Loading...
nl

6 juni 2012: The Planets are lining up

Erix
Erix jun 3 '12
Originally Posted By: JustLove
Je qoute een stuk van Toon van der Kroon (1e bericht van topic) en je hebt het ook over het andere stuk dat ik plaatste van de Channeling van Oth door Ellen Rauh.

Toon van der Kroon: http://www.tonvanderkroon.nl/ (man)
Channeling Oth: http://oth-channeling.com/nederlands/oth.htm (vrouw)

Ik zie hier staan 6 juni, ik zie ook filmpjes waar het 5 juni is.
het is nu 3 juni.
je haalt hele delen van die website hierheen die je hier laat lezen.
ik probeer iets uit te leggen over de mens.
zijn we eigenlijk nog wel mensen?
ik quote verder niet zoveel van sites.
ik gebruik zelf astrologie al 15 jaar.
ik zag het filmpje over 5 juni en hoorde een amerikaans accent vertellen dat je niet moest gaan flippen, er waarschijnlijk niks gaat gebeuren, maar het opvalt dat de maan venus en de zon op 5 juni tov de aarde in 1 lijn staan.
Wat is nu precies die hele ophef er over dat mensen dan allemaal naar een plek moeten gaan?
Dat vraag ik mij af.
Ik zie er toch een stuk handel in terug en zie ook dat mercurius venus en de zon in de tweeling staan.
ken je al die tekens wel?
ik vraag me gewoon af wat je nu precies wil vertellen, maar misschien komt dat omdat het in dat hele verhaal allemaal zo heftig gemaakt wordt door mensen.
dus je haalt het van een site en stuurt me dan naar degene die die site maakte en dat daar neer heeft gezet.

Het spijt me gewoon heel erg dat ik daar de logica niet geheel van zie.
Maar dat is dus wat mensen doen waar jij dat verspreid onder de mensen ook.
Op 24 oktober 2010 stonden de maan venus en de aarde ook in 1 lijn met de zon, toen was dat in weegschaal.
en in 2014 kan je weer zoiets mee maken.
Maar wat is nu precies die ophef er over en moeten dan mensen massaal naar een plek toe als zich dat in de tweelingen afspeelt?
op 17 januari 2014 komt ook weer venus de maan en de aarde in 1 lijn te staan met de zon, maar dan in steenbok, de maan is dan steeds in oppositie op die momenten.
dus de oppositie is het tegenoverliggende teken.

Ik wil jullie helpen, niet iets wijsmaken ofzo, maar dat gebeurd om ongeveer anderhalf jaar altijd, dus wat is nu ineens in 2012 de ophef er over?
Misschien zit ik er heel erg naast, dat kan ook..... smile

Nogmaals, het is niet mijn bedoeling mensen op een verkeerd been te zetten, of het allemaal beter te weten ... wink
Maar ja, ik weet dat nu eenmaal, rot voor me. pech hebben.
Erix
Erix jun 3 '12
dus om ongeveer de anderhalf jaar passeerd de aarde venus tov de zon, wat een gewaarwording... bewustwording smile
dat mensen er dan van alles in vrijheid aan mogen verbinden is dan ook een bewustwording wink
ik zou dan min of meer gaan kijken in welk teken dat dan op dat moment plaats vindt, en zie het in het teken tweelingen plaats vinden die met mercurius in verband staat:

Mercurius - De mentale uitdrukkingsvorm

De planeet Mercurius beweegt zich vanaf de aarde gezien ongeveer even snel als de Zon, wat echter misleiding is, want zij heeft voor een omloop om de Zon ongeveer 88 dagen nodig. Haar afstand tot de Zon bedraagt ongeveer 59 miljoen km, en met een diameter van 4840 km is zij kleiner dan de aarde. Zij kan zowel morgen- als Avondster zijn. In de horoscoop kan zij hoogstens 28 graden vanaf de Zon staan, zodat voor een aspect met de Zon alleen een conjunctie in aanmerking komt.

In de mythologie fungeerde Mercurius ofwel Hermes als de bode der goden, die zich met het berichtenverkeer bezig hield. Daar hij verstandig was en goed kon praten, werd hij ook de god van de handel. Hij had er zelfs plezier in om anderen te bedriegen, zodat de dieven en ander gespuis hem als hun god vereerden.

In de astrologie staat Mercurius voor onze aanleg tot communicatie, het analytische verstand, de zakelijke aanleg, het praktische denken en de slagvaardigheid. Als morgenster wordt zij aan het teken Tweelingen toegekend, als Avondster aan het teken Maagd.


Maar ja, misschien ben ik niet op de hoogte, dat kan ook natuurlijk wink
Erix
Erix jun 3 '12
en wat doen we dan in de gewaarwording van die andere hemellichamen?
zoals saturnus bijvoorbeeld, de aarde passeerd ook bijna jaarlijks, in iets meer als een jaar, saturnus, ik hoor er nooit iemand over, jij? smile
Ariel
Ariel jun 4 '12
Mijn zwager zijn hobby is naar de sterren kijken.
Hij had het laatst over venus en wat er gaat gebeuren heel bijzonder was omdat het eens in de zoveel duizend jaar gebeurd.
Als saturnus te zien is staat hij ook weer klaar met zijn telescoop.
Du sbijzoonder is het voor de liefhebbers wel ,maar ik denk dat de rest het gewoon niet door heeft.
admin
admin jun 4 '12
Ik ben ook heel benieuwd. Het lijkt er op dat we er geen zicht op zullen hebben...bewolking! De transitie zal zichtbaar voor ons (europa) moeten zijn op 6 juni 05.21u zonsopgang. Laten we het hopen smile

en eindigd rond 06.55u
Erix
Erix jun 5 '12
De stand van de planeten is nooit exact hetzelfde, ik wil het wel uitleggen maar de zon draait in 200 miljoen jaar rond om het middelpunt van ons sterrenstelsel, de sterren blijven ten opzichte van elkaar ook niet op dezelfde plek.
Er is op dat gebied ook nog veel te ontdekken, omdat de afstanden van de planeten onderling maar ook ten opzichte van de zon moeilijk te meten zijn exact, net zoals de maan ongeveer 3,75 meter per jaar zich van de aarde verwijderd.
Dat lijkt niet veel, maar in een tijdspanne van 1 miljoen jaar is dat 3,75 meter x 1 miljoen, wat dus in ons korte menselijk leven niet echt te ervaren is, sinds mensen met laserstralen de afstand van de maan tov de aarde in de gaten houden zien ze in die korte tijd dat.
Maar of de maan ook een stukje terug geduwd kan worden, de ophef over dat nu de aarde venus passeerd en de maan in oppositie komt te staan op dat moment, is om de anderhalf jaar zo, alleen nu gebeurd dat met de zon midden in tweelingen, dus in welk teken dat plaats vindt kan ook best om de duizenden jaren plaatsvinden.
Ik vraag me alleen af waarom mensen er over spreken alsof het iets is waar men nu zo gigantisch op moet reageren, tuurlijk kan je daarover praten, je kan die ervaring ook delen, maar ik ben nu al heel lang bezig met planeetstanden, en als je nu iets aan ziet komen als bijvoorbeeld aardbevingen, zoals het moment dat mars over gaat van schorpioen naar boogschutter, dat ook de ene keer krachtiger plaats vind dan de andere keer, de tsunami in 2004 was een overgang mars van schorpioen naar boogschutter, uiteraard hebben de andere planeten dan ook invloed, die kunnen dat krachtiger maken en minder krachtig. dus op die momenten is indonesie en dat gebied iets om in de gaten te houden, wat niet wil zeggen dat dat niet ook op andere momenten kan gebeuren. voor de mens is dat dus iets wat erg machtig is, wat religies onder het dekzeil houden, omdat lang geleden die info ook door mensen werden gebruikt om zichzelf weer te manifesteren, wat in religie ook zo is met het rangen en standen stelsel.

dus christendom, religie gaat over hoe men de energie uitleeft, goed of slecht, positief of negatief, wat men nu precies uitleeft als mens wordt daar niet bij vermeld.

Nu is venus de planeet van de liefde in astrologie, en de maan staat voor onze emoties, dus die vinden we dan belangrijk.
Erg vind ik dat als ik vertel over assad, die mensen een paar duizend kilometer op met legers afmaakt, kindern en vrouwen onschuldig, de man is geboren op 11 september 1965, daar niet echt mee bezig wil zijn, alleen Marije en Enigma durfden ook die dingen te zien van die zon in de dominante maagd geboren met mars midden in de vernietigende schorpioen.
hoe mooi het ook allemaal klinkt, dat is het leven op dezelfde planeet als waar wij wonen, en die agressie is er ook, hoe pijnlijk ook, dus belangrijk is dus mensen bewust te maken daarvan.

Ik weet natuurlijk niet of mensen er in geinteresseerd zijn deze kennis eens te gebruiken om vrede op aarde te kunnen bewerkstelligen, en dat mensen dus zelf ook energie uitleven vanuit de stand van de planeten.

dus dit vluchtige moment van de maan in oppositie met venus en de zon ten opzichte van de aarde in het teken tweelingen, is het om de anderhalf jaar dat de maan die oppositie met venus en de zon om ongeveer de anderhalf jaar maakt, als je dan op deze manier ook andere standen wil gaan benaderen, die met oorzaken en gevolgen te maken hebben op aarde, dan kan je ten opzichte van orzaken en gevolgen saturnus volgen, zo is dat dan met emoties de maan en met liefde venus.

op 5 oktober komt saturnus in schorpioen, en mars verlaat de schorpioen op 7 oktober.
Zie je die leiders die in de wereld macht willen hun handje opsteken met hun wijsvinger en hun pink omhoog?
doen ze dat lachend?
ze bedoelen daarmee dat ze weten van handel van mercurius, de eerste planeet en de oorlog van mars, de 4de planeet, en ze gebruiken dat om de wereld te sturen, hun wel.

kijk maar naar de wereld op het moment morgen ochtend, als je met z'n alle in de auto stapt om ergens een zogenaamde heilig eplek te bezoeken, op deze wereld is olie dus iets waar men op drijft. dus zie eens hoe de leiders werken met hun 2 vingertjes, de leider van iran slaat dan oorlogstaal uit en de olie prijzen vliegen omhoog.
snap je dat er dus eigenlijk wel meer is om naar te kijken, er zijn misschien dingen die we niet mogen, durven of kunnen zien.

fukushima was een reactie van saturnus in weegschaal.
http://home.kpn.nl/ligteneigen3/horoskopen/satlibra/satlibra.html

Verder wens ik iedereen een fijne dag toe, vandaag en ook de volgende dagen. wink
MoonFlowertje
MoonFlowertje jun 6 '12

Nou ik ben benieuwd tongue
Novi
Novi jun 6 '12
Het is heel erg bewolkt, hebben jullie al iets gezien?
Ik zie water water en water.
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '12
Het is alweer voorbij hoor, de transitie was van zonsopgang tot 6:55. Alleen door de bewolking, door bijna niemand te zien helaas.
Ariel
Ariel jun 6 '12
En toen sliep ik ook nog.
Ik heb zo'n slechte nacht gehad.
Eerst begreep ik het niet toen ik op een ander forum hier weer ovre las en dacht ik:"ja mijn dromen waren ook zwaar en onduidend.''
Wat meestal inhoud dat mijn ziel weer op reis is geweest.
Dat gebeurd vooral op dit soort nachten.
admin
admin jun 6 '12
Héél jammer van de dikke laag bewolking.... Ik ging pas rond een uur of 3 mijn bed in.......lekker lang zitten kletsen met mijn moeder. Maar om 05.45 was ik klaar wakker! Ben nu gesloopt. Las wel dat men in Groningen nabij de waddenzee wel zicht heeft gehad op de transitie. Maar ik heb een mooie vid gevonden......wat is de zon een mooie planeet smile(van zo dichtbij):





Ben benieuwd wat dit te weeg brengt. Kan me vorig jaar de maand juni nog herinneren tired:
1 juni 2011: Zonsverduistering
7/8 juni 2011: ZonneExplosie
15 juni Maansverduistering
30 juni Zonsverduistering............

Groetjes,
JustLove
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '12
Ja dat had ik dus ook. Ik werd vanochtend wakker, en opeens voelde ik zo'n enorme straal energie op mij neerkomen, dat ik er klaarwakker van werd. Ik keek op de klok en zag 5:54. Heel apart en heb ik nog niet eerder meegemaakt.
Erix
Erix jun 6 '12
Hoi Allemaal,
Ik hoor veel over trillingsniveau's, veranderingen die plaats zullen vinden, maar is ooit op aarde alles hetzelfde gebleven zo ver wij in de geschiedenis terug kunnen kijken?
Dat er veranderingen plaats zullen vinden wordt dan eigenlijk zo gebracht alsof het iets is wat dan nu ineens de wereld gaat veranderen, maar de kosmos veranderd altijd gestaag en blijft nooit in de aardse tijdsbeleving hetzelfde.
Dus eigenlijk als je zegt, er gaan veranderingen plaatsvinden zeg je iets wat niet eens anders kan, dat alles altijd hetzelfde blijft kan helemaal niet, dus blijft er maar 1 ding over toch? smile

Die veranderingen vinden niet alleen in materialistische vorm plaats maar net zo goed in het bewustzijn van de mens, als we religie gaan bekijken in europa vanf het jaar 500 waar het christendom na het romeinse rijk min of meer machtiger werd, zie je ook van dan tot nu toe vele vertakkingen, zoals gereformeerden, hervormden, en noem maar op.
Dat komt dan omdat alles steeds verandert he?

Nu in 2012, waarbij de menselijke energie dus wat duidelijker is geworden ten opzichte van religie, wat niks met god of de zon of de kosmos te maken heeft, maar meer met hoe mensen omgaan met dat soort zaken, kan ik het volgende vertellen.

Astrologen waren lang geleden de zieners voor koningen, maar niet alleen voor koningen, ook voor mensen die dat soort dingen aanvoelden in het juiste perspectief.
Nadat jezus aan het kruis werd gehangen zoals volgens de bijbel het verhaal jezus al voor het jaar 0 door astrologen werd beschreven, en daarom de snode koning herodes alle kindertjes de nijl in liet gooien, is daarna ook astrologie verboden.
Jammer, want daar zit m de sleutel, ook al is de kosmos lang niet makkelijk te begrijpen.

dat de aarde venus passeert op gelijke lijn met de zon, en de maan aan de andere kant van de aarde staat, dat is galactisch gezien maar zoiets kleins, veel belangrijker zou het misschien zijn met z'n alle ook eens naar de donkere kant, dus vanaf mars te kijken.
Als dat te veel angst opwekt, of een negatief gevoel, heeft dat te maken met de mens. zoals die koning herodes astrologie misbruikte omdat hij zijn macht over mensen zag verliezen in die tijd, is dan niet astrologie de schuldige, maar die koning die het zo gebruikte.
en zo is dat ook in de katholieke kerk het geval, de paters en de priesters en weet ik welke rangen en standen daar die kinderen misbruikte omdat ze toch wel opgewonden konden raken en in een celibaat moesten leven waar geheel onthouding van erotiek, venus, centraal stond, kan je dan op dezelfde manier zien, ook madhoff, met zijn piramidespel die hij kon spelen door zijn hoge aanzien, dat kan je allemaal een zelfde structuur noemen.

Wanneer mensen bewust worden van structuren, zal de mens wijzer worden.
Ik zag laatst een nieuwsbericht uit amerika waar wat joodse mensen werkten in een bedrijfje, er een mooie blonde dame was aangenomen op kantoor, met wat grote borsten, en de heren daar die ook op dat kantoor werkte daar niet mee om konden gaan.
ze wilde zelfs dat die vrouw zich zo ging kleden dat dat voor de heren daar niet te zien was, omdat ze zich als zijnde zoogdier zich daarin niet konden beheersen.
Die structuur zie je dus in het midden oosten ook terug, vandaar dat alle vrouwen daar geheel bedekt rond moeten lopen.
Dat zijn structuren.
die structuur mars en venus wordt niet echt begrepen daarin, omdat dat dus door religies verboden is. na het jaar 0 stond religieus gezien op astrologie de doodstraf.
Die blonde vrouw is uiteindelijk ontslagen omdat ze mantelpakjes droeg.
Dat is 2012.
Herkennen we die structuren niet maar vergapen we ons hevig omdat venus voor de zon langsgaat, dan missen we als mensheid de boot.

Ik zal verder niet in gaan op WO2 waar een gedaante van 20 4 1889 te keer ging als een beest omdat die sturcturen op aarde zich zo ongecontroleerd uitleefden waarin religie met de bijbel waarin staat dat alle joden vervolgt zullen worden tot het einde der dagen waar iedereen zich aan moet houden, dus die structuren leren herkennen en de mens vanuit die structuren wijzer maken zou dan uiteindelijk tot een betere wereld moeten leiden.
Maar, dat neemt niet weg dat er ook mensen zijn die liever niet hebben dat die structuren herkent worden, dus ook dat zou weer een gevecht kunnen worden, omdat mars dan weer uitgeleefd wordt.

De sexuele esacpades die we konden vernemen in het nieuws de afgelopen jaren die in dat katholieke systeem plaatsvonden waren dan ook onderdrukte energieen van mars, en Saturnus, die voor oorzaken en gevolgen staat, dat is dus ook een structuur waar de mens op kan gaan letten, dat kan ik niet alleen, dat kan niemand alleen, dat kunnen we alleen samen doen wink

Ik wens iedereen een fijne dag toen, en ook alle andere dagen smile

dogma christendom
dogma algemeen
admin
admin jun 6 '12
Jeetje NiMs............. dus jij bent ook rond dat tijdstip wakker "gemaakt"! Lachen laugh
Ik heb de hele dag al een smile! Echt van top tot teen! Lijkt zo raar omdat te zeggen alsof..... maar normaal kun je me in deze periode (volle maan) me bij elkaar vegen ivm het verlies van mijn Soulmate vorig jaar. Hoop dat het zo blijft........feestje whistle
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '12
Heb je daar iedere volle maan last van?
JulienMoorrees
JulienMoorrees jun 6 '12
De uitzonderlijke Venusovergang was alleen in het uiterste noorden van Nederland goed te zien. De rest van het land moest het unieke fenomeen missen door bewolking.

Astrologen waren even opgewonden als astronomen op het moment dat de planeet Venus als een zwarte stip voor de zon schoof.

De astrologen merken op dat een Venusovergang alleen plaatsvindt in juni of december, oftewel gedurende de tekens Tweelingen en Boogschutter.
Veranderingen

“Mensen kunnen zich Venus moeilijk tussen de aarde en de zon voorstellen, het is een interessante tijd en veel mensen voelen veranderingen,” zei astrologe Susan Miller van astrologyzone.com.

In het verleden was de Venusovergang volgens astrologen geregeld de voorbode van belangrijke gebeurtenissen. In de jaren 1630, toen de Venusovergang voor het eerst op een wetenschappelijke manier werd geobserveerd, ontstond een nieuw wereldbeeld op basis van de theorieën van Galileo. In de jaren 1760 was het fenomeen de voorbode van een periode van militaire activiteit in Europa en Amerika. Tegen het einde van de negentiende eeuw viel de overgang samen met een aantal belangrijke uitvindingen waaronder de telefoon en de gloeilamp.

De astronomische gebeurtenis wordt niet alleen geassocieerd met gebeurtenissen in het verleden, stelde astrologe Shelley Ackerman van theaesthete.com. Ook de manier waarop mensen met elkaar omgaan wordt erdoor beïnvloed.

“Venus staat voor de dingen waar we van houden, de mensen waar we van houden, hoe we ons met elkaar verbinden. Datzelfde geldt voor Tweelingen,” zei Ackermann. “Het gaat over het benadrukken en het richten van de aandacht op onze aard van verlangen. Het gaat over onze waarden. Dat alles wordt enorm versterkt.”

Als de Venusovergang in het verleden individuen en de mensheid als geheel heeft weten te beïnvloeden zou de overgang van vandaag wel eens de meest invloedrijke ooit kunnen zijn. Veel astrologen wijzen op het feit dat de overgang slechts maanden voor het einde van de Mayakalender in december 2012 plaatsvindt.

“De Maya’s waren geobsedeerd door Venus en hebben vast geweten dat hun kalender op het perfecte moment zou eindigen, in hetzelfde jaar als de Venusovergang,” zei Miller.

De Venusovergang was te zien in delen van Noord-Amerika, Europa, het Midden-Oosten en Afrika. Sinds het begin van onze jaartelling is een Venusovergang 26 keer voorgekomen. De eerstvolgende vindt plaats in 2117.

bron: http://free-spirit-insight.nl/astronomie/1777-astrologen-in-zevende-hemel-na-venusovergang
admin
admin jun 6 '12
Ja, tot nu toe! Elke keer als ik me zo gevloerd voelde door het gemis en ik keek omhoog naar de hemel.........volle maan. Ik kon het dan direct relativeren........Ooooooooo het is volle maan, VANDAAR! (liet alle tranen wel rijkelijk vloeien hoor, opruiming). Ik weet dat de maan invloed heeft op mij. Laat ik het zo zeggen, als ik voorheen (voor de terugkeer naar "huis" van mij Soulmate) begon te mopperen wist ik dat ik hetgeen waar ik over mopperde of me verdrietig over voelde iets was wat ik los moest laten om verder te kunnen gaan. Zo heb ik stap voor stap (volle maan na volle maan) voor mij gevoel een grote schoonmaak kunnen houden samen met de support van mijn Engelen. I love my Angels <3<3<3 wink
admin
admin jun 7 '12
Songtekst "Another Part Of Me" Michael Jackson

We're Takin' Over
We Have The Truth
This Is The Mission
To See It Through

Don't Point Your Finger
Not Dangerous
This Is Our Planet
You're One Of Us

We're Sendin' Out
A Major Love
And This Is Our
Message To You
(Message To You)
The Planets Are Linin' Up
We're Bringin' Brighter Days
They're All In Line
Waitin' For You
Can't You See . . .?
You're Just Another Part Of Me . .

A Rather Nation
Fulfill The Truth
The Final Message
We're Bring To You
There Is No Danger
Fulfill The Truth
So Come Together
We're Mean Is You

We're Sendin' Out
A Major Love
And This Is Our
Message To You
(Message To You)
The Planets Are Linin' Up
We're Bringin' Brighter Days
They're All In Line
Waitin' For You
So Look The Truth
You're Just Another Part Of Me . .

We're Sendin' Out
A Major Love
And This Is Our
Message To You
(Message To You)
The Planets Are Linin' Up
We're Bringin' Brighter Days
They're All In Line
Waitin' For You
Can't You See . . .?
You're Just Another Part Of Me
Another Part Of Me . .

We're Takin' Over
This Is The Truth, Baby
Another Part Of Me
Novi
Novi jun 7 '12
Ik lees nu deze post

5:54. ...
Ik dacht dat het de buurman was.
Ik was zooo wakker, maar dacht er toen niet aan al uit het raam te gaan kijken.
admin
admin jun 8 '12
Mmmmm, of was ik ook om 05.54u wakker ipv 05.45u...... smirk
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki