Loading...
nl

19 maart extreme maan

Emuca
Emuca mrt 15 '11
Ik vind de grote maanenergie stiekem wel fijn....
Serenity
Serenity mrt 15 '11
hihi mag je vinden hoor!
admin
admin mrt 15 '11
geniet er maar lekker van hoor Emuca, ik doe ook ff de grote maan over het water laten schijnen...dan komt mischien morgan wel weer even langs....
admin
admin mrt 15 '11
Ik neem dit weekend wel ff mijn kat mee op reis voor alle zekerheid...weekendje in het bos voor hem das best wel leuk het is een avontuurlijke kat echte tweeling kat/poes.
Is heel speels en wil graag achter de vogeltjes aan springen en loeren...hij houd ook van dozen en verhuizen das helemaal fantastisch...alles wat nieuw is en spannend dat boeit hem enorm.
Hij ziet soms ook dingen die er niet zijn net als zijn zusje die zag alleen maar dingen die er niet waren.
Als ik nog aan haar denk ze kon je zo aankijken alsof ze dacht iksnaperniksvan...vrouwtje kun je het me nog een keertje uitleggen....apart diertje was dat.
Ze ging dan voor je zitten en keek je heel lang aan, of eigenlijk door je heen.
Dan kwam haar broer en verstoorde het met zijn speel gedoe, dan kon ze echt nogal nuffig doen.
Ze was ook altijd schoon en had nooit vieze pootjes...
Haar broer wel hoor die sjouwt overal doorheen en komt zo binnen met die bagger pootjes van hem.
Lekker kledderen, nou dat deed miep nooit die ging niet naar buiten als het nat was of vies jakkie bah nee hoor dat was niets voor haar.
Ze zat altijd zich te wassen in de vensterbank naar buiten kijken wat broer deed in de tuin bij de buren.
1 keer had ze ook een prooi gevangen, ja echt knap hoor van haar.
Een worm helemaal zelf gevangen en mee genomen naar binnen in het bekje, ja stoer hoor...wij hebben haar natuurlijk geprezen om zo een mooie worm te vangen .
Ja daar is wel moed en snelheid voor nodig.
Voor je het weet floepen ze weer de grond in.
Toen broer kwam kijken wat zus had gevangen, deed ze helemaal brommen en blazen.
Ja dat was een beetje dom van haar.
Toen kreeg ze een klap op de kop, pets ze liet van schrik de worm los en ja toen had broer hem gekaapt....dit was het einde van de jagerij door zus.
In het vervolg keerde ze zich af van deze aktiviteiten en speelde met alles wat niet zichtbaar was in de tuin...
Serenity
Serenity mrt 15 '11
Ajâda ditis een verhaaltje voor het slapen gaan die ik mijn zoon zou voorlezen zooooooo lief!!
Ik zag het helemaal voor me ook hoe lief ze keek naar wat die vrolijk-gekke broer van haar uitspookte.
En zelfs haar pootjes lekker fluffie tussen de tenen en zacht.
Ik ruik de tuin erbij en ziet hoger gras met boterbloempjes en madeliefjes en vliegjes die van grasspriet naar grasspriet springt hihi.
Is ze wit met een mooie tekening op haar rug van streepjes donkerbruin en lichtbruin en een mooie tekening tussen haar oren over haar neus?
En rook ze lekker?
admin
admin mrt 16 '11
Yesssssss lilly zo was ze helemaal goed meis, ga maar eens beginnen met blanco lezingen lieverd oefenen want ik weet dat je het kunt....grinnn.

De foto,s leiden je af van je gevoel begin maar met te oefennen op iemand die je helemaal niet kent....als je het wilt natuurlijk.

liefs en knuffie
Serenity
Serenity mrt 16 '11
Ik sta even met een mond vol tanden…echt waar?!?!
Wauw wat leuk zeg, maar dat kwam ook door jouw omschrijving die was zo levendig en mooi zelfs de geuren waren aanwezig hihi

Dank je wel lieve Ajâda ik ga eerst even op onderzoek uit en gaande weg leer ik wat bij zodoende kan ik langzaam en zeker gaan oefenen, het lijkt me erg leuk!

Goh zeg ik sta nog steeds perplex!
admin
admin mrt 16 '11
De omschrijving was voor jou een manier om op dit trillings niveau te komen om er beelden bij te kunnen zien, maar dit deed je zelf.
Dit is alles wat een helderziende ook doet intunen en afstemmen.
Je hebt nu voor jezelf bewezen dat jij dit ook kunt .
Net zoals iedereen...

Lieverd meer is het echt niet gewoon een beetje fantaseren en kijken wat er verschijnt in de bol....hihi je eigen bol bedoel ik maar sommiggen zien het in een echte bol.
In de buitenbol dan is het een buitenziende helderziendheid
En in de binnenbol is het een binnenziende helderziendheid

En wanneer je de spinnewebben weg veegt mag je ff de ragebol pakken..voor een beter uitzicht grnnnn.

Zo nu denk je vast van mij wat een lekkere oliebol...ja hoor ik ben beetje maf mens af en toe...
Serenity
Serenity mrt 16 '11
wat een lol!

Trouwens dat fantaseren…tja ben ik altijd al goed in geweest.
Maar mij werd verteld dat dat verzinsels en rare gedachtengangen zijn die niet waar zijn.

Ik ben er ook achter gekomen dat mij is aangeleerd dat ik niet normaal ben of functioneer .
En nu leefde ik al een paar jaar met die gedachten en alles wat ik denk is raar en slecht en niet echt en ook geen waarheid.

En eigenlijk is dit vanaf mijn jeugd zo en daarom ben ik nu ook zo blij met internet want op een makkelijke manier vergaar ik mijn info en check ik de achtergronden van mijn bewegingen.
En in discussies waneer er alweer word gezegd dat ik geen gelijk heb google ik even en dan tadaaa klopt het wel meestal.
Maar dan net even anders geformuleerd vaak.
Die kloof tussen het verbale en perfomale communicatie in mijn hersenen geeft mij dat ik niet goed dingen formuleer blijkbaar.

Maar waneer iemand dag in en uit krijgt te horen dat wat je zegt, denk of doet niet aan de goed normen zijn dan word je erg moedeloos ervan.
Daarom is denk ik mijn gedachtenkracht wat meer ontwikkeld dan bij anderen alleen weet ik nog steeds niet bewust hiermee om te gaan.

Soms krijg ik beelden door die erg verwarrend en chaotisch zijn mede denk ik door een negatieve entiteit zo heb ik me laten vertellen.
Maar die heb ik denk ik mooi de deur uitgewerkt en er staan weer andere op de loer maar ik stuur ze allemaal naar de piramide van licht en hoppa weg zijn ze !! ^^

Ik mezelf geloven of vertrouwen is nu langzaam aan het herstellen met ups en downs maar ik ben er nog niet, althans zo voelt het bij mij aan.
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
wat een lol!

Trouwens dat fantaseren…tja ben ik altijd al goed in geweest.
Maar mij werd verteld dat dat verzinsels en rare gedachtengangen zijn die niet waar zijn.



Fantaseren is een van de mooiste geschenken van de hemel.. want die gedachten komen niet zo maar op. laugh
admin
admin mrt 16 '11

grin
Serenity
Serenity mrt 16 '11
Origineel bericht van: Emuca
Origineel bericht van: Lily Beau
wat een lol!

Trouwens dat fantaseren…tja ben ik altijd al goed in geweest.
Maar mij werd verteld dat dat verzinsels en rare gedachtengangen zijn die niet waar zijn.



Fantaseren is een van de mooiste geschenken van de hemel.. want die gedachten komen niet zo maar op. laugh
Maar sommige fantasieën brengen rare ideeën met zich mee die moet je toch boycotten?
Anders verlies je je gezonde verstand, ik kan moeilijk onderscheid maken hoor met wat gewoon is of niet dus heb ik mezelf geleerd om iedere gedachten of idee te stoppen in mijn hoofd 'per direct.'
En nu is het moeilijk om verder te fantaseren ik doe dit soms expres nu hih
Gerechten, hoe ik een bedrijf zou runnen, een idee voor een bedrijf op te starten en dan echt helemaal uitgebreid.
Uhm ideeën voor kleine probleempjes creatief op te lossen zoals ballerina's met een elastiek zodat ze niet steeds flip flappen zodat ik mijn nek nog eens breek of zo ^^ en inzicht in kleine zweren uit het verleden is waar ik nu op dit moment over fantaseer.
Ik probeer mijn gedachtes weer de mijne te maken want voorheen moest ik mezelf vaak schamen voor mijn ideeën, mijn gedachtes.
Er was ook iemand die alle geheimen van mij op straat gooiden en hij was heel erg begaafd in het paranormalen.
Geen idee of gedachten was veilig ik mocht gewoon niet 'denken'.
Oke toen was ik ook niet echt mindfulness bezig maar nu nog steeds denk ik dagelijks een aantal keer aan al die verschikkingen die mij zijn overkomen echt heel vervelend om iedere keer geconfronteerd te worden met mijn fouten of ideeën die raar waren of gedachtes die niet mochten en mijn smaak of voorkuur voor iets die belachelijk werden gemaakt, echt alles!!
Dus ik heb me wel moeten aanpassen maar daarmee heb ik ook een angst ontwikkeld over dat ik te stom was om na te denken .
Te stom was om vriendelijk tegenaan gedaan te worden of doen.
Ik moest me schamen voor van alles mijn haar, mijn postuur, mijn manier van spreken, mijn opvoeding, mijn manier van omgaan met Ukkie, mijn huishouden, mijn hygiëne, mijn gezicht echt alles!
Ik hielt het niet meer dat opgejaagd en afzeiken ik probeerden me aan te passen of beter ergens in te worden maar het was nooit goed genoeg.
Psychisch ging ik hier onderdoor en niemand die een excuus aanbood of wat dan ook.
Anyway ik ben bezig mijn gedachtes ook de mijne weer te maken en dat ik mag fantaseren want ik heb nog steeds het gevoel dat ik niet mag fantaseren.
Iets wat ik veel deed en misschien wel ongemerkt als uitvluchtweg deed in mijn jeugd en heeeeeeeerlijk vond ik dat!
Ik kon uren naar het plafon staren, iets wat ik vaak deed op school vooral waneer ik op de gang werd gestuurd hihi
Ik ben een echt gangster!! L.O.L.
admin
admin mrt 16 '11
Je gedachten en gevoelens zijn helemaal alleen van jou Lilly.
Laat ze maar de vrije loop, en eerst kijken wat er komt.
Een gedachtte waarvan jij denkt nou dat kan anders daar kan jezelf iets anders voor in de plaats zetten maar dan nog is het jou leven jou hoofd en lijf en jouw proces en alles gaat in jouw tempo.

That,s a simpel
gast
gast mrt 16 '11
admin
admin mrt 16 '11
mooi maantje
Emuca
Emuca mrt 16 '11
Origineel bericht van: Lily Beau
Origineel bericht van: Emuca
Origineel bericht van: Lily Beau
wat een lol!

Trouwens dat fantaseren…tja ben ik altijd al goed in geweest.
Maar mij werd verteld dat dat verzinsels en rare gedachtengangen zijn die niet waar zijn.



Fantaseren is een van de mooiste geschenken van de hemel.. want die gedachten komen niet zo maar op. laugh
Maar sommige fantasieën brengen rare ideeën met zich mee die moet je toch boycotten?
Anders verlies je je gezonde verstand, ik kan moeilijk onderscheid maken hoor met wat gewoon is of niet dus heb ik mezelf geleerd om iedere gedachten of idee te stoppen in mijn hoofd 'per direct.'


Defineer rare ideeen en gezond verstand! smileWat als gezond verstand wordt gezien in onze maatschappij hoeft helemaal niet gezond te zijn! En rare ideeen, daar komen de mooiste dingen uit. We nemen hierbij het voorbeeld van een vliegtuig. Man man wat vonden ze het vroeger een raar idee, mensen die zonder vleugels zouden kunnen vliegen. Rare vogels die mensen die zeiden dat het wel kon. Maar die maakte mooi wel een vliegtuig winkEt voila. Wij vliegen.
Serenity
Serenity mrt 16 '11
@ Ajâda je hebt helemaal gelijk helaas die persoon die in mijn hoofd keek moest dat nog even leren denk ik, de arrogantie alleen al dat hij dacht dat 'ie alles mocht door vertellen wat hij als geschenk uit het universum heeft gekregen.

@ Emuca, je hebt helemaal gelijk ohhh myyyyyy goshhhh-->
"Wat is nou raar?!?!" En wie bepaald dat!

Ik ben zo blij dat ik mijn verhaal hier heb gedaan wat een opluchting en zulke goede ideeën ook nog eens erbij, wauw ik ben even ontroert hierdoor!
Dank jullie wel!
Sundance
Sundance mrt 19 '11

net gemaakt.

Serenity
Serenity mrt 19 '11
kicke!!
gast
gast mrt 19 '11
Mooi foto sundance. Alleen jammer dat er verder geen referentie punten zijn in de foto. Want op deze foto is niet te zien hoe groot ie werkelijk is.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki