En liefde is 1 van de lagen, dus een wereld met alleen maar liefde, je kan dat predikken miljarden jaren, maar we leven dus in een zonnenstelsel met meerde planeten en ook de maan.
Als ik dan iemand zie met die info, dan zie ik die persoon die dat hier neerzet op dat moment ook verantwoordelijk voor het verspreiden van die info.
Als ik dan aan die persoon vraag of die zelf wel iets van de planeten weet en of het dan niet beter is zelf dat te onderzoeken, dan zie ik verzet.
En dan doe ik betuttelend volgens de topicstarter, waar uiteraard de topicstarter een eigen mening mag hebben.
Als ik dan zie dat iemand met info over de kosmos bezig gaat zoals hier, en zie de kosmos dan maar als alles wat buiten de dampkring plaats vindt, en op deze planeet die kennis de afgelopen 15 eeuwen verboden waren, en nu er vrijheid is mensen toch wel vaak aan de haal gaan met die info op een manier waar de mens in zichzelf dus nog niet veel mee opschiet, en ik dan op die site lees dat alle mensen zich dan kunnen gaan verzamelen op een zeker moment op een zekere plek, dat zie je ze ook doen in het midden oosten.
Dus eigenlijk min of meer moet je dan ook niet iets te ver ontwikkeld zijn zie ik, hier op aarde hebben dan een paar mensen een soort patent op de waarheid, en als je er iets van zou zeggen wat te waar is, dan zal een aantal mensen zich uiteraard gaan verzetten.
Nu ik dan toch al als betuttelend gezien wordt door de topicstarter, ik dan gewoon een botsing zie in de planeetstanden van die persoon en mezelf.
Helaas, het ging over venus en de maan toch? rot dan als je daar wat verder in bent als je medemens, en er geen fanancieel gewin uit probeert te halen (mars en mercurius)
Ik vindt het ook best jammer dat JustLove niet open staat voor de kosmos en zijn/haar geboorteinfo niet geeft, dan ben je aan het plempen met info waar je zelf niet voor open staat.
En nogmaals, zie dit nu niet als een aanval of persoonlijk, het zijn dan mijn ervaringen in het leven...
nogmaals, ik wens iedereen het allerbeste toen in deze wereld.