Over telepathisch communiceren met je kat:
Ik zal het gapen inderdaad eens proberen! Haha wat grappig, bij mensen werkt dat net zo.. heb eens gelezen dat dat met inlevingsvermogen te maken heeft. Hoe meer inlevingsvermogen, hoe sneller je aandrang voelt om te gapen als je een ander ziet/hoort gapen. Zou best eens kunnen!
Haha ik vind katten zo stoer.. lekker een eigen willetje. En behalve van het brokjes geven zijn ze zo heerlijk onafhankelijk, en lijken ze volop van het leven te genieten. Ik zie ook altijd veel tevredenheid in het gezichtje van Jelle (mijn kat is vernoemd naar mijn opa, want zijn naam was nog nooit aan de beurt gekomen bij de jongste familieleden :P). Jelle is een opa-kat maar elke ochtend rent ie nog als een gek achter zijn speelgoedmuisje aan.. En als er visite is of er een doos of iets anders op de grond ligt moet ie er altijd op gaan zitten (ook op visite ja). Hij zoekt je echt op! En kan je ook zo lang aankijken.. Hij heeft me daarom nieuwsgierig gemaakt naar wat er in hem omgaat, vast veel meer dan wij hier beseffen! Hij is niet zomaar een huisdier maar inmiddels staat ie wel gelijk aan deel van de familie Ben dan ook met hem opgegroeid.
Ik ga het vanavond nog eens proberen op jouw manier, Petra.. als ik hem uit zijn halve winterslaap kan krijgen.. 's Avonds hangt ie de opa-kat uit.
@Aquarel en Amor: Ik sluit me aan bij de witte magie!