Loading...
nl

Runen

admin
admin mei 17 '10
Da's vet, ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek,
super !! cool
HarryS
HarryS mei 17 '10
Origineel bericht van: Artemis
Da's vet, ik heb morgenvroeg een sollicitatiegesprek,
super !! cool


Kijk, mooi om te horen dat ze het nog steeds goed hebben smile
Lena
Lena mei 18 '10
harry als je tijd hebt,ben ik benieuwd wat de runen te vertellen hebben... smile
HarryS
HarryS mei 24 '10
Origineel bericht van: Lena
harry als je tijd hebt,ben ik benieuwd wat de runen te vertellen hebben... smile


das een lastige.
Als eerst Ansuz, communicatie. Kan zijn dat je een examen hebt gehad, of een andere test. Als het klopt ben je er goed door gekomen. Het geeft ook aan dat je goed moet luisteren naar het advies van anderen, stel je op als een leerling.
Berkana geeft een nieuw begin aan. Misschien zelfs een geboorte. In elk geval een begin dat je niet over het hoofd ziet. (diploma uitreiking?)
Uruz geeft aan dat alle veranderingen van de komende tijd, het nieuwe begin en de dingen die je leert door je als leerling op te stellen, veel kracht geven om de nieuwe situatie aan te kunnen.

Al met al goed en positief dus smile
Lena
Lena mei 24 '10
hoi harry

bedankt voor je legging uiteraard!

das een lastige winkheel herkenbaar deze opmerking...omdat ik er een ster in ben om het lastige op mijn pad te blijven vinden...

ansuz communicatie...dit is een punt waarin ik inderdaad heel veel te leren heb...nog steeds,vaak ga ik zelf te snel zie dingen over het hoofd...nu meer rust vinden in...
de leerling blijven voorlopig jazeker smile

Berkana nieuw begin ja dat voelt zeker zo niet de diploma uitreiking maar meer in het feit dat ik mezelf beter leer kennen...en daar kan ik niet om heen...

Uruz voel veranderingen en ben inderdaad de leerling...
fijn dat ik de kracht nu heb om nieuwe situaties het hoofd te bieden..ook al ben ik nog wel eens van mening dat het niet gaat lukken...

positief daar ga ik voor... smile
en hoop dat er genoeg leraren blijven op het pad.. wink
HarryS
HarryS mei 24 '10
leraren zijn er altijd, als je ze maar wilt zien en de gelegenheid wilt geven je iets te leren laugh
Lena
Lena mei 26 '10
de ene leraar is niet de andere...
verder is een gezonde zelf werken aan houding ook niet verkeerd..
HarryS
HarryS mei 26 '10
Ook mee eens..
admin
admin mei 26 '10
Hoi Harry,

Mag ik een runenlegging bij je aanvragen?

Alvast bedankt,

Groetjes
Bart
HarryS
HarryS mei 26 '10
Dat mag.

Sowilo: Een top moment van energie voor jou op dit moment, of in het recente verleden. In combinatie met Nauthiz (je 3de rune) duidt het er echter wel op dat je te hard werkt en daardoor meer stress krijgt. Wat gezondheid betreft is er niet veel te klagen. Als er op dit moment iets aan de hand is, dan zul je daar snel van herstellen.

Ingwaz: Een nieuw begin, overgang naar een nieuwe situatie. Het kan er ook op duiden dat het duidelijk gaat worden hoe om te gaan met de energie, zonder daar meer last van te krijgen. Een nieuw inzicht staat voor de deur. Als je plannen voor iets nieuws hebt, wacht dan nog even met het daadwerkelijk uitvoeren ervan. Denk het eerst nog eens goed over allemaal, laat het nog iets verder 'rijpen'.

Nauthiz: Ook hier een waarschuwing over het te hard werken en de lichamelijke belasting die dat met zich meebrengt. heb je toevallig een zwaar beroep dan? Nauthiz geeft ook aan dat er toch iets minder prettige tijden aankomen. Je kunt dat helaas niet voorkomen, maar je er druk over maken heeft ook geen zin. Laat het maar gebeuren, leer ervan en kom er sterker weer uit.
admin
admin mei 26 '10
Harry,

Ik heb geen fysieke zware baan, maar wel altijd drukte, het vergt wel wat en het geeft ook een bepaalde druk. Daarnaast ben ik altijd wel op 1 of andere manier bezig. Dit staat natuurlijk allemaal in verbinding met mijn eigen energie. Over een paar weken stopt mijn huidige baan en heb ik (even) geen werk. Ik heb wel bepaalde plannen voor wat nieuws, maar ben er nog niet van overtuigd, dit slaat dus terug op plannen voor iets nieuws. Minder prettige tijden: we zullen zien, en ik laat het gebeuren, als het zo is, zal ik het toch niet kunnen voorkomen.

Dank je wel voor de legging.
HarryS
HarryS jun 1 '10
De aanvragen komen ook al binnen bij Het Runen Orakel.
Kijk daar ook maar eens, want de aanvragen lopen nu door elkaar laugh
Aislin
Aislin jun 4 '10
Dankje harryS!

Sorry voor mijn late reactie, maar de twee laatste stenen kloppen heel erg voor mijn gevoel!
De eerste herken ik niet zo direct, maar wie weet.

Dankjewel!
HarryS
HarryS jun 4 '10
Origineel bericht van: Aislin
Dankje harryS!

Sorry voor mijn late reactie, maar de twee laatste stenen kloppen heel erg voor mijn gevoel!
De eerste herken ik niet zo direct, maar wie weet.

Dankjewel!


Misschien nog niet aan het licht gekomen, de omgekeerde wunjo, maar hou je ogen open wink
Chrisje
Chrisje okt 5 '10
Hoi Harry

Wil jij voor mij ook een legging doen aub?

Alvast bedankt!

Chrisje
landa
landa dec 16 '10
Hallo Harry ,
zou je voor mij een kaartje willen leggen aub?
Alvast hartlijk dank

liefs lanneke
Vari
Vari jan 5 '11
Even een vraagje. Ik heb runen thuis en ik trek ze af en toe eens. Dan kan ik voor elke rune wel de betekenis nakijken (rechtopstaand of omgekeerd) maar ik vermoed dat er meer is dan dat. De verbanden tussen de runen zullen wss ook wel een belangrijk onderdeel vormen van de interpretatie. Ik las ergens dat er soms 1 u voor 1 legging uitgetrokken wordt. Ik doe er bijlange zolang niet over smile
Bestaat er ergens een goed boek over of moet je dit jezelf een beetje eigen maken?
Thanks
Vari
Mariandel
Mariandel aug 29 '11
Is dit topic nog altijd gaande?
Zo ja, dan zou ik ook heel graag een legging willen.
Alvast bedankt!
PrettyGirl23
PrettyGirl23 sep 20 '11
Zou je voor mij ook kaarten willen leggen? Alvast bedankt!
Beschermengel
Beschermengel sep 21 '11


Harry ben je hier nog aanwezig (ik zie dat je al een tijdje niet aanwezig bent ) zo niet dan doe ik dit topic ook op slot, het is anders onnodig wachten voor de mensen die iets aanvragen smile
Pagina's: Vorige 1 2 3 4
Discussie is gesloten

Social Services

Delen:

Netwerk

carina
Helderziende magda
Angela
Ies
Annemarie
Roy
Patske
xXBertDeZienerOpenaarDesDerdeOogXx69x420
Nouki