Loading...
nl

6 juni 2012: The Planets are lining up

Erix
Erix jun 3 '12
Op 15 augustus 2012 passeerd mars saturnus in weegschaal...
En dan is jupiter er niet om te beschermen, die staat dan in tweelingen.
wees niet bang, de handel zal dan een klap oplopen als je dacht dat de crisis van de afgelopen jaren geen neerwaards spiraal zouden bezitten.
Je snapt dus nu wat de maya's bedoelde met het einde van een tijdperk misschien.
einde tijdperk religie, religie staat geheel los van het geloven in god, wat geloven in het goede in de mens inhoud.
Religie is een woord uit het oude latijns wat opnieuw vastbinden betekend.
de zon is het scheppende zelf.
admin
admin jun 3 '12
Erix, ik begrijp jou niet......Er worden op merudi wel vaker stukken geplaatst ter info met de link eronder!

En als ik aangeef "Hij zegt dit en jij zegt dat" is het uiteindelijk mij keus welk verhaal ik interessant genoeg vind om verder uit te zoeken of als waarheid herken. Inderdaad, ik moet zelf weten wat ik (h)erken,net als jij daar vrij in bent.

Maar betuttelend gaan doen...

Quote:
Maar beste JustLove, vertel me eens waar wanneer en hoe laat je bent geboren, misschien kan ik je dan iets tonen. Sterkte....


Sterkte waarmee???? eeksmirk

Quote:
maar ja, ken je de energie van de tweeling?
ik wel.


....is niet nodig!


Voorstellen dat de mens zonder liefde komt te zitten.....dat is naar mijn idee onmogelijk! Maar waar haal je dat vandaan, dat ik schrijf dat de mens zonder liefde komt te zitten?

Zoals ik al eerder elders op het forum heb vermeld.........IK HOUD ALLE OPTIES OPEN........het leven is een MYSTERIE. Wie weet het EXACT? Tot zover delen wij op dit forum onze belevenissen en handelen op dit vlak. De een doet het zo, een ander weer anders. En daar leren we van..........dat er meerdere mogelijkheden/wegen zijn.
Erix
Erix jun 3 '12
Wat wil je nu precies vertellen met deze berichten en wat wil je nu precies leren?
Ik zag namelijk dit op deze manier hier voor de eerste keer.
Ik heb ook niet alle berichten hier helemaal door gespit.
Natuurlijk doet iedereen het anders, maar zie je zelf ook niet op de site hoe de teksten daar geschreven zijn?
hoe interpreteer jij die teksten als zijnde een invloed hebbende op iets waarvan verder niks uitgelegd wordt?
Ik zie dat hier dan in jou bericht, en als ik probeer jou een verdere bewustzijn te verschaffen als mens, en niet me als een soort god voor ga doen maar gewoon als medemens, zoals ik op die site lees dat wij het allemaal verkeerd zien en hun het antwoord hebben.

Je mag inderdaad alles zo interpreteren zoals je het zelf wil.
ik krijg geen verbinding met jou als mens tot mens.
je verzet je eigen tegen het feit dat ik als mens hier typ, ik ben ook gewoon dan in de berichten hier bereikbaar voor jou.

Ik wil je vertellen wanneer ik geboren ben en waar.
ik ben geboren op 18 december 1967 om 13:55 in utrecht, mag je best weten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager

http://www.femtopia.nl/maan/slangendrager.htm

dit mag je ook best wel weten.
veel sterkte... wink
admin
admin jun 3 '12
alsjeblieft: tvdkroon@xs4all.nl
Erix
Erix jun 3 '12
En wat doe jij met die informatie?
Jij sluit je af verder hier.
Enigma
Enigma jun 3 '12
Tsja ... !!!

Het is en blijft best moeilijk communiceren via internet
Gevoelens en woorden komen soms verkeerd over, of worden verkeerd geïnterpreteerd

Jammer ... !!!

Let love and light grow !!! winklaugh
Erix
Erix jun 3 '12
Ja, dat kan zeker zo gaan wink
die keuze maken mensen dan zelf smile
welke energie daar aan ten grondslag zou kunnen liggen zit dan ook in de mens zelf...
Enigma
Enigma jun 3 '12
Juist ... !!! wink

Enigma tonguelaugh

admin
admin jun 3 '12
Ok, je zag dit voor de eerste maal dat men stukken copieert met de link eronder ter info. En mijn reactie is omdat je "betuttelend" doet! Dan zeg je niet jij.......maar dan zeg je Toon van der Kroon zijn visioen is voor mij niet juist! "Of de Channeling met Oth, zegt mij niks". Het is iets wat ik tegenkwam en graag wilde delen.
Net als de links van youtube die jij plaatste ivm een channeling van Jezus. Je gaf toen aan...

Quote:
Maar ok, neem het niet zwaar op, de bewustwording gaat toch al zo traag op aarde.


Misschien geld dit voor jou bij dit onderwerp en is dit niet helemaal jou ding... en is het ook niet voor jou bedoeld! wink

Mijn waarheid is:
Wij leven met meerdere "wezens" op deze planeet die naar mijn idee niet allemaal van dezelfde "Bron" afkomstig hoeven te zijn. (zie rijtje links Cosmic Rays) en dan kan "liefde" verschillend worden omschreven. Wat voor de een uit liefde is, hoeft het voor mij totaal niet te zijn. (bijv. een pedofiel vind dat hij zo liefde geeft, en ik zie/hoor alleen maar de beschadiging die het veroorzaakt) Vandaar dat 1 vorm van liefde niet genoeg is.......verschillende wezens, verschillende verlangens.

De tijd zal ons inzicht geven hoe alles daadwerkelijk in elkaar zit.

En wat je geboorte datum betreft, ik heb niet om deze info gevraagd. Ik ben geen astroloog!

En kun je mij aub uitleggen wat je bedoeld met: "Sterkte" waarmee wens je mij sterkte? eekconfusedsmirk(betuttelend?)
Erix
Erix jun 3 '12
Originally Posted By: Enigma
Juist ... !!! wink

Enigma tonguelaugh


smile
En liefde is 1 van de lagen, dus een wereld met alleen maar liefde, je kan dat predikken miljarden jaren, maar we leven dus in een zonnenstelsel met meerde planeten en ook de maan.
Als ik dan iemand zie met die info, dan zie ik die persoon die dat hier neerzet op dat moment ook verantwoordelijk voor het verspreiden van die info.
Als ik dan aan die persoon vraag of die zelf wel iets van de planeten weet en of het dan niet beter is zelf dat te onderzoeken, dan zie ik verzet.
En dan doe ik betuttelend volgens de topicstarter, waar uiteraard de topicstarter een eigen mening mag hebben.

Als ik dan zie dat iemand met info over de kosmos bezig gaat zoals hier, en zie de kosmos dan maar als alles wat buiten de dampkring plaats vindt, en op deze planeet die kennis de afgelopen 15 eeuwen verboden waren, en nu er vrijheid is mensen toch wel vaak aan de haal gaan met die info op een manier waar de mens in zichzelf dus nog niet veel mee opschiet, en ik dan op die site lees dat alle mensen zich dan kunnen gaan verzamelen op een zeker moment op een zekere plek, dat zie je ze ook doen in het midden oosten.

Dus eigenlijk min of meer moet je dan ook niet iets te ver ontwikkeld zijn zie ik, hier op aarde hebben dan een paar mensen een soort patent op de waarheid, en als je er iets van zou zeggen wat te waar is, dan zal een aantal mensen zich uiteraard gaan verzetten.

Nu ik dan toch al als betuttelend gezien wordt door de topicstarter, ik dan gewoon een botsing zie in de planeetstanden van die persoon en mezelf.
Helaas, het ging over venus en de maan toch? rot dan als je daar wat verder in bent als je medemens, en er geen fanancieel gewin uit probeert te halen (mars en mercurius)
Ik vindt het ook best jammer dat JustLove niet open staat voor de kosmos en zijn/haar geboorteinfo niet geeft, dan ben je aan het plempen met info waar je zelf niet voor open staat.

En nogmaals, zie dit nu niet als een aanval of persoonlijk, het zijn dan mijn ervaringen in het leven...

nogmaals, ik wens iedereen het allerbeste toen in deze wereld. winksmile
Erix
Erix jun 3 '12
JustLove, ik kan je niet bereiken met woorden, je ziet me als betuttelend enzo....
je verzet je, ik vermoed dus ook dat de planeet en huiststanden van mijn geboorte en die van jou in een oppositie zouden kunnen staan.
In ieder geval kan ik er niet bij nu.

Dus nogmaals, veel sterkte.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 3 '12
Origineel bericht van: Erix
Wat wil je nu precies vertellen met deze berichten en wat wil je nu precies leren?
Ik zag namelijk dit op deze manier hier voor de eerste keer.
Ik heb ook niet alle berichten hier helemaal door gespit.
Natuurlijk doet iedereen het anders, maar zie je zelf ook niet op de site hoe de teksten daar geschreven zijn?
hoe interpreteer jij die teksten als zijnde een invloed hebbende op iets waarvan verder niks uitgelegd wordt?
Ik zie dat hier dan in jou bericht, en als ik probeer jou een verdere bewustzijn te verschaffen als mens, en niet me als een soort god voor ga doen maar gewoon als medemens, zoals ik op die site lees dat wij het allemaal verkeerd zien en hun het antwoord hebben.

Je mag inderdaad alles zo interpreteren zoals je het zelf wil.
ik krijg geen verbinding met jou als mens tot mens.
je verzet je eigen tegen het feit dat ik als mens hier typ, ik ben ook gewoon dan in de berichten hier bereikbaar voor jou.

Ik wil je vertellen wanneer ik geboren ben en waar.
ik ben geboren op 18 december 1967 om 13:55 in utrecht, mag je best weten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager

http://www.femtopia.nl/maan/slangendrager.htm

dit mag je ook best wel weten.
veel sterkte... wink


Beste Erix en ook JustLove. Het lijkt erop dat jullie last hebben van miscommunicatie en dat jullie niet over hetzelfde praten. Dat is heel lastig, omdat jullie elkaar blijkbaar toch een aantal dingen willen zeggen.

Het komt echter niet aan en zorgt voor veel onbegrip. Wat ik vooral zie gebeuren is dat de ander het belangrijk vindt, dat de waarheid (zoals diegene het ziet) overkomt bij de ander. Maar dat werkt niet, omdat het de waarheid van die persoon zelf is.

Gun elkaar, zijn / haar eigen proces zonder daarbij te bepalen wat voor de ander het beste is. Pas dan is het mogelijk om tot elkaar te komen.

Misschien kunnen jullie er iets mee, dus ik dacht laat ik dit even met jullie delen.
admin
admin jun 3 '12
Erix, zoals ik al vermeldde: Ik houd alle opties open. Je geeft aan dat ik niet open sta voor de kosmos en daarom mijn geboorte info niet geef! Waar heb ik dat vermeld? Het is een aanname die je doet. Mijn geboorte info geef ik alleen als ik inzicht wens ......niet voor een ander! wink
Erix
Erix jun 3 '12
Originally Posted By: NiMS
Originally Posted By: Erix
Wat wil je nu precies vertellen met deze berichten en wat wil je nu precies leren?
Ik zag namelijk dit op deze manier hier voor de eerste keer.
Ik heb ook niet alle berichten hier helemaal door gespit.
Natuurlijk doet iedereen het anders, maar zie je zelf ook niet op de site hoe de teksten daar geschreven zijn?
hoe interpreteer jij die teksten als zijnde een invloed hebbende op iets waarvan verder niks uitgelegd wordt?
Ik zie dat hier dan in jou bericht, en als ik probeer jou een verdere bewustzijn te verschaffen als mens, en niet me als een soort god voor ga doen maar gewoon als medemens, zoals ik op die site lees dat wij het allemaal verkeerd zien en hun het antwoord hebben.

Je mag inderdaad alles zo interpreteren zoals je het zelf wil.
ik krijg geen verbinding met jou als mens tot mens.
je verzet je eigen tegen het feit dat ik als mens hier typ, ik ben ook gewoon dan in de berichten hier bereikbaar voor jou.

Ik wil je vertellen wanneer ik geboren ben en waar.
ik ben geboren op 18 december 1967 om 13:55 in utrecht, mag je best weten.
http://nl.wikipedia.org/wiki/Slangendrager

http://www.femtopia.nl/maan/slangendrager.htm

dit mag je ook best wel weten.
veel sterkte... wink


Beste Erix en ook JustLove. Het lijkt erop dat jullie last hebben van miscommunicatie en dat jullie niet over hetzelfde praten. Dat is heel lastig, omdat jullie elkaar blijkbaar toch een aantal dingen willen zeggen.

Het komt echter niet aan en zorgt voor veel onbegrip. Wat ik vooral zie gebeuren is dat de ander het belangrijk vindt, dat de waarheid (zoals diegene het ziet) overkomt bij de ander. Maar dat werkt niet, omdat het de waarheid van die persoon zelf is.

Gun elkaar, zijn / haar eigen proces zonder daarbij te bepalen wat voor de ander het beste is. Pas dan is het mogelijk om tot elkaar te komen.

Misschien kunnen jullie er iets mee, dus ik dacht laat ik dit even met jullie delen.


Erg aardig dat je dat wil delen wink
Erix
Erix jun 3 '12
Originally Posted By: JustLove
Erix, zoals ik al vermeldde: Ik houd alle opties open. Je geeft aan dat ik niet open sta voor de kosmos en daarom mijn geboorte info niet geef! Waar heb ik dat vermeld? Het is een aanname die je doet. Mijn geboorte info geef ik alleen als ik inzicht wens ......niet voor een ander! wink


het gaat me niet om de discussie, ik vroeg je in 1 van mijn eerste berichten om je geboortemoment, die gaf je niet, misschien las je het niet.
Misschien lees je een heleboel niet maar reageer je vanuit je eigen gevoel. Ik zou je er best in willen ondersteunen om jezelf er in te kunnen herkennen misschien, mocht je daar voor open staan.
Eigenlijk als venus een conjunctie maakt is dat ook voor iedereen verschillend.
Dus in die energievormen zijn we allemaal verschillend.

Ik zie ze dan allemaal, niet alleen venus.
wink
admin
admin jun 3 '12
Quote:
Wat ik vooral zie gebeuren is dat de ander het belangrijk vindt, dat de waarheid (zoals diegene het ziet) overkomt bij de ander. Maar dat werkt niet, omdat het de waarheid van die persoon zelf is.


Dank je wel NiMS!

Ieder heeft of beleeft zijn eigen waarheid. wink(nav ervaringen)
Erix
Erix jun 3 '12
Ik hoop niet dat mensen dit erg vinden, maar dan ga ik weer even terug naar mijn eerste bericht:

Originally Posted By: Erix
Originally Posted By: JustLove
Op 6 juni is er een zeldzame constellatie van planeten: de zon, de maan, de aarde en Venus staan dan op een lijn en vormen de Venus Transit, een prachtig moment om te verzamelen op heilige plaatsen. Het is het begin van een opening in de tijd die tot december 2012 duurt.


Hoi, ik wil de pret niet drukken hoor, maar wat je zegt kan al niet.
over 4 dagen is het 6 juni, en de maan staat dan in steenbok...
Als je dan de planeten in de tekens wil interpreteren zorg dan in ieder geval dat je dat zelf eerst eens wat jaren gaat bestuderen, venus en mercurius staan aan de zon kant, dus die 2 kunnen nooit ten opzichte van ons in oppositie komen te staan met de zon, kortom, die 2 staan nooit ver van het teken waarin de zon zich tov ons bevindt.
De planeten vanaf mars, daar zit dat een beetje anders. echt zeldzaam is dit niet te noemen in dat opzicht...

Maar beste JustLove, vertel me eens waar wanneer en hoe laat je bent geboren, misschien kan ik je dan iets tonen.
sterkte...


Uw Venus in Tweelingen

U kunt heel charmant zijn en u vindt meestal de passende woorden, wanneer het er om gaat, complimentjes te maken of op het maatschappelijke vlak een goede indruk achter te laten. Wanneer u een mens van uw liefde wilt overtuigen, kunt u hem of haar regelrecht in slaap sussen. U bent heel nieuwsgierig en u wilt altijd weten wat men aan heeft of wie met wie een verhouding heeft. U zou uw best moeten doen om zich niet in oppervlakkigheden te begeven, want het gevaar bestaat dat u met uw ongedurige aard in alles geïnteresseerd bent wat een beetje glinstert en fonkelt, maar dat u ook snel verveeld bent. Afwisseling is voor u heel belangrijk, en het valt u ook niet zwaar om op mensen af te gaan en nieuwe contacten te leggen. U bent niet echt het type voor vaste banden, maar wanneer u het eenmaal echt te pakken hebt kunt u ook trouw zijn. Over uw gevoelens praten gaat u heel gemakkelijk af, en daarom verwacht u eerlijkheid in deze relatie ook van uw partner.

U hebt een zwak voor de schoonheid van de taal en schrijft misschien zelfs graag gedichten. Mogelijk danst u ook graag.


dus mensen geboren op het moment dat venus in tweeling stond zijn gek op alles wat glinsterd en fonkeld.. zoals goud...

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.


Venus - De kunst van het liefhebben

De planeet Venus heeft voor haar omloop rond de Zon circa 224 dagen nodig en is ongeveer even groot als de aarde. Wij kunnen Venus dikwijls met het blote oog zien, want zij straalt als geen andere planeet. Evenals Mercurius is zij avond- of morgenster; zij kan in de horoscoop hoogstens 48 graden van de Zon verwijderd staan, zodat alleen een conjunctie met de Zon mogelijk is.

De stralende schoonheid van dit hemellichaam leidde ertoe, dat Venus (ook wel Aphrodite) in de mythologie als de godin van de schoonheid en de liefde vereerd werd. Nadat Zeus zijn zaad in zee geworpen had, ontsteeg zij deze als de uit het schuim ontstane. Toch zorgde haar schoonheid niet alleen voor harmonie, maar ontstak zelfs de Trojaanse oorlog.

In de astrologie staat Venus voor alles, wat wij mooi en begerenswaard vinden. Haar plaatsing in de horoscoop geeft informatie over onze behoefte aan harmonie, ons liefdesleven en onze aanleg voor toewijding. Ook de schone kunsten en vooral de zang worden met haar in verband gebracht, evenals onze zin voor esthetica en de manier waarop wij graag verleiden of verleid willen worden. Als Avondster heeft men Venus aan het teken Weegschaal toegekend, terwijl zij als Morgenster aan het teken Stier toebehoort.
admin
admin jun 3 '12
Ik had het gelezen, vandaar dat ik aangaf dat je bij Toon moest zijn om jouw bevindingen mede te delen, en vragen....geboorte info om hem iets te tonen!
Erix
Erix jun 3 '12
Originally Posted By: JustLove
Ik had het gelezen, vandaar dat ik aangaf dat je bij Toon moest zijn om jouw bevindingen mede te delen, en vragen....geboorte info om hem iets te tonen!


Ik heb er al een mail heen gestuurd, toon zei je? is dat een man? ik zie op die site een foto van een vrouw namelijk wink
Maar zelf sta je niet open op die manier? hoeft ook niet, je bent niks verplicht. smile
Maar je bent zo in de weer met al die info en met die website dat het me zo leek alsof je daar wel in geinteresseerd zou zijn.
Maar nu zie ik dat je jezelf er min of meer voor afsluit, en uiteraard mag je ook prive mij aanspreken als je je gegevens hier liever niet neerzet, maar ook dat is je eigen keuze.

Als je je maar bewust bent met welke energie je bezig bent. wink
admin
admin jun 3 '12
Je qoute een stuk van Toon van der Kroon (1e bericht van topic) en je hebt het ook over het andere stuk dat ik plaatste van de Channeling van Oth door Ellen Rauh.

Toon van der Kroon: http://www.tonvanderkroon.nl/ (man)
Channeling Oth: http://oth-channeling.com/nederlands/oth.htm (vrouw)
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki