooie kaarten! Ik zie dat er van alles is gebeurd maar dat het je uiteindelijk rust heeft gebracht. Ik zie namelijk in je verleden keuze,s te liggen. Hebben die keuze,s te maken met het verbreken van een relatie/vriendschap met iemand waar je veel van hield? Het voelt bijna niet als een keuzen maar was eerder noodzakelijk! Het heeft je veel opgeleverd uiteindelijk!
Ik voel een lieve vrouw,heb j het druk? Ik zie veel mensen om je heen en toch voel jij als persoon rustig aan bij mij. Je lijkt druk bezig te zijn met meerdere mensen. Ik zi ook ontmoetingen en reizen bij jou. Misschien dat het daarmee te maken heeft dat ik et ervaar als druk?! Mensen om je heen,ik blijf het voelen...
Ik zie ook iets met geld. Heb je een erfenis gekregen of nieuws wat te maken heeft met geld en ik zie ook een verhit gevecht... het gaat om iets wat afgesloten is en daarvan ontvang je geld.
Ik merk dat het moeilijk is om bij jou te komen. Ik krijg moeilijk contact met je. Voor mijn gevoel komt. dat door al die mensen om je heen. Je bent er zo mee bezig en kan niet stil staan lijkt wel en ik moet steeds achter je aan rennen.

Lief,leuk en gezellig mens ben! Behulpzaam vooral! Graag onder de mensen...
Neem je ook op tijd even rust,je doet het prima en je vind het leuk. Maar let wel op je energie...
Je weet al veel en bent op de goede weg in je leven.
Jij durft keuzes te maken en voor jezelf te kiezen.... Heeeeeel goed!:)

Veel liefs van Tammie


Hoi Tammie,

Sorry voor de wat verlate reactie. Thuis nog even geen internet. Ik ben "flabbergasted" bij je legging. Werkelijk waar. Er is inderdaad heel veel gebeurd en heb noozakelijkerwijs de relatie met iemand verbroken waar ik heel veel van hield maar niet goed voor mij was. En inderdaad waar ik nu ben, alles met een jaar tijd heeft me inderdaad heel veel gebracht. Ik wil het je prive wel een keer vertellen. Inderdaad veel mensen om me heen. Neem ook niet echt de tijd voor mijzelf en het spirituele waar ik veel mee bezig was. Het begint weer te komen. Heb ook daar een nare ervaring mee meegemaakt. Een mens die er misbruik van heeft gemaakt.

Geld? Wow geld zou super welkom zijn maar bij wie niet. Om het stukje waarvan je zegt het is afgesloten maar daar ontvang je geld, dat kan inderdaad wel degelijk maar ik vraag niet. Er is veel gedaan voor me. Ik ben veel met mijn kinderen bezig (net weer bij me) en een nieuwe relatie, ook met kinderen. Dus dat kan wel kloppen. Dat ik nu even rustig zit, dat is voor het eerst sinds afgelopen weken.

Dank dank dank.

Knuffel van mij ;-)
Islandlady
Islandlady aug 6 '12
Origineel bericht van: Tammie
@islandlady

Aanvulling: ik voel me moe naar het kaartleggen. Maar toch ga ik door en ik heb de neiging om snel en veel te willen praten!? Herkenbaar misschien?
Ik heb het idee dat jij het niet erg vind,misschien zelfs wel leuk want ik zie je vriendelijk lachen.
Is er reeds iemand overleden waar je veel van houdt misschien?


Als ik mijn verhaal kwijt wil, dan praar ik veel maar kan ook heel erg goed zwijgen :-) moet wel glimlachen nu ik dit schrijf.
Diegene die overleden is waar ik veel van houdt is al lang geleden overleden. Ik denk zelf dat ze bij me is.

Nogmaals heel erg dank lieve Tammie. XX
Tammie
Tammie aug 6 '12
Hoi Islandlady

Heel erg graag gedaan hoor!:) En je mag me altijd schrijven in pb uiteraard. Maar let wel tegen wie je het zegt he... want ik kan ook lang en veel lullen hoor!:) En ook heel stil zijn!:) hihihi

Good luck to you!
divaroos
divaroos aug 8 '12
hallo tammie, kan je voor mij ook kaarten leggen
Pablo
Pablo aug 10 '12
Beste Tammie, zou je voor mij ook een kaartlegging willen doen? Ik kan wel een inzicht gebruiken momenteel.

Liefs, Pablo.
Tammie
Tammie aug 11 '12
Hoi divaroos

Ik heb je een PB gestuurd.

Veel liefs van Tammie
divaroos
divaroos aug 17 '12
hierbij wou ik je toch even bedanken tammie, het klopte allemaal..., groetjes divaroos
jettie
jettie aug 18 '12
Hallo Tammie

ik zag je berichtje voor wie een kaartlegging wil ,als je dat nog doet zou je voor mij een kaartlegging willen doen

Liefs jettie
wolfke
wolfke aug 26 '12
Hallo Tammie,
is het mogelijk om voor mij eens een legging te doen?
alvast bedankt,
Groetjes
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki