wist ik niet....dit is mijn eerste forum ik vond het gewoon leuk om dit te delen met de mensen hier, en nu?
Gewoon ervoor zorgen dat privé info privé blijft, en niet op een forum zoals Merudi kenbaar wordt. Een 'handleiding':
1. geef geen privé gegevens weer in een openbaar forum zoals mail, adresgegevens, naam en achternaam. Doe dat per pb berichten of via email.
2. geef niet in het openbaar weer wie je al dan niet kent in het dagelijkse leven, ook niet zijn of haar gegevens.
3. Wees in het algemeen gewoon voorzichtig met wat je op het internet zet. Maak gebruik van nicknames en meerdere emailadressen en gebruik ZEKER (!!!) geen foto's in openbare fora.
Wat deze veiligheid betreft, zou Merudi/Julien eens na kunnen denken over de privacy gevoelige informatie hier op het forum, want vooralsnog is het een forum wat publiek toegankelijk is. Iedereen kan hier toegang verkrijgen en lezen,(gasten), en het forum is publiekelijk toegankelijk. Dat biedt niet echt veiligheid, maar WEL als registratie verplicht zou worden.
Zomaar een idee. Om problemen te voorkomen.
@Karin:
JUIST JA!