Loading...
nl

19 maart extreme maan

jannie
jannie mrt 20 '11
Mooi !!!!!!!!!!!!!!!!
Sundance
Sundance mrt 20 '11
@Gast; helemaal voor jou. zo groot is de maan dus werkelijk winklaugh
omtrek;10.916km
diameter; 3.475.9km



ik kan de referentie weel bekijken in m,n pc geloof ik. zal eens een keertje kijken voor jou.
Serenity
Serenity mrt 20 '11
hihi lol!!!
Ariel
Ariel mrt 20 '11
Origineel bericht van: Lily Beau

Maar sommige fantasieën brengen rare ideeën met zich mee die moet je toch boycotten?
Anders verlies je je gezonde verstand, ik kan moeilijk onderscheid maken hoor met wat gewoon is of niet dus heb ik mezelf geleerd om iedere gedachten of idee te stoppen in mijn hoofd 'per direct.'
En nu is het moeilijk om verder te fantaseren ik doe dit soms expres nu hih
Gerechten, hoe ik een bedrijf zou runnen, een idee voor een bedrijf op te starten en dan echt helemaal uitgebreid.
Uhm ideeën voor kleine probleempjes creatief op te lossen zoals ballerina's met een elastiek zodat ze niet steeds flip flappen zodat ik mijn nek nog eens breek of zo ^^ en inzicht in kleine zweren uit het verleden is waar ik nu op dit moment over fantaseer.
Ik probeer mijn gedachtes weer de mijne te maken want voorheen moest ik mezelf vaak schamen voor mijn ideeën, mijn gedachtes.
Er was ook iemand die alle geheimen van mij op straat gooiden en hij was heel erg begaafd in het paranormalen.
Geen idee of gedachten was veilig ik mocht gewoon niet 'denken'.
Oke toen was ik ook niet echt mindfulness bezig maar nu nog steeds denk ik dagelijks een aantal keer aan al die verschikkingen die mij zijn overkomen echt heel vervelend om iedere keer geconfronteerd te worden met mijn fouten of ideeën die raar waren of gedachtes die niet mochten en mijn smaak of voorkuur voor iets die belachelijk werden gemaakt, echt alles!!
Dus ik heb me wel moeten aanpassen maar daarmee heb ik ook een angst ontwikkeld over dat ik te stom was om na te denken .
Te stom was om vriendelijk tegenaan gedaan te worden of doen.
Ik moest me schamen voor van alles mijn haar, mijn postuur, mijn manier van spreken, mijn opvoeding, mijn manier van omgaan met Ukkie, mijn huishouden, mijn hygiëne, mijn gezicht echt alles!
Ik hielt het niet meer dat opgejaagd en afzeiken ik probeerden me aan te passen of beter ergens in te worden maar het was nooit goed genoeg.
Psychisch ging ik hier onderdoor en niemand die een excuus aanbood of wat dan ook.
Anyway ik ben bezig mijn gedachtes ook de mijne weer te maken en dat ik mag fantaseren want ik heb nog steeds het gevoel dat ik niet mag fantaseren.
Iets wat ik veel deed en misschien wel ongemerkt als uitvluchtweg deed in mijn jeugd en heeeeeeeerlijk vond ik dat!
Ik kon uren naar het plafon staren, iets wat ik vaak deed op school vooral waneer ik op de gang werd gestuurd hihi
Ik ben een echt gangster!! L.O.L.


Die persoon maakte misbruik van zijn paranormale gaves.
Ik kan daar best boos om worden eerlijk gezegd.
Vooral mensen die niet bezig zijn met telepathie en paranormale begaafdheid onzin vinden zijn een open boek voor mensen die het wel kunnen.
Je moest eens weten wat ik allemaal door krijg.
Iedereen denkt weleens wat fouts.
Het is gewoon een pop-up in je hoofd wat je weer wegdrukt ,omdat je weet dat het fout is.
En wat als het je fantasie is?zolang je maar weet hoe ermee om te gaan.
Ik kan boeken schrijven over wat de klanten in onze winkel komen denken ,maar ik doe het niet.
Ik vergeet het meteen weer het is aan hun.
Zolang hetgeen wat ze zeggen ,maar goed is.
Het is heel erg fout om rond te gaan bazuinen wat je oppikt.
Het bewijs is bij jou ook geleverd ,want je voelde je niet veilig meer.
En dat vint ik echt heel vervelend voor je.
Gelukkig ben je weer op de goede weg. laugh
gast
gast mrt 20 '11
Origineel bericht van: Sundance
@Gast; helemaal voor jou. zo groot is de maan dus werkelijk winklaugh
omtrek;10.916km
diameter; 3.475.9km



ik kan de referentie weel bekijken in m,n pc geloof ik. zal eens een keertje kijken voor jou.


Nou bedankt voor deze info maar dat was niet wat ik bedoelde. De maan is altijd even groot, hij lijkt voor ons alleen groter als ie dichter bij de aarde staat. Wat ik met referentie bedoel is dat je als er iets van de aarde ook op de foto staat dat je dan kunt zien hoe groot hij lijkt. Net als dat je op de foto kunt zien die ik geplaatst heb met de huizen erop. Die huizen zijn het referenite punt. Door die huizen kun je zien hoe groot de maan lijkt voor ons mensen vanaf de aarde.
Sundance
Sundance mrt 20 '11
tja humor is kunst he wink

ik persoonlijk vondt hem dit keer niet groter dan andere keren dat ik de maan heb gefotograveerd op dezelfde plek. dat is wat ik je kan zeggen.
gast
gast mrt 20 '11
Wat is de humor hierin? Heb even iets gemist....
gast
gast mrt 20 '11
Na herlezen heb ik hem volgens mij wel door....
Groene_heks
Groene_heks mrt 20 '11
laughIk had hem wel door haha
Sundance
Sundance mrt 20 '11
hahaha...
JulienMoorrees
JulienMoorrees mrt 20 '11
Ik heb hem net gezien en vond hem wel heel erg groot eruit zien. Zo groot heb ik hem in ieder geval nog nooit gezien.
Sundance
Sundance mrt 20 '11
hij komt nu idd groter over dan gisteravond, voor mij dan, haha
Beschermengel
Beschermengel mrt 21 '11


Jaaa heel mooi om te zien, gisterenavond mijn hondje uitgelaten en daar zag ik hem ...jeetje wat groot was hij zeg, ik heb echt met verbazing gekeken steeds weer ...dus stapte ook vaak mis in het gras haha.
En de hond uitlaten en naar de maan kijken is ook een kunst smile
gast
gast mrt 21 '11
Als je maar niet in de poep hebt getrapt Beschermengel wink
Hier was de maan ook mooi te zien en echt wel groter dan normaal. Heb geen foto kunnen maken helaas.
Serenity
Serenity mrt 21 '11
L.O.L.
Beschermengel
Beschermengel mrt 21 '11

Ja ook dat kwam erbij , nou ja als het goed is brengt het geluk wink
Groene_heks
Groene_heks mrt 21 '11
Poep aan je schoen brengt geluk? Vandaar......lol
Serenity
Serenity mrt 21 '11
Nee vogel poep in je haar!

Althans dit was een meisje bij mij van op de basisschool overkomen en de juffrouw vertelde dat…..
*grinnik* als die uitspraak of gezegde niet bestaat dan snap ik nu waarom die lieve lieve juf dat heeft gezegd !
Groene_heks
Groene_heks mrt 21 '11
Dan ga ik morgen een kudde meeuwen opzoeken...rofl...
Serenity
Serenity mrt 21 '11
L.O.L
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki