Hallo Emma
wat een mooie kaarten zie ik bij jou!
eens een keer wat anders dan moeilijkheden en levenslessen door te moeten geven... i like this!
Ik zie namelijk de kaart van transformatie al in je verleden te liggen. Jij hebt dus al het nodige gedaan met je levenslessen of ben jij een engel die het allemaal al achter de rug hebt!? ja dat ben je zeker! I feel it! Maar iedereen blijft leren uiteraard. Toch zie ik bij jou wel een groot verschil wat betreft de leerprocessen. Je hebt al een hoop geleerd in elk geval.
Ik zie heel veel kracht bij jou, liefde en geluk... maar kijk uit want ik zie ook jaloezie... die jaloezie komt bij andere mensen vandaan. Maar ik heb ook wel het idee dat je er wel goed mee om kan gaan, jij weet hoe mensen zijn en jij laat hun in d'r eigen waarde! Geen opdringer, maar alles op z'n tijd! Levenslustig ook!:)
Ik kan er niet veel over zeggen, he het gevoel om tegen je te zeggen dat je geslaagd bent!
Ik krijg meteen door dat ik je dat mag zeggen ook, dus bij deze!:) Ik zie bij jou ook geborgenheid! dat is ook het eerste wat ik bij jou voelde en toen had ik die kaarten nog niet eens gelegd, maar kwam ook uit de kaarten! Mooie bevestiging toch!
Je spirits zijn helemaal blij met jou!
Jij bent op de goede weg, ga zo door... let wel op je grenzen... niet iedereen is al zover en dat kan soms voor jaloezie en verdriet zorgen. Soms zelfs ondankbaarheid etc... tja mensen he!:) trek je er niets van aan, jij weet veel beter, want jij bent heel wijs en laat je never nooit daarvan af brengen...
Prachtige kaarten, ben er stiekem wel jaloers op! Hoe doe je het!? Ben jij niet zo koppig en eigenwijs misschien en ik veel te koppig en eigenwijs? haha. nee hoor meid, geen jaloezie! Ik accepteer liefdevol waar ik ben in mijn ontwikkeling, maar je bent een mooie spiegel voor andere!
we zitten met z'n alle in 2012 waar we sdus met z'n alle veranderingen zullen ondervinden dus jij ook ga ik wel vanuit. Ik wens je daarmee veel succes!:)
Ik hoop dat het klopt, ik krijg er meer niet uit nu en ben niet op mijn vaste locatie, dus hoop dat ik geen verkeerde info ontvang. Had deze ochtend wel een beetje dat idee dat ik info kreeg die niet klopte maar wel bij de persoon van wie dit huis is dus... ik hoop echt dat deze info klopt bij jou.
ik weet namelijk dat deze info niet past bij de persoon die hier woont
Heel veel liefs en geluk van Tammie
Ik hoef jou waarschijnlijk niet te vertellen dat je hulp krijgt aan alle kanten van je spirits, maar doe het toch!