Die entiteit of lichtwezen doelde ik op, 'I'M GONE KICK THERE ASS!'
En dat hielp wel in mijn geval en dat zat ik uit te leggen en ik was verbaast over :
Rare entiteiten wegschoppen? lol….
Ik adviseer je om echt hulp te zoeken als je systeem gecleared is,
wegschoppen gaat niet zo 1,2,3, was dat maar waar
Ja het was ook waar, ik denk van wel!
&
lily sorry dat ik het zeg maar dat is ietsje te simplistisch uitgelegd, zo werkt het niet als je al jaren wordt belaagd.
ik heb 11 jaar geleden geesten opgeroept na het bezoek van een medium waarvan ik onder de indruk was.. zo is de bal aan het rollen gebracht.
ja, groene heks ik zou graag een prive bericht van jou krijgen met die medium haar gegevens, dan kan ik ook iemand anders helpen, die er ook middeninzit, en veel pijn heeft.
Nee echt ik werkte heel hard aan mezelf en was denk ik krachtig genoeg om hen weg te jagen, zo heb ik dit ervaart .
En dan nu jouw quote .
Dyslexie heeft niks te maken met duidelijkheid van woorden lieve Lily..
Klopt ook, sorry voor de heftige reactie, hoe zou ik dit in het vervolg kunnen zeggen, lieve Emuca? En wie weet zijn we wel dyslectisch, maar dat is toch geen reden om te zeggen dat we dingen verkeerd oppakken?
Ik spreek nu voor mezelf als
ik zeg dat je niet altijd iemands ass kan kicken.. is ook niet altijd even verstandig. Dat is wat ik vind.
Ik wel, wel als diegene mij in mijn vrije wil en gedachtes en gevoelens zit te f*cken.
'Niet verstandig?' wat kon er in hemelsnaam gebeuren, een geestverschijning, een ongeluk, een nare droom/dromen nee echt ik zou niet weten.
Ik sta in mijn kracht en daaruit overwon ik de situatie,denk ik.