Loading...
nl

entiteiten ?

Emuca
Emuca apr 29 '11
Net als voor rijst, water en je lichaam geldt hetzelfde voor medicijnen. Als jij met tegenzin en zonder liefde die chemische stoffen neemt, zullen ze waarschijnlijk minder positief uitslaan naar je lichaam.
aquarel
aquarel apr 29 '11
mooi verwoord
Serenity
Serenity apr 29 '11
Origineel bericht van: Esther
Lily Beau..

Een vriendin van mij heeft de proef een keer gedaan met rijst... (stomme potje en t lieve potje).... ik vond t echt on-ge-lo-fe-lijk!!!! Daarom ben ik nu ook een stuk aardiger tegen mn eigen lichaam...... ga ook maar eens tegen mn flesjes water praten... (liever niet op t werk... gaan ze nog rare dingen van me denken smile)

Ahhhhh leuk zeg!
Misschien leuke stickers erop doen of een symbolisch iets erop schrijven zodat waneer je ernaar kijk positieve gedachtes hebt en wellicht met gedachtenkracht word het water schoon (lees mooi). ^^
aquarel
aquarel apr 29 '11
gedachtenkracht wordt door vele mensen nog steeds onderschat
Serenity
Serenity apr 29 '11
niet door mij, ik heb het ontwikkeld in mijn jeugd waneer ik heel onrechtvaardig behandeld werd ipv gekoesterd.
Ik moest mijn mond dichthouden zelfs tot het onredelijke aan toe waardoor ik toch uitwegen vond doormiddel fantasie dus dagdromen.
Iedereen kon zeggen wat ik moest doen en wat ik moest zeggen en waneer ik mijn mond moest houden maar niemand kon mijn gedachtes afpakken of besturen of over oordelen niemand had daar wat over te zeggen.
Tot een paar jaar geleden toen begon iemand alles door te vertellen wat in mijn hoofd speelden en alles werd belachelijk gemaakt, ik werd uitgelachen en vuil aangekeken iedere keer maar weer.
Ik mocht dus niet denken of fantaseren wat ik wilden alles wat ik deed was fout en slecht terwijl ik toch zo mijn best deed, zoveel ik kon en soms zelfs meer tot me lichaam er pijn van deed elke dag weer keer op keer.
Ik mocht niet zijn wie ik was en ik was te dom en belachelijk voor woorden en zonder moeite zou ik gemist worden, echt waar!
Zo schandalig voor woorden toen ze erachter kwamen hoe erg ik nou eigenlijk ervan last had was de schade al gedaan, ja nu was het een kwestie om de boel weer op te knappen en waarom, uit barmhartigheid?
Nee er zit ergens een gewin achter maar welke, ik zou het niet weten.
Het is moeilijk om alles goed te kunnen plaatsen in de goede context daar heb ik geen hulp bij en ik heb het wel geprobeerd maar tevergeefs .
De laatste tijd heb ik er steeds minder last van alhoewel met het mooi weer ik zelf wat vaker er op uit ga en mensen die lelijk tegen mij hebben gedaan ook dus ik kom vanzelf allerlei mensen weer tegen op mijn pad en hun zien vanzelf de vorderingen wel of niet.
Dit brengt weer een spanning met zich mee en daarmee een angst en ik moet er weer mee zien om te gaan pffff word er zo moe van!!!
Maar ik moet gewoon doorgaan en mijn gedachten mijn fantasie weer opeisen, het is toch niet normaal dat mensen zo erg andere teisteren een gebrek aan respect is dat en wellicht aan normen en waarden.
Die hen wellicht niet of weinig van hun ouders hebben meegekregen.
Esther
Esther apr 29 '11
Zo is t aquarel!!! helemaal mee eens....
Ik weet dat ik heel veel te danken heb aan mijn gedachtenkracht! En wat betreft die medicatie.. tis iid de grootste zooi die er is.. (vooral dit soort)....

maar uhh... Lily..... die briefjes op mn flesjes? Of ga ik post-itt`s op mn voorhoofd plakken "ik ben lief-ik ben de aardigste"..... crazyhaha!!!!
Esther
Esther apr 29 '11
pffff..... andere mensen moeten eerst eens voor hun eigen deur vegen..... Jaloezie? Angst? Last van hun zelfvertrouwen?
Serenity
Serenity apr 29 '11
Op je flesje natuurlijk!!
Je hebt ook hele kleine stickers hoor bij de boekhandel of speelgoed winkel, iets wat jouw aanspreekt en wellicht in de zelfde kleuren van het etiketten.
Het gaat dan om het idee dat je positief gaat denken waneer je even naar het flesje kijkt of waneer je een slokje neemt kan je misschien ook zeggen: 'Oehh lekker, Mmm even een lekker slokje drinken, Oh heerlijk even een verfrissing *slokslokslok*' hihi wellicht helpt dat ook, tja ze zeggen alle kleine beetjes helpen hahaha
Maar goed ik ben zo gek om dat te doen wil niet zeggen dat jij dat moer doen natuurlijk.
Esther
Esther apr 29 '11
Haha...tuurlijk snap ik dat t op t flesje moet.. zie je me al zitten met stickers op mn voorhoofd?
Ga ik doen.. heb thuis nog leuke stickers.. strak plan van je...
Serenity
Serenity apr 29 '11
hahaha ik loop vaak genoeg met post it op mijn koppie!! ^^
aquarel
aquarel apr 29 '11
waarschijnlijk hebben ze als kind te weinig aandacht gekregen lily.

verspil je energie niet aan zulke mensen, ze zijn je aandacht niet waard.
Serenity
Serenity apr 29 '11
Ik ook niet maar ik ga toch ook niet al mijn energie steken in het terroriseren van andere mensen?
Quote:
terroriseren
1) Geweld uitoefenen 2) Intimideren 3) Onderdrukken 4) Schrik aanjagen 5) Schrikbewind uitoefenen 6) Tiranniseren
Gevonden op http://www.mijnwoordenboek.nl/puzzelwoordenboek/terroriseren/1

Ze waren echt heel erg nou maar hopen dat ze er wat van hebben geleerd en dat ik het eindelijk een plekje kan geven en ermee leer om te gaan pffff dat valt ook niet mee hoor elke dag heb ik er nog mee te kampen maar ach met medicijnen gaat het mij goed af en heb ik niet zo'n angst om over straat te lopen . ^^
Verder kijk ik mensen gewoon niet meer aan dan zie ik hun intentie ook niet in hun ogen soms ga ik bewust met mijn rug ernaar toe staan dan hoef ik het ook niet te zien of ermee om te gaan.^^
Zolang het mijn kind niet stoort dan ga ik er ook niet op in zodra het mijn kind beïnvloed dan pas komt er een f*cking helleveeg uit de hoek zetten waarvan ze spijt krijgen die ooit ontmoet te hebben.

Zo heb ik een buurjongen die iedere keer zo achterlijk grijnst naar me waneer hij met zijn vrienden op straat staat of hij zit in de tuin waneer paps en mams weg zijn met zijn vrienden mij een beetje belachelijk te maken en ik hoor echt veel woorden die gesproken worden alles wat die gast die in mijn hoofd kan kijken zitten ze lekker uitgebreid en overdreven te vertellen, te roddelen en daarna uit te lachen en te vingerwijzen dat ik zo'n slechte moeder ben en vies ben en ik stink en ga zo maar door terwijl ik ze nog nooit persoonlijk heb ontmoet, zo vreselijk middelbare schoolachtig dit wekt echt woede bij mij op want ze belemmeren mij om normaal mijn levenspad te volgen, mijn leven te leiden zoals ik zelf wil, ik mag niets en wat ik doe is fout, stelletje klootzakken waar ik geen f*ck mee te maken heb ik wil ze echt geen letsel aandoen.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
Die gasten hebben geen leven! en daardoor ben jij een interresant
doelwit, laat die zielige gasten maar, jij weet wel beter! toch?

en wat betreft die "gast"die in jou hoofd kan kijken...
bestaat niet, is echt onmogelijk!
De gedachten van de mens is alleen te lezen door iemand die heel dichtbij staat in je leven, iemand die jou met alle liefde laat zijn wie je bent... zoals je vader of moeder, die kunnen soms van je gezicht aflezen wat je denkt!
en daarover wordt niet geroddeld...
die gene die zulke dingen tegen je zegt, krijgt echt te weinig aandacht, of is niet zelf niet interresant genoeg, dus gaat met de lange vinger naar anderen wijzen, sommige mensen hebben echt niets beters te doen dan roddelen, gluren, andere mensen treiteren, zulke mensen noem ik : kortzichtig
en de volgende keer dat je weer zoiets meemaakt, gewoon zeggen: Je moeder, of zoek een leven!
vaak hebben deze gasten niets meer te zeggen als je wat tegen ze zegt, ze denken niet verder dan hun neus lang is, over oorzaak en gevolgen, en wat je een ander doet, krijgen ze vroeg of laat zelf voor hun plaat wink
met geweld los je niks op, sterker nog: je haalt jezelf naar beneden... en je kan opgepakt worden door de politie
ik maak uit jou verhaal op dat je een kind hebt, die zit er niet op te wachten als mama in de cel zit!
het leven wordt pas echt leven, als je je niets meer van een ander aantrekt wink
dus trek je er niets van aan, jij staat er boven!
groetjes Moonflowertje
aquarel
aquarel apr 29 '11
verlaag je zeker niet tot hun niveau lily
Serenity
Serenity apr 29 '11
Ja dank je voor je woorden het is fijn om even een bevestiging te lezen dank je wel daarvoor maar het is echt waar die gast lijkt alwetend te zijn, ja echt waar het bestaat dus wel en dat weet ik uit ervaring!
Ik probeer al jaren er boven te staan maar het gaat vreten aan je waneer je weer iets naars krijgt te horen waneer je op straat loopt, en nu word het weer zomer en dus ben ik meer op straat vanwege het lekere weer en hun ook dus pfffff het zal wel weer een vermoeiende zomer worden het beste voor mijn gestel is dan dat ik het negeer en mijn rug ernaar toe keer en geen mensen aankijk anders word ik helemaal gek van ik lees gemakkelijker dan een gemiddeld persoon lichaamstaal en dan trek ik het persoonlijker aan maar goed het gaat ook over mij en ik ben nu eenmaal gevoeliger dan een gemiddeld persoon dat is vooral op sommige vlakken en sommige vlakken weer niet.
En prikkels verwerk ik pas later merk ik op aan mezelf.
En thuis krijg ik juist die aanvallen omdat die prikkels en energieën door elkaar heen suizen en botsingen maken in mijn hoofd een soort kortsluiting en dan slaan de stoppen door en kan ik niet altijd rationeel nadenken.
Ik kan heel hard zijn maar ik wil daar niet voor kiezen vanwege mijn verantwoordingen in mijn dagelijks leven .
Maar de angst dat ik mezelf niet meer onder controle kan houden en het duistere monster in mij naar boven kom OMG!
Ik weet ook geen trucjes om er voor of er tegen te handelen, ik weet het 'uit' knopje niet te vinden wellicht zal die spiegelende watermantel wel helpen of mezelf in witte vlammen zetten en die vlammen zijn meer walmen van de energie die zo krachtig word dat er walmen van af komen.
Het aura is mijn gas zoals je bij een gasbrander ook ziet en wat ervan af komt zijn walmen je ziet de hitte de lucht laten trillen zoals je dat 's winters boven een verwarming ook ziet.
Waneer ik mezelf 's avonds in een bol of ei van licht probeer te zetten lukt mij dit om ipv aura aan gas te denken en dan het geluid erbij zoals bij een gasstel e daarboven zie ik denkbeeldig dan ook de lucht trillen van de warmte.
Maar ik vind het zo moeilijk om dat dan ook nog eens vast te houden wellicht omdat het zo'n ingewikkeld iets is maar ach die spiegelende watermantel beschermt mijn hoofd ook niet echt ….
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
haha kijk je wel uit met gas en kortsluiting!?

misschien moet je er eens een weekje tussenuit gaan, of wat vaker een lange wandeling maken door de natuur.
ff lekker je hoofd leegmaken...
Je zult zien dat je na een paar keer heel anders tegen de dingen aankijkt,
ook heb je zoveel woede in jou, dat voel ik... daarom de tip om gewoon lekker door het bos te wandelen, foto-toestel mee, en vlinders fotograveren van mij part, of mooie bloemen...
zoek afleiding in de natuur, geniet van de mooie dingen die de natuur te bieden heeft!
binnen no-time zul je merken dat, wat een ander denkt of zegt, jou niet meer kan raken!
suc6 wink
Serenity
Serenity apr 29 '11
Wow tanks! wat een goed idee zeg!!

wink
aquarel
aquarel apr 29 '11
of lily...




je moet eens gaan wandelen in een groot of klein bos in de vrije natuur zodat jij terug voeling krijgt met jouw natuur.
spelen en rennen als een kind, genieten van de frisse lucht en eens een boom knuffelen.
klim eens in een boom zonder hem te beschadigen, gooi eens steentjes in het water van een vijver in de vrije natuur om jezelf af te reageren.
het kan misschien vreemd klinken, maar jij bent jouw voeling met de natuur kwijtgeraakt.
als je ooit in een bos bent, volg dan niet de vaste paden, maar doe wat je zelf wilt en aanvoelt, ga op expeditie in jezelf voor een paar uurtjes
(zoals expeditie robinson), ga op verkenning, luister naar de geluiden van de wind, van de dieren, schrik niet de dieren en jaag ze niet op, maar wordt 1 met de natuur.
zoals het bedoelt is, zoals wij werkelijk zijn, waar we naartoe willen... allemaal...

luister naar muziek dat je tot rust stemt, niet naar agressieve muziek waar je zenuwachtig van wordt, ga zitten of liggen in een goede ontspannen houding, en sluit jouw ogen en laat de muziek jou begeleidden, voel de emoties die los in jou komen, huil als je daar behoefte in hebt, voel je rustig, voel je goed, verzet jouw gedachten en probeer niet na te denken.. laat alles gaan, probeer je spanningen weg te werken, en laat je begeleidden door de muziek.
MoonFlowertje
MoonFlowertje apr 29 '11
^^ Aquarel begrijpt waar ik naar toe wil!
Serenity
Serenity apr 29 '11
OMG Aquerel weer zo mooi geschreven en toevallig heb ik gisteren gemediteerd door in een kleermakers zit te zitten en te luisteren naar muziek mijn lichaam ging vanzelf meebewegen met de muziek en gedachtes kwamen binnen met goede, leuke, uitdagingen die ik aankan in het leven.

En gisteren ben ik naar de kinderboerderij gegaan ik heb weinig met dieren al hoewel ik wel met een pauw in contact kwam en hem weg stuurde maar voor de rest trekken planten en water mijzelf heel erg aan zoals de zee en duinen en duinbossen ohwww duinbossen met naaldbomen HEEERRRRR-LIJK!
Ik kan mezelf erin verplaatsen als ik wil…wauw!!
Ik kan mezelf erin plaatsen misschien is het wel een mooie meditatie plek uhm waneer ik mediteer om dan naar een duinbos te gaan , snap je?
Vet plan! tanks!
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki