Loading...
nl

entiteiten ?

Emuca
Emuca apr 18 '11
Ass kicken is iets anders dan serieus iets in je aura hebben hangen. Glaasje draaien is altijd fout, omdat je altijd een lastpak te pakken kan krijgen.. maar dan nog zijn er gradaties.. je hebt pestkoppen en figuren die echt kwaad willen doen... Die laatste vertrekken niet zo snel, hoe hard je ook trapt.
Serenity
Serenity apr 19 '11
Mooie site zeg!

Sorry dat ik het zeg, maar zijn jullie spontaan dislexties geworden of zo?
Ik ben toch duidelijk in mijn woorden geweest?
Emuca
Emuca apr 19 '11
Dyslexie heeft niks te maken met duidelijkheid van woorden lieve Lily.. En wie weet zijn we wel dyslectisch, maar dat is toch geen reden om te zeggen dat we dingen verkeerd oppakken? smile

Ik spreek nu voor mezelf als ik zeg dat je niet altijd iemands ass kan kicken.. is ook niet altijd even verstandig. Dat is wat ik vind.
Serenity
Serenity apr 19 '11
Die entiteit of lichtwezen doelde ik op, 'I'M GONE KICK THERE ASS!'
En dat hielp wel in mijn geval en dat zat ik uit te leggen en ik was verbaast over :
Origineel bericht van: Groene heks
Rare entiteiten wegschoppen? lol….
Ik adviseer je om echt hulp te zoeken als je systeem gecleared is, wegschoppen gaat niet zo 1,2,3, was dat maar waar smile

Ja het was ook waar, ik denk van wel!
&
Origineel bericht van: aquarel
lily sorry dat ik het zeg maar dat is ietsje te simplistisch uitgelegd, zo werkt het niet als je al jaren wordt belaagd.
ik heb 11 jaar geleden geesten opgeroept na het bezoek van een medium waarvan ik onder de indruk was.. zo is de bal aan het rollen gebracht.

ja, groene heks ik zou graag een prive bericht van jou krijgen met die medium haar gegevens, dan kan ik ook iemand anders helpen, die er ook middeninzit, en veel pijn heeft.

Nee echt ik werkte heel hard aan mezelf en was denk ik krachtig genoeg om hen weg te jagen, zo heb ik dit ervaart .
En dan nu jouw quote .
Origineel bericht van: Emuca
Dyslexie heeft niks te maken met duidelijkheid van woorden lieve Lily..Klopt ook, sorry voor de heftige reactie, hoe zou ik dit in het vervolg kunnen zeggen, lieve Emuca? smile En wie weet zijn we wel dyslectisch, maar dat is toch geen reden om te zeggen dat we dingen verkeerd oppakken? smile

Ik spreek nu voor mezelf alsik zeg dat je niet altijd iemands ass kan kicken.. is ook niet altijd even verstandig. Dat is wat ik vind.

Ik wel, wel als diegene mij in mijn vrije wil en gedachtes en gevoelens zit te f*cken.
'Niet verstandig?' wat kon er in hemelsnaam gebeuren, een geestverschijning, een ongeluk, een nare droom/dromen nee echt ik zou niet weten.
Ik sta in mijn kracht en daaruit overwon ik de situatie,denk ik.
Emuca
Emuca apr 19 '11
Ik heb dingen gezien waarbij zomaar wegtrappen echt niet meer mogelijk was.. nee.. als iets bij iemand echt te diep naar binnendringt is dat echt niet goed.. en slaan en schoppen werkt dan alleen maar ave rechts.

Een geestverschijning of een nare droom is nog maar zacht uitgedrukt.. Als je al je energie kwijt bent, je hele gedrag veranderd en agressie naar boven komt en je moet toekijken ben je echt verder van huis dan eventjes een bezoeker naar het licht helpen, lily. smile
Groene_heks
Groene_heks apr 20 '11
Nee hoor ben zeker niet dyslectisch.
Vind ik ook een rot opmerking by the way.
Serenity
Serenity apr 20 '11
Origineel bericht van: Emuca
Ik heb dingen gezien waarbij zomaar wegtrappen echt niet meer mogelijk was.. nee.. als iets bij iemand echt te diep naar binnendringt is dat echt niet goed.. en slaan en schoppen werkt dan alleen maar ave rechts.
Kan mij niet heuge dat dat mijn ervaring was.

Een geestverschijning of een nare droom is nog maar zacht uitgedrukt.. Als je al je energie kwijt bent, je hele gedrag veranderd en agressie naar boven komt en je moet toekijken ben je echt verder van huis dan eventjes een bezoeker naar het licht helpen, lily. smile
"Been there done that", en wat is daar zo ongelovig aan dan?

Origineel bericht van: Groene heks
Nee hoor ben zeker niet dyslectisch.
Vind ik ook een rot opmerking by the way.Ik had daar al een tegen reactie opgegeven….
Origineel bericht van: Lily Beau
Die entiteit of lichtwezen doelde ik op, 'I'M GONE KICK THERE ASS!'
En dat hielp wel in mijn geval en dat zat ik uit te leggen en ik was verbaast over :
Origineel bericht van: Groene heks
Rare entiteiten wegschoppen? lol….
Ik adviseer je om echt hulp te zoeken als je systeem gecleared is, wegschoppen gaat niet zo 1,2,3, was dat maar waar smile

Ja het was ook waar, ik denk van wel!
&
Origineel bericht van: aquarel
lily sorry dat ik het zeg maar dat is ietsje te simplistisch uitgelegd, zo werkt het niet als je al jaren wordt belaagd.
ik heb 11 jaar geleden geesten opgeroept na het bezoek van een medium waarvan ik onder de indruk was.. zo is de bal aan het rollen gebracht.

ja, groene heks ik zou graag een prive bericht van jou krijgen met die medium haar gegevens, dan kan ik ook iemand anders helpen, die er ook middeninzit, en veel pijn heeft.

Nee echt ik werkte heel hard aan mezelf en was denk ik krachtig genoeg om hen weg te jagen, zo heb ik dit ervaart .
En dan nu jouw quote .
Origineel bericht van: Emuca
Dyslexie heeft niks te maken met duidelijkheid van woorden lieve Lily..Klopt ook, sorry voor de heftige reactie, hoe zou ik dit in het vervolg kunnen zeggen, lieve Emuca? smile& Karin?En wie weet zijn we wel dyslectisch, maar dat is toch geen reden om te zeggen dat we dingen verkeerd oppakken? smile

Ik spreek nu voor mezelf alsik zeg dat je niet altijd iemands ass kan kicken.. is ook niet altijd even verstandig. Dat is wat ik vind.

Ik wel, wel als diegene mij in mijn vrije wil en gedachtes en gevoelens zit te f*cken.
'Niet verstandig?' wat kon er in hemelsnaam gebeuren, een geestverschijning, een ongeluk, een nare droom/dromen nee echt ik zou niet weten.
Ik sta in mijn kracht en daaruit overwon ik de situatie,denk ik.
aquarel
aquarel apr 20 '11
we dwalen af van het werkelijke onderwerp !

ik heb vannacht gedroomd dat ik samen met mijn vriendin in een zeer net appartement woonde op de hoogste verdieping.
de uitleg gaat als volgt : ik ben psychisch aan het herstellen...
aquarel
aquarel apr 20 '11
je twijfelt teveel lily, dat merk ik aan de opbouw van jouw woorden..
Serenity
Serenity apr 20 '11
Kweetnie, omdat het korte zinnen zijn?
Daarmee ben ik bewust aan het kiezen welke woorden ik zal gaan gebruiken om mijn doel te behouden door duidelijk te proberen te zijn, dacht het zo goed op te lossen?!

Ja we dwalen af , mooie droom en goede uitleg! smile
aquarel
aquarel apr 20 '11
wat kan er gebeuren zei lily ?

wel het lijkt op een plakker die op jouw lichaam vast zit.
aquarel
aquarel apr 20 '11
omdat je steeds zegt : denk ik !

(lily)
aquarel
aquarel apr 20 '11
en vele vraagtekens
Serenity
Serenity apr 20 '11
Origineel bericht van: aquarel
omdat je steeds zegt : denk ik !

(lily)

Ohhhh ja ik probeer mezelf aan te leren dat ik vanuit mezelf spreek en de vraagtekens zijn er om andere opties en verschillende mogelijkheden open te laten.
Het lijkt op jezelf indekken voor fouten maar probeer open te staan voor suggesties en andere mogelijkheden kunnen mogelijk zijn want je kan nooit 100% zeker zijn.
Maar dat wil niet zeggen dat wat ik zeg niet waar kan zijn, en dat was mijn punt die ik daarmee maakte en meer niet.
Emuca
Emuca apr 20 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
[quote=Emuca]Ik heb dingen gezien waarbij zomaar wegtrappen echt niet meer mogelijk was.. nee.. als iets bij iemand echt te diep naar binnendringt is dat echt niet goed.. en slaan en schoppen werkt dan alleen maar ave rechts.
Kan mij niet heuge dat dat mijn ervaring was.

Een geestverschijning of een nare droom is nog maar zacht uitgedrukt.. Als je al je energie kwijt bent, je hele gedrag veranderd en agressie naar boven komt en je moet toekijken ben je echt verder van huis dan eventjes een bezoeker naar het licht helpen, lily. smile
"Been there done that", en wat is daar zo ongelovig aan dan?


Ik heb dat wel gezien.. en dan ga je geen boeven vangen in je eentje.. dat doe je hier op aarde ook niet. smileWant een geestverschijning is 1 ding, overname is heel wat anders..
Serenity
Serenity apr 20 '11
pff what ever ik praat gewoon tegen een F*cking muur hier.
Emuca
Emuca apr 20 '11
Ja, die instelling kan je ook hebben ja. Als je zo goed kan ass-kicken Lily, leg dan eens uit hoe je dat zou doen als je 0 energie zou hebben omdat je compleet leeggezogen bent?
Serenity
Serenity apr 20 '11
nul procent had ik ook ik ging slapen en daarna zette ik mijn beste beentje voor tot mijn lichaam er pijn van deed , elke dag weer!

Ik nam veel rust en tijd voor rust maar als er iets moest gebeuren dan deed ik dat ook, ik sleepte mijn lichaam erdoorheen.
Emuca
Emuca apr 20 '11
Dan versta ik iets anders onder ass-kicken.

Daaronder versta ik iemand wegbonjouren, wegwerken. Jezelf er doorheen slepen vind ik een deel van het overlevingsinstinct van de mens wat automatisch in werking treedt bij gevaar. Ass-kicken zie ik als middelen gebruiken om die negatieve dingen weg te werken, met bijvoorbeeld energie (daarbij bedoel ik niet liefdesenergie sturen) of wegduwen. Dat zijn dingen die je beter niet altijd zomaar kan gebruiken, omdat je daarmee woede kan oprichten of onbegrip, waardoor het erger wordt.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki