Zoals een aantal van jullie wel weten ben ik iemand die vaak werkt op zielsniveau, via reizen in die dimensies waar ik als ziel kan komen.
De laatste tijd heb ik een beetje kennis gemaakt met het Shamanisme, dat uitgaat van healing op het zelfde niveau ongeveer. Nu moet ik eerlijk bekennen dat ik niet zo veel weet van Shamanisme, maar uit wat ik er over lees, herken ik heel veel in het werk dat ik als zielenreiziger doe.
Via Shamanisme En via Zielenreizen (zoals ik het simpelweg genoemd heb) kun je een aantal dingen doen:
* Healing doen of ontvangen vanuit de zielenwereld
* Contact met engelen en lichtwezens, vaak ook met de intentie tot healing
* Het transformeren van licht, via je eigen ziel, als transformator tussen hemel en aarde (iets wat steeds vaker plaatsvind de laatste tijd)
* Het ontvangen van boodschappen, die op welke wijze dan ook mogen worden doorgegeven. Vaak met een manifestatie tijd van ongeveer een week.
Maar wat is nu het verschil tussen Shamanisme en Reizen met de ziel eigenlijk... dat vraag ik me nog een beetje af. Ik vermoed dat het Shamanisme een levenshouding is, en dat het reizen met de ziel, daar een onderdeel van is...
Hoe denken jullie hier eigenlijk over, wat zijn jullie ervaringen?