Loading...
nl

Reizen met de Ziel versus Shamanisme

admin
admin okt 23 '10
LOL heb hier even een heel vet binnenpretje om.... laugh
Cialara
Cialara okt 23 '10
Mijn bezemsteel staat altijd klaar he laugh
Emuca
Emuca okt 23 '10
Vergeet de heksenketel niet! laugh
Mimosa
Mimosa okt 23 '10
Is het nodig dat je in een rustige ruimte bent of kan het altijd en overal. Ik vind het een hele fijne gedachte om samen te gaan.
Emuca
Emuca okt 23 '10
Ik denk dat sommige mensen voor de concentratie graag een rustige ruimte hebben, maar na wat oefenen kan je eigenlijk altijd toegang hebben... Ikzelf prefereer wel rust om me heen, omdat ik anders te snel afgeleid wordt...

In een groepje is ook gezelliger en leuker.. en kan je beter een compleet beeld scheppen.. Andere kunnen jou blinde vlekken namelijk opvullen.
admin
admin okt 23 '10
Ja een rustige omgeving is voor mij ook belangrijk anders floep ik te snel heen en weer.
admin
admin okt 23 '10
Ik reis vrij weinig (al zou ik echt graag vaker willen).
Voor mij is het belangrijk om de dingen na zo'n reis op een rijtje te krijgen.
Vanavond ben ik online rond een uur of tien, als je mijn msn wilt stuur dan maar even een bericht via pm dan kun je mijn emailadres wel krijgen.
Ik ben nog maar een beginner maar heb van Jorine en Tinne al aardig wat geleerd.
Emmy je mag mijn msn ook wel hebben alleen geef ik je die dan via pm, ik wil niet meer dat mijn msn adres voor iedereen zichtbaar is, daar heb ik slechte ervaringen mee.
Emuca
Emuca okt 23 '10
Ik weet nog niet of ik vanavond nog op reis ga, maar komende dagen misschien nog wel! Misschien wel, na 10 uur vanaaf. Stuur je msn maar via pm, dan voeg ik je even toe...
Ook voor mijn msn adres moet men maar even een pm sturen.
Nyssa
Nyssa okt 23 '10
Goh, ik dacht over dit topic: interessant, maar zo ver zal ik nog niet staan.

Nu ben ik zo nieuwsgierig geworden dat ik het eens ga proberen, denk ik.

Hebben jullie tips voor een beginner?
Emuca
Emuca okt 23 '10
Jawel smile

Probeer met een groepje mee te gaan.. en dan graag een groepje waarbij je je goedvoelt en waarbij een van de groepsleden in ieder geval al ervaring met reizen heeft.
Een reis heeft niet altijd een doel, het kan ook gewoon een soort rondleiding zijn.. De een heeft trouwens ook meer affiniteit met een plek dan met een ander. Zo waad ik me eerder op aarde plaatsen. smile
Probeer ook niet teveel te verwachten... de een ziet dingen nu eenmaal sneller dan de ander, en soms duurt het een poosje voor je goed beeld krijgt.
Geniet. Neem de tijd en vermaak je. laugh
Cialara
Cialara okt 23 '10
Oh er zijn zoveel tips...

Focus je vooral op het gebied tussen je hart- en zonnevlechtchakra, want daar zit je ziel. Je ziel is heel speels, archetypisch beelden komen vaak door, het lijkt soms wel fantasie.

Zoals al eerder gezegd, kun je de eerste keer het beste met andere / ervaren zielenreizigers meegaan. Zij kunnen je aldoende helpen. En echt, het kan gewoon op afstand, net zoals bij Reiki energie geven en of scannen gebeurt, zoiets kan ook met zielenreizen. Je blijft je bewust van je omgeving en kunt dus onderling tijdens het reizen via bijvoorbeeld msn contact houden. Wel kun je in een lichte trance raken, waardoor je je beter kunt focussen op wat er gebeurt.

Maar ik denk dat de beste tip toch is, dat je samen kunt gaan wink
Mimosa
Mimosa okt 23 '10
Dank voor alle tips. Ik denk dat ik het inderdaad dan beter in een rustige ruimte kan doen. Echter als ik via de computer contact moet houden, dan kan het voorlopig niet. De kinderen hebben vakantie en dat betekent geen rust in huis. Ik kan me wel terugtrekken in mijn slaapkamer hoor, maar daar heb ik geen computer.
Maar goed, het heeft ook geen haast. Kan er overigens iets mis gaan. Stel dat ik het alleen probeer.
Emuca
Emuca okt 23 '10
Ik heb nog nooit gehoord van zielenreizen waarbij iets mis ging... het enige wat lastig kan zijn is terugkeren, maar als je iets heel aards gaat doen, verbreekt het contact vanzelf wel. smile
Mimosa
Mimosa okt 23 '10
Ok, dan ga ik het denk ik gewoon een keer proberen. Waarschijnlijk na een meditatie,dan ben ik lekker ontspannen en is mijn hoofd heerlijk leeg. Terugkomen zal denk ik geen probleem zijn. Ik heb een bewaakkat die ook altijd tijdens het mediteren bij me ligt en op me let.
Nyssa
Nyssa okt 24 '10
Het was niet rustig in huis. We zitten in verbouwingen en ik heb momenteel geen plek voor mezelf. Ik wacht nog even om dit te proberen, maar ik ga zeker eens oefenen als de tijd rijp is.

Maar nu ben ik toch wel nieuwsgierig naar jullie ervaringen van gisterenavond.

Willen jullie dit delen?
Emuca
Emuca okt 24 '10
Gisteravond is er niet veel gebeurd.. Jorine en ik hebben wel gekeken, maar we hebben de reis nog niet afgemaakt. laugh
admin
admin okt 24 '10
Ja, sorry, ik kreeg onverwacht visite en toen zag ik vanmorgen dat ik in plaats van je te accepteren ik je geblokkeerd had Emmy...LOL.
Maar deze muts heeft het hersteld hoor!
Emuca
Emuca okt 24 '10
Lol! laughHaha, maakt niet uit hoor Karin! Die reis komt er wel! Dan gaan we vast op bezems rondcrossen!
admin
admin okt 24 '10
Vind Jorine ook zo leuk hahahaha, maar die kieperde er bijna af lol
Cialara
Cialara okt 24 '10
Ik denk dat we hier ook gelijk een verschil te pakken hebben met het sjamanisme...

Wij kunnen als het ware een reis even op pauze zetten en een andere keer verder gaan waar we gebleven waren... dat heb ik van sjamanen nog nooit gehoord smile

Waarschijnlijk komt dit ook door het toepassen van rituelen, een sjamaan gaat er dus gewoon echt voor, trekt er een zekere tijd voor uit, en gaat dan over naar de andere dimensie.

Een zielenreiziger, kan zich op ieder moment getrokken voelen, en kan dan kijken in de andere dimensie, zonder ritueel. Als je er op dat moment geen tijd voor hebt, kun je het blokkeren, maar je blijft wel dat gevoel van een trekken aan de ziel houden.

Dus op dit moment wordt ik nog steeds getrokken naar hetgeen er gisteren begon, en weet ik dat ik daar nog niet klaar ben als het ware. Een teken voor mij om nog eens verder te kijken met Emmy smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5 Volgende

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki