Loading...
nl

entiteiten ?

MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 30 '11
euhm... Lily, tongueje mag best zweven, maar blijf met beide benen op de grond! je moet ook weten dat het gevaarlijk is om alleen te gaan mediteren in het duinbos, er lopen heel wat "gekken" rond die helemaal geen goede bedoelingen hebben!
misschien kun je wel dingen meenemen uit het duin bos naar huis om te mediteren, zoals zand, dennenaalden, of bladeren, gras, mos, door de geur kan je misschien ook op die plek komen in je meditatie!

sorry dat ik zo reageer maar ik bedoel het goed hoor wink
jij bent ook een kindervlinder hé? wink
zo noemen ze mij ook wel eens laughlaugh
aquarel
aquarel apr 30 '11
je moet eens in een bos aan droge dennenaalden ruiken, dan ruik je spanje :-)
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Ja vakantiegevoel, geuren zijn fijn smile
Vers gemaaid gras, krekels horen.
Als ik hier laat op de dag door de stad loop en de zon schijnt en je ruikt de geurtjes van de restaurants heb ik altijd zo'n vakantiegevoel, daar wordt je blij van.
Serenity
Serenity apr 30 '11
Origineel bericht van: MoonFlowertje
euhm... Lily, tongueje mag best zweven, maar blijf met beide benen op de grond! je moet ook weten dat het gevaarlijk is om alleen te gaan mediteren in het duinbos, er lopen heel wat "gekken" rond die helemaal geen goede bedoelingen hebben!
misschien kun je wel dingen meenemen uit het duin bos naar huis om te mediteren, zoals zand, dennenaalden, of bladeren, gras, mos, door de geur kan je misschien ook op die plek komen in je meditatie!

sorry dat ik zo reageer maar ik bedoel het goed hoor wink
jij bent ook een kindervlinder hé? wink
zo noemen ze mij ook wel eens laughlaugh
Nee ik bedoelde visualiseren!!
Esther
Esther apr 30 '11
in plaats dat je zand, dennenaalden, bladeren, gras en mos mee naar huis neemt... kun je natuurlijk ook gewoon wel naar t duinbos gaan met 1 flesje pepperspray....... toch erg he... dat je nergens meer veilig bent... mijn neef in Australie laat gewoon altijd de deuren open staan (als ze weg gaan, snachts).... dat kunnen wij ons gewoon niet meer voorstellen in Nederland.... jammer....
Groene_heks
Groene_heks apr 30 '11
Als ik savonds met Arach naar buiten ga heb ik altijd mijn sleutels tussen mijn vingers, zoals een boksbeugel zeg maar, triest dat je zo over straat moet maar zo is deze tijd nu eenmaal helaas.
aquarel
aquarel mei 1 '11
tja
ik woon in belgië in de kempen, geel.. als ik in de weekends smorgens om 4 uur op straat loop wordt ik overal met rust gelaten.
hier is nog geen onveiligheidsgevoel aanwezig, gelukkig maar.maar toen ik nog in kontich woonde tegen antwerpen, had ik ook traangas op zak, daar is het een poel des verderfs.
aquarel
aquarel mei 2 '11
22 dagen clean van pep, wiet en alcohol
Serenity
Serenity mei 2 '11
hoeraaaaaaa hoeraaaaaaaaa *boogiewoogiemetjemee*
New Moon
New Moon mei 2 '11
Heel goed Aquarel! laugh
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki