Loading...
nl

Ruimte geven / ruimte nemen

gast
gast sep 23 '10
Helemaal gelijk Geshe. Laat iedereen zijn wie die is en speel geen therapeut maar doe het via menselijke interactie en ga op je gevoel af.
admin
admin sep 24 '10
smilejuste, leven en laten leven.
admin
admin sep 24 '10
Quote:
Komop mensen, waar doen we in hemelsnaam moeilijk over?! blush


Ach Geshe dat gebeurd hier vaker op zijn tijd.
ik denk dat waar veel mensen samen zijn er af en toe iets moet knallen en dat is best gezond zolang er niemand word gekwetst en we allemaal eerlijk en oprecht blijven smile
gast
gast sep 24 '10
Juist ja, en daar moet ruimte voor zijn.
Geshe
Geshe sep 24 '10
Daar hebben jullie beide gelijk in.

Moet zeggen dat die laatste zin van mij in die post me nu een beetje vreemd overkomt, lol. Ach, was vrij emotioneel gisteren.
Lena
Lena sep 24 '10
Origineel bericht van: NiMS

Wat ik graag zou willen is dat voordat je begint met breken bij iemand, eerst aan die persoon vraagt of je wel mag gaan breken. En als je aan het breken gaat, zou ik het nog liever willen, dat je niet meteen met grof geschut aankomt, maar eerst stukje bij beetje gaat proberen hoe ver je kunt breken, zonder dat de ander compleet omver geblazen wordt.


Nims ik denk dat ik heel goed begrijp wat je bedoeld
Het lijkt mij beter dat je je afvraagt, of het jou taak is om te breken?....
Vaak denken wij de wijsheid in pacht te hebben...
Zelf heel veel geleerd hierin...reageerde vaak gelijk op situaties waar een ander dan niet echt op zit te wachten...
Eerst kijken dan doen...misschien verstandig toch?
Vindt het een mooi topic en het is goed om je eens te laten nadenken hierover...
New Moon
New Moon sep 24 '10
Origineel bericht van: Karin
Quote:
Komop mensen, waar doen we in hemelsnaam moeilijk over?! blush


Ach Geshe dat gebeurd hier vaker op zijn tijd.
ik denk dat waar veel mensen samen zijn er af en toe iets moet knallen en dat is best gezond zolang er niemand word gekwetst en we allemaal eerlijk en oprecht blijven smile


Ik vind het ook fijn dat jullie lekker aan het knallen zijn, kan ik nog wat van opsteken! (en volgens mij meer mensen)
Soms is het allemaal wat té lief hier dat het niet meer oprecht voelt en ik vind een knal-golf door het forum best lekker af en toe, groei gaat niet zonder pijn. ZO.

BAM! the moon
Marenubium
Marenubium sep 24 '10
Heheh Moontje wink

Ik heb niet het gevoel dan wel idee dat er 'geknald' wordt in dit topic. Wel het gevoel dat 1 en ander soms te letterlijk wordt genomen, en mensen hier onterecht op aangesproken worden.
Njah, niet alles is te begrijpen via 'tekst'.

Nims, ik weet niet waardoor jij bent gaan denken dat Gast aan het 'breken' geslagen is. Dit heeft ze nog nooit gedaan, en ze zal het ook nooit doen ook. True, ik snap jou 100% als je zegt dat breken, zoals jij dat opvatte, not done is.
Ik snap alleen niet zozeer hoe je erbij komt dat Gast dit zo bedoeld heeft? Is het wellicht iets in jou, ook ivm jouw opleiding, dat je dit te letterlijk hebt opgevat?
Je hebt dat zelf wel een beetje in je, en ergens iets sterker dan Gast en Karin.

Aan de andere kant...zijn we niet allemaal bezig, elkaar te triggeren en te laten nadenken? Is het merudi forum hier dan niet voor bedoeld?
Wie heeft het dan in godes naam over 'breken'?
Ik denk dat dit een beeeeetje te letterlijk opgevat is wink
JulienMoorrees
JulienMoorrees dec 14 '10
Ik ben benieuwd of je de oefeningen met iemand eens geprobeerd hebt en wat je ervaringen hiermee zijn.
Pagina's: Vorige 1 2 3 4 5

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki